خرید و فروش و قیمت جک امروز | jacblog

این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است. هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد. استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در خودروهای جک این شانس را به شما می‌دهد که بسیاری از ناهمواری‌های جاده را احساس نکنید. با توجه به آمار خرید و فروش ماشین جک در ایران و همچنین قیمت محصولات و مشخصات فنی آنها، می‌توان گزینه‌های مختلفی را امتحان کرد.

  • بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
  • کرمان موتور که نماینده رسمی کارخانه جک در ایران است، ابتدا در سال 93 خودرو جک اس5 مجهز به گیربکس را عرضه کرد و بعد از دوسال و استقبال بسیار خوب از این اتومبیل، مدل اتوماتیک این خودرو نیز به بازار ایران راه یافت.
  • به مرور زمان این کمپانی شروع به ساخت ماشین های سدان و کراس اوور، کرد.
  • اما به دلیل اینکه جعبه دنده برای حالت اکونومی جهت پایین آمدن مصرف سوخت، کمی کندی در حین کاهش دنده و یا به اصطلاح در حین معکوس کشیدن وجود دارد، اما این کندی اصلا آزاردهنده نمی باشد.

کمپانی JAC پس از حدود دو سال نسخه اتوماتیک جک s5 را که دارای جعبه دنده 6 سرعته دو کلاچه بود را عرضه کرد. نسخه اتومات با نسخه دستی تفاوت ظاهری چندانی ندارد ولی چند تغییر جزئی در نسخه اتومات وجود دارد. اگر هدف شما حضور در بازار خرید ماشین جک است، این سه گزینه می‌تواند شما را به خودروهایی با کیفیت ساخت بالا و با استحکام بالا برساند که دسترسی به قطعات آن‌ها آسان است و از طرف دیگر خدمات پس از فروش کرمان موتور هم می‌تواند به شما کمک کند. از لحاظ فنی، در خودروی جک S3 از یک پیشرانه با حجم ۱۵۹۰ سی‌سی استفاده شده است که دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است.

جک J5 یک سدان خانوادگی محبوب و ارزان

بعد از استقبال خریداران، در سال ۹۵ کرمان موتور تصمیم گرفت تا جک S5 را به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز کند. بعد از این به‌روزرسانی، وزن کراس اوور چینی به ۱۵۴۵ کیلوگرم افزایش یافت. جک S5 اتومات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. باک این خودرو ۵۵ لیتر گنجایش دارد و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر راه، ۷.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و با این حال توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند. سیستم ترمز هر چهار چرخ جک S5 دیسکی بوده و به سیستم ترمزضدقفل مجهز است.

حافظه صندلی راننده

تغییر سایز رینگ‌ها از ۱۷ به ۱۸ اینچ در مدل اتوماتیک و اضافه شدن سنسور پارک در سپر جلو تفاوت‌های اندک ظاهری میان دو مدل اس ۵ دستی و اتوماتیک است. جدیدترین مدل جک اس۵ با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی با پاشش سوخت مستقیم وارد بازار ایران شده‌است و کرمان موتور ادعا دارد که این فیس‌لیفت با موتور GDI جدید شتاب و عملکرد بهتری از مدل‌هاز قبلی خود دارد. جک اس۵ دنده‌ای در هنگام به ورود به بازار ایران یک تحول عظیم را در صنعت خودروهای چینی بازار ایران رقم زد؛ زیرا هم امکانات و هم شتاب بسیار راضی کننده‌ای را در بازاری به همراه داشت که از خودروهای چینی بی کیفیت اشباع شده بود. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

گروه دنده خلاص با رعایت اصل صداقت و حقیقت گویی از فروردین 94 فعالیت خود را در زمینه بررسی خودرو شروع کرد. و از نکات منفی می توان به متریال نه چندان مرغوب کابین، استفاده از تسمه تایم به جای زنجیر در پیشرانه و نیاز به تعویض ان در فواصل زمانی کوتاهتراشاره مجله خبری خودرو جک کرد. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود.

http://applemobilemag.ir