خرید و فروش و قیمت ام وی ام امروز | jacblog

تیگو7 با محدودیت های صورت گرفته در بازار خودروی ایران، بهترین و با کیفیت ترین مونتاژ بازار ایران است. هر چند دوباره مدیران خودرو تصمیم خود را مبنی بر استفاده از برند واحد MVM گرفت و برند چری در حال حذف شدن است. ام وی ام X55 دردو تیپ اکسلنت و اسپرت با سقف وستون مشکی وارد بازار ایران شده است. این خودرو یک کراس اوور کوچک چینی است و نسل جدیدی از تیگو 4 است که چینی ها این خودرو را با نام تیگو X5 می شناسند.

  • 5-در سایت دورهاتو کاربر(ثبت کننده اطلاعات)،شخصاً مالک مطالب ارائه شده محسوب می شود و دورهاتو نسبت به اطلاعات ارائه شده هیچگونه مسئولیتی نداشته و نمی تواند صحت آگهی ها را تضمین نماید و هیچگونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی ها برعهده نخواهد داشت.
  • 10- فروشنده حق واگذاری خودرو خود را خارج از فرآیندهای سامانه دورهاتو،به خریداران معرفی شده از سوی این سامانه،از خود ساقط می نماید.
  • این هاچ‌بک کوچک شهری، رقیب بسیار خوبی برای پراید در ایران بود؛ اما متاسفانه در ابتدا به دلیل بازار بسیار ضعیف لوازم یدکی، موفق به فروش زیادی نشد.
  • برای این خودرو نیز، همانند سایر خودرو های سری MVM، شرایط فروشی در نظر گرفته شده است که این شرایط فروش، از طرف مسئولین مدیران خودرو اعلام می شوند و تحت عنوان شرایط فروش مدیران خودرو در معرض عموم مردم قرار می گیرند.
  • با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند.
  • مدیران خودرو نماینده شرکت چینی چری در ایران است که از سال 1381 نسبت به واردات ماشین، قطعات و در ادامه مونتاژ محصولات ام وی ام در منطقه‌ای مخصوص از ارگ جدید شهر بم اقدام کرده است.

شرکت مدیران خودرو، یکی از برترین و معروف ترین شرکت های ایرانی در زمینه فروش محصولات MVM بوده که با توجه به شرایط فروش MVM که برای کاربران و خریداران گذاشته است، باعث شده است تا تعداد خریداران و مشتریان این نوع خودرو روز به روز در حال افزایش باشد. این شرکت شرایط فروش مدیران خودرو را برای خریداران ماشین های MVM به صورت اقساطی در نظر گرفته است که همین فروش اقساطی مدیران خودرو، باعث افزایش مشتریان این شرکت در ایران شده است. تا جایی که اکثر مردم ایران، مدیران خودرو را با نام مدیران خودرو اقساطی می شناسند و تمایل آن ها برای خرید محصولات MVM افزایش پیدا کرده است. این شرکت در طرح های پیش فروش مدیران خودرو که از جانب مسئولین و مدیران شرکت ارائه شده اند، اقدام به فروش شرایطی محصولات خود می نمایند. معمولا برای فروش اتومبیل های خود، شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو را برای مشتریان خود برقرار کرده تا از این طریق باعث تسهیل روند پرداخت هزینه خرید اتومبیل از شرکت خود شوند.

ام وی ام،530 مدل 90

نمایندگی مدیران خودرو محصولات مدیران خودرو MVM و چری CHERY را با شرایط فروش متفاوت و بهتری عرضه می‌نماید. مشتریان گرامی با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو یا از طریق تماس در این وب سایت به خرید خودرو مورد نظر خود بپردازند. این شرکت به منظور تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و در عین حال با هدف تحقیق و توسعه در زمینه صنعت خودروسازی در سال 1381 راه اندازی شد.

http://applemobilemag.ir

MVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی مجله خبری خودرو جک یا 4 دنده اتومات عرضه می‌شود. ناگفته نماند که علاوه بر ظاهر جدید در این نسخه از هاچ‌بک کوچک Chery، مشخصات فنی آن هم تغییراتی دارد و آن را به نیاز روز، نزدیک‌تر کرده است.

شرایط خرید X55 پرو اسپرت

این خودرو برخلاف خودرو های قبلی که ۳ سال گارانتی داشتند، ۴ سال ضمانت دارد و تا ۲ سال نیز سرویس آن ها از طرف شرکت رایگان صورت می پذیرد. رنج قیمت این خودرو نیز همانطوری که گفتیم، بیشتر از خودرو های قبلی بوده و رنج قیمتی در حدود ۸۴۰تا۸۵۵ میلیون تومن برای آن در نظر گرفته شده است. شرکت صنایع خودروسازی مدیران از سال 1381 در محل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در کارخانه ای به وسعت 500 هزار مترمربع شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر دارای حدود 4500 نفر نیرو است.

ام وی ام 315 هاچبک‏ اسپرت لاکچری1396