خرید ام‌وی‌ام شرایط نقد و اقساط دی 1401 مدیران خودرو | jacblog

ثبت آگهی 1-نمایش آگهی هر کاربر در سایت به معنای تایید آن نیست و تمامی مسئولیت های آن بر عهده خود کاربر می باشد. 4- بدنه خودرو قبل از فرآیند مشاوره کارشناسی بایستی کاملاً تمیز بوده و محل قرار گیری خودرو بایستی نور مناسب داشته باشد،در مواقعی که هوا برفی یا بارانی است بایستی خودرو در مکان مسقف(پارکینگ) قرار بگیرد. 10-براساس شرایط و ضوابط تسهیلات دهنده كلیه مدارك دریافتی از متقاضی و ضامن/ضامنین به هیچ وجه قابل استرداد نمی‌باشد. 5-تسهیلات دهنده جهت بازپرداخت اقساط،دفترچه اقساط صادر نموده و یا به تعداد و مبلغ اقساط ماهانه چك و سفته از متقاضی و ضامنین دریافت می نماید. 11- در صورت انصراف درخواست کننده پس از حضور نماینده دورهاتو در محل جهت بازدید و بررسی خودرو،هزینه ایاب و ذهاب از درخواست کننده دریافت می گردد. 10- فروشنده حق واگذاری خودرو خود را خارج از فرآیندهای سامانه دورهاتو،به خریداران معرفی شده از سوی این سامانه،از خود ساقط می نماید.

http://applemobilemag.ir

این شرکت با الگو برداری از شرکت های موفق خودروسازی در زمانی محدود به ارتقاء علمی چشمگیری دست پیدا کرده است. سیاست خودروسازی در این شرکت بر پایه ساخت خودروهایی شهری، ایمن و کم مصرف و همچنین با عملکرد مناسب می باشد. تیگو 5 مدیران خودرو به سرعت تبدیل به یکی از پر فروش ترین کراس اورهای سایز بزرگ بازار ایران شد. MVM 315 H که همان نسخه هاچ‌بک این محصول چینی است؛ به عنوان خودرویی پرطرفدار در بازار ایران شناخته می‌شود که با پژو 206 پرفروش در رقابتی تنگاتنگ قرار گرفته است. 9- معاوضین موظف می باشند همکاری های لازم جهت تسهیل روند بازدید و بررسی خودرو و انجام فرآیند خرید و فروش را با دورهاتو داشته باشند. 4-مسئولیت استفاده از هرگونه پیام،متن،اطلاعات،عکس،توضیح،مشخصات تماس و موارد مشابه که به دورهاتو ارسال می شود یا در آن قرار می گیرد،شامل افشاء،بازتولید،مخابره، نشر و پخش آن بر عهده فرستنده اطلاعات است.

  • 8- در خصوص تایید اصالت خودرو،دو تکه بودن و اتاق تعویضی و عیوب مستوره،فقط توسط کارشناسان راهور مستقر در مراکز تعویض پلاک امکان پذیر و معتبر است.
  • کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد.
  • باید پول بدی تا ثبت نام کنن بستگی به ماشینی که می خوای ثبت نام کنی زیرمیزی باید به نمایندگی پرداخت کنی .
  • 3- خودروی خدمات گیرنده می بایست عاری از هرگونه اقلام قیمتی و تجهیزات غیرضروری و خطرناک (مواد قابل اشتعال ، مواد منفجره،سمی و …) باشد.بدیهی است دورهاتو هیچ مسئولیتی در قبال مفقودی اقلام و آسیب دیدگی خودرو در هنگام ارائه خدمات نخواهد داشت.

همانطوری که در پاراگراف قبلی نیز عرض کردیم، شرکت مدیران خودرو یکی از معروف ترین شرکت های فروش اتومبیل در سطح کشور می باشد که اقدام به فروش خودرو های MVM در سطح کشور می نماید. این شرکت هرساله از طریق اعلان های عمومی که از طریق سایت های منتسب به این شرکت اعلام می شوند، شرایط فروش مدیران خودرو را برای مشتریان و خریداران به نمایش می گذارد. معمولا در این اعلان ها، شرایط فروش ام وی ام و فروش شرایطی مدیران خودرو برای خریداران در قالب بروشور هایی توضیح داده می شود. با مجله خبری خودرو جک توجه به شرایط خوب و مناسبی که شرکت مدیران خودرو برای فروش محصولات خود گذاشته است، معمولا مشتریان و خریداران بسیاری امروزه تمایل دارند تا از این شرکت اتومبیل خریداری نمایند. ام وی ام و چری برای فروش تمامی محصولات خود شرایط متفاوتی را در نظر گرفته است. کسانی که علاقه­ مند به خرید محصولات مدیران خودرو هستند، می­توانند با مراجعه به سایت مدیران خودرو و یا مراجعه به نمایندگی­ های Modirankhodro در سراسر کشور از شرایط فروش محصولات آن آگاه شده و اقدام به خرید نمایند.

ام وی ام 315 ساده مدل 93 بیرنگ، بدون خط و خش

مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کرد. آخرین سری و جدیدترین سری محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو، خودرو MVM x55 می باشد. این خودرو هم از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که با تغییراتی که در زمینه بهتر شدن، زیبا تر شدن و افزایش امکانات این نوع خودرو صورت گرفته است، قیمت آن نیز به مراتب و به نسبت خودرو های قبلی بالاتر می باشد.

Mvm 530 مدل نود و یک

مدیران خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش برخی از محصولات چری چین را با دو برند MVM و CHERY در بازار ایران بر عهده دارد. شرکت ام وی ام – MVM – یا مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است. 5 خودروی ام وی ام 110 اس ، ام وی ام 315 اس ، ام وی ام 550 ، ام وی ام ایکس 22 و ام وی ام ایکس 33 اس از جمله خودروهایی هستند که با برند ام وی ام به بازار ایران عرضه می شوند و خودرو های جدید تر نیز در حال عرضه در بازار کشورمان هستند. آریزو 6 مدیران خودرو یکی از پرآپشن ترین و سطح بالاترین سدان های چینی بازار ایران به حساب می آید.

خودرو صفر روز و کارکرده