آلفا رومئو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | jacblog

در یک نگاه کلی امنیت سرنشینان بزرگسال در این خودرو 97 درصد، امنیت سرنشینان خردسال 84 درصد، امنیت عابرین پیاده 71 درصد و کیفیت عملکرد دستیار ایمنی خودرو 60 درصد می ‌باشد. سرنشینان بزرگسال روی صندلی جلو به شرطی که کمربند ایمنی خود را بسته باشند، امنیت نسبتا بالایی دارند. همچنین در صورتی که برای رفت و آمد همراه فرزندان خود از صندلی عقب استفاده کنید و تجهیزات ایمنی مانند صندلی کمکی و… استفاده کنید، این افراد نیز تا حد زیادی در امان خواهند بود.

http://applemobilemag.irاین اتومبیل‌ در سال ۲۰۱۱ طراحی و تولید شده و در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به بازار کشور ایران راه یافت و توانست سهم عمده‌ای از فروش بازار اتومبیل را از آن خود کند. اگر طراحی چهره آلفا رومئو میتو نتوانسته در حد نام آلفارومئو شما را راضی کند اصلاه نگران نباشید. طراحی پنجره‌ها به‌صورت کشیده باعث شده طول خودرو از آن چیزی که هست بیشتر به نظر بیاید. نمای تک در، در هر طرف به لوکس‌تر کردن هرچه‌تمام‌تر خودرو کمک کرده است. برخلاف میتو کاربرد این خطوط در جولیتا باعث شد ظاهر خودرو بهبود پیدا کند و بیشتر شبیه به یک اسپرت قدرتمند شود.

در خصوص روغن موتور بهترین کار استفاده از روغن موتورهای توصیه شده توسط خود الفا است که در دفترچه راهنمای این خودرو نوشته شده است. از نظر هندلینگ و کیفیت سواری جولیتا و ام جی جایگاه بهتری دارند. اما در اروپا این محصول با این مشخصات موتوری در شرایط پرداخت نقدی از دلار شروع می شود. دوست خوبم در رابطه با سوال شما باید بگم خودروی جولیتا هم تقریبا با همین مشکلات رو برو است . در واقع ساخت موتورهای جدید مشابه سالهای قبل نیست و اکثر خودروسازان در تلاش هستند تا با کم کردن حجم توان بیشتری از موتور کسب کنند.

خرید و فروش و قیمت خودرو آلفارومئو در تهران

من که اصلا توانایی پرداخت این قیمت برای ماشین توی این کلاس رو ندارم. اما از دوستانی که این ماشین رو با کره ای ها مقایسه میکنن واقعا تعجب میکنم. آلفا رومءو یک مجله خبری خودرو جک کمپامی با اصالت ایتالیایی با پشتوانه ی فراری هست که ازهمه نظر از ماشین های کره ای سر هست. واقعا کسانی که به جای آلفا میرن مثلا ولوستر میخرن رو درک نمیکنم.

نقد و بررسی‌ها

در ادامه این مطلب از سایت آلفارومئو ایران اطلاعات کاربردی را در این زمینه با شما در میان خواهیم گذاشت. از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد. آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود. تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا تشکی طراحی شده برای ماشین سواری آلفا رومئو جولیتا می باشد که فروشگاه سنتر اینتکس برای استفاده در این ماشین خارجی برای مشتریان خود موجود کرده است . تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا در چندین رنگبندی موجود است که شما می توانید به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری به دفاتر فروشگاه ، خرید خود را انجام دهید . برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا نیز پمپ های باد مختلفی را می توانید استفاده کنید .

  • به ویژه می‌توانید در شرایط اضطراری بر روی ایمنی این خودروها حساب ویژه‌ای باز کنید .
  • خدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد.
  • اخه نامردااااا حداقل بگید 60 تومن.اخه اگه 60 تومن هم بود کسی اینقدر پول بابت 1300cc نمی داد.