خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | jacblog

نسل سوم هیوندای سانتافه که با کد DM‌ شناخته می‌شود، خودرویی محبوب و پرفروش در بازار ایران است. شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور، واردات و عرضه هیوندای سانتافه به بازار ایران را بر عهده داشتند. ماشین ام‌وی‌ام X22 یک ماشین چینی ارزان موجود در بازار ایران است که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود کشیده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این اتومبیل طراحی ظاهری اسپرت با لاستیک‌های 16 اینچی است. این خودرو با کاهش قیمت و حفظ کیفیت در حد استاندارد، یکی از بهترین ماشین‌های شاسی‌بلند در کشور ایران است. امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم.

  • اگر قصد خرید هیوندای سانتافه را دارید، بهتر است بدانید که صندلی‌های ردیف سوم سانتافه فضای چندانی را برای این شاسی‌بلند کاربردی فراهم نمی‌کنند، اما برای قرارگیری کودکان و افراد کوتاه‌قد مناسب به نظر می‌رسند.
  • خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است.
  • مدل هیبریدی این خودرو هم با قدرت ۱۲۲ اسب‌بخار عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است.
  • مصرف سوخت ۵.۷ لیتری تیوولی یکی از برگ‌های برنده این خودرو در مقایسه با رقبایش است.

مدل استاندارد هایما S5 یک پیشرانه 1.6 لیتری با توان 120 اسب بخار دارد و با یک جعبه دنده پنج سرعته دستی عرضه می‌شود. مدل دیگری از همین خودرو هم با پیشرانه 1.5 لیتری و قدرت 161 اسب بخار تولید شده که از گیربکس دستی و اتوماتیک بهره می‌برد. اولین شاسی بلند کمپانی پژو در ایران، همین پژو 2008 است که با موتور توربو شاٰرژ THP165 عرضه می‌شود. طبق اعلام ایران خودرو، پیشرانه این اتومبیل 1.6 لیتری بوده و مشابه نمونه به‌کار رفته در پژو 508 است.

طبقه‌بندی خودروهای شاسی‌بلند[ویرایش]

اگر به دنبال بهترین شاسی بلند در ایران هستید، کیا اسپورتیج می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. سوزوکی گرندویتارا 2400 نیز با توجه به مزایایی مثل دوام بالا و استهلاک پایین، قابلیت آفرود قابل توجه، قیمت پایین‌تر نسبت به رقبای وارداتی و بازار دست دوم نسبتاً پررونق می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های طولانی مدت و در شرایط نسبتاً سخت باشد. اما حواستان به معایبی مثل ظاهر قدیمی‌تر و آپشن‌های کم‌تر نسبت به رقبا، سواری خشک و تکنولوژی قدیمی گیربکس (نسخه‌های اتوماتیک) نیز باشد. رنو کولئوس از هر نظر، یک شاسی‌بلند متفاوت و بسیار عالی از برند رنو در کلاس جهانی است که باعث شده است اسم رنو بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد. رنو داستر یا داچیا داستر، اولین ماشین شاسی ‌بلند مشترک بین رومانیایی‌ها و فرانسوی‌ها است که روی پلتفرم رنو تندر 90 شکل گرفته ‌است و نسل اول آن نیز، نخستین بار در سال 2010 به بازارهای جهانی عرضه شد.

جک S3 – مدل 98

سلام بله،اگر با قیمتش مشکل ندارین به عنوان یه سواری پر استقامت مجله خبری خودرو جک ژاپنی با استلاک و مصرف کم میتونین استفاده کنین.

نسل‌های مختلف این خودرو، با طراحی مدرن و جذاب و با آپشن‌های کامل و کم‌نظیر خودرویی کم نقص را معرفی می‌کنند. با این حال، سانتافه همچنان یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند خارجی در کشور است. شما می‌توانید با ورود به بخش آگهی‌های خودرو در سایت دیوار از آخرین قیمت این خودرو در بازار مطلع شوید. میتسوبیشی اوتلندر دارای دو نسخه هیبریدی به نام میتسوبیشی اوتلندر PHEV و نسخه بنزینی است که نسخه بنزینی، از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر استفاده می‌کند که توانایی تولید 170 اسب‌بخار قدرت و 232 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. میتسوبیشی اوتلندر PHEV نیز دارای دو موتور است که اولی، یک موتور بنزینی 2لیتری و دومی، یک موتور الکتریکی است که در مجموع، قابلیت تولید 203 اسب‌بخار را دارند.

http://applemobilemag.ir