خرید و فروش و قیمت خودرو ام‌وی‌ام در تهران دیوار | jacblog

طراحی ام وی ام 315 هاچ بک جدید بر گرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری می باشد. این طرح از عناصر طبیعی الهام گرفته است،خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یک شرکت معتبر ایتالیایی طراحی شده است. نسخه مونتاژ شده در ایران، مجهز به موتور 2 لیتری و گیربکس 5 دنده دستی است که از سال 1389 به فروش می‌رسد.

مشخصات کامل ام وی ام 315 هاچ بک

با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. 7-مسئولیت استفاده از آگهی های این سامانه بر عهده شماست و دورهاتو هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم،تبعی،اتفاقى،حقوقی،کیفرى مجله خبری خودرو جک و غیرمستقیم ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سامانه را ندارد. 2-علیرغم اینکه مدیریت سایت نیز می تواند آگهی ها را ویرایش و حذف نماید،وظیفه اصلی این کار بر عهده خود کاربر می باشد.

ام وی ام،315 هاچ بک اسپرت،لاکچری مدل 96

شرکت مدیران خودرو طرح جدید فروش محصولات خود را با اقساط ۶۰ ماهه ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز می نماید. مدیران خودرو یک شرکت بین‌المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی توانسته‌است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده‌است و توانسته‌است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشورها در زمان محدود به موفقیت‌های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید.

  • معاوضه 1- مسئولیت هر گونه تخلف اعم از مقررات راهنمایی و رانندگی،کیفری و حقوقی که با استفاده از مورد معامله از زمان تحویل تا زمان انتقال مالکیت صورت بگیرد بر عهده منتقل الیه می باشد.
  • سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.
  • این سری از خودرو نیز همانند خودروی MVM315 3 سال گارانتی دارد و سرویس اولیه آن توسط خود شرکت و به صورت رایگان انجام می شود.
  • دلیل این خاص بودن این است که در سال ۱۳۸۱ که شرکت مدیران خودرو تاسیس شد و تصمیم گرفت که ماشین های کمپانی چری را با برند مخصوص خودش یعنی ام وی ام مونتاژ کند.

در ضمن جهت پیش ثبت نام برای هر یک از محصولات ام وی ام و محصولات چری کافی است مشتریان به صفحه ثبت نام مدیران خودرو مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم مربوطه اقدام به خرید نمایند. نمایندگی مدیران خودرو در تمام شهرهای کشور مشغول به فعالیت است تا مشتریان به راحتی از خرید و خدمات پس از فروش این شرکت بهره مند شوند و در دسترس باشد . برای دریافت لیست نمایندگی­ های این شرکت می­توانید اطلاعات لازمه را به صورت آنلاین در سایت ببینید و دریافت نمایید و یا با تماس حاصل نمایید. شرکت ام وی ام شبکه­ ای متشکل از بیش از 140 نمایندگی ام وی ام در سراسر کشور دارد که به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع­تر به مشتریان اقدام به راه اندازی آنها نموده است. ماشین من اریزو6پرو هست از بم تا کرمانشاه 1/500کیلومتر راه آمدم.بسیار ماشین راحت و شیکیه.امیدوارم همگی از ماشینهای.

http://applemobilemag.ir

کسانی که علاقه­ مندان به خرید محصولات modirankhodro به صورت اقساطی هستند با مراجعه به سایت ما و یا با مراجعه به نمایندگی­ های MVM در شهر خود، می­توانند از شرایط فروش اقساطی محصولات این شرکت آگاه شوند. این هاچ‌بک کوچک شهری، رقیب بسیار خوبی برای پراید در ایران بود؛ اما متاسفانه در ابتدا به دلیل بازار بسیار ضعیف لوازم یدکی، موفق به فروش زیادی نشد. البته این مشکل به مرور حل شد؛ زیرا نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سطح کشور همواره در حال رشد هستند. مدیران خودرو نماینده شرکت چینی چری در ایران است که از سال 1381 نسبت به واردات ماشین، قطعات و در ادامه مونتاژ محصولات ام وی ام در منطقه‌ای مخصوص از ارگ جدید شهر بم اقدام کرده است.