نقد و بررسی خودرو آلفا رومئو 4C لایو کار | jacblog

این خودرو یکی از سریع ترین و در عین حال گران قیمت ترین خودروهای هاچ بک در بازار محسوب می شود و با توجه به اینکه هزینه نگه داری محصولاتآلفارومئوبالاست شاید یکی از دلایل اینکه با وجود طراحی زیبایی که دارند ولی مورد استقبال قرار نمیگیرند هم، همین باشد. این موتور در دو تیپ آلفارومئو استلویو استاندارد و آلفارومئو استلویو Ti نصب خواهد شد و مشابه نمونه موجود در آلفارومئو جولیا است. این نیرو مجله خبری خودرو جک توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد. تاکنون در مورد ویژگی‌های فنی و امکانات به کار رفته در خودروهای آلفارومئو جولیتا به ارائه مطالبی پرداختیم. در این بخش از مقاله معرفی خودرو آلفارومئو جولیتا، مزایا و معایب این خودروها را مرور خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این اتومبیل‌ها را دارید شناخت کامل‌تری از آن ها به دست آورید.

از شما عزیزان کمال تشکر را داریم که تا انتهای این مطلب ( سرگذشت اسطوره ی میلانی) با ما همراه بودید. این مجموعه پس از نیم قرن فعالیت و پیشتازی در زمینه اسباب بازی، اقدام به ارائه این خدمات در بستری جدید نموده است. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید.

  • فقط فراد تازه وارد و جوگیر هستن که یه ماشین 3800 CC کره ای رو با ماشین هاچ بک 1400 CC مقایسه میکنن و هیچی هم از ماشین سرشون نمیشه …
  • تنوع توليد و كيفيت بالای محصولات اين مجموعه را ، به عنوان بزرگترين و بهترين توليد كننده لوازم بادی ،آبی ،تفريحي ،كمپينگ و ورزشي قرار داده است.
  • در ماه اوت سال ۱۹۱۵ شرکت آلفا تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، که در پی آن، در ۱۹۲۰ نام شرکت به آلفا رومئو تغییر پیدا کرد.
  • غول ایتالیایی که توانسته قدم‌به‌قدم با رقیبان آلمانی و آمریکایی و دیگر رقیبان کوچک‌تر همراه باشد و حتی در برخی موارد از آن‌ها پیشی بگیرد.
  • و در اخر ام جی و جولیتا از فضای بهتر با استایل اروپایی و ولوستر در ابعاد کوچکتر با طراحی یکپارچه هیوندای بهره می برند.
  • یک رانندگی امن و ماجراجویانه را در کنار هم با خودرو آلفا رومئو جولیا تجربه خواهید کرد.
در سال ۱۹۲۰ در پی تکمیل فرایند ادغام شرکت‌ها، نام آن نیز، به آلفا رومئو تغییر یافت. از دیگر آپشن های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA می توان به آیینه های جانبی خودرو مجهز به سیستم گرمکن اشاره کرد که این طراحی کمک می‌کند بتوانید در هنگام بارش باران یا یخ زدگی، آینه ها را تمیز کنید. یک رانندگی امن و ماجراجویانه را در کنار هم با خودرو آلفا رومئو جولیا تجربه خواهید کرد. کمپانی ایتالیایی سازنده این خودروها، آلفارومئو جولیتا را با ظاهری بسیار جذاب و دوست داشتنی طراحی کرده و این خودروها را به همراه جزئیاتی دقیق و البته جوان پسند به بازارها روانه کرده است. به دلیل برخورداری از این ویژگی‌ها جوانان زیادی به خرید آلفارومئو جولیتا روی آورده‌اند . این اتومبیل‌ها از یک فرمان برقی تلسکوپی برخوردار شده‌اند که به روکش چرمی مجهز شده و از امکان تنظیم سیستم صوتی هم برخوردار است.

در آوردن زاپاس ۲۰۶ و سانتافه | اجاره ماشین …

در ماه اوت سال ۱۹۱۵ شرکت آلفا تحت مدیریت نیکولا رومئو قرار گرفت، که در پی آن، در ۱۹۲۰ نام شرکت به آلفا رومئو تغییر پیدا کرد. برخورداری از سیستم کروز کنترل و دارا بودن رینگ ۱۸ اینچی و طراحی شده به صورت کاملا اختصاصی، از دیگر ویژگی‌های این اتومبیل ایتالیایی است که نقش موثری در فروش بسیار بالا و محبوبیت این خودرو داشته است. آینه‌های به کار رفته در بیرون این اتومبیل نیز از نوع برقی انتخاب شده‌اند و دارای گرمکن نیز هستند. این آینه‌ها هم از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور دارند. برخورداری از سقف کشویی و شیشه‌ای پانوراما و سنسور نور چراغ از دیگر امکانات تعبیه شده در این خودروی کوچک است. شما می‌توانید چراغ‌های این خودروها را به صورتی کاملا خودکار و مطابق با زاویه فرمان تنظیم کنید.

نظرات کاربران

این انتخاب نیاز به بهبود مشهود عملکرد کنترلی داشت، زیرا رد تایر برروی زمین بزرگتر میشد. رینگ نخستین ماشین آلفا یعنی 24 اسب بخاری با 12 اسپوک چوبی عظیم خود نقطه ی شروعی برای سفری بود که به آلفارومئو اجازه ی ساخت رینگ های امروزیش را داد. از سوی دیگر، بخش جلوی جولیتای جدید _حول نشان کلاسیک طراحی شده است؛ این نشان یک عنصر ضروری ست که بین ورودی های هوا در موقعیت جدید تعبیه شده است. آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید. برای هواداران آلفا در سراسر دنیا، آلفا رومئو همواره پیوندی میان شور و حالت ورزشی به حساب می آمده است؛ نمادی از ارزشهای واقعی و اصیل، یک عاشقانه ی پایان ناپذیر. این بسته مواردی مانند رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، باربند‌های مشکی رنگ، کالیپرهای ترمز رنگی، پدال‌های اسپرت آلومینیومی و سیستم تعلیق اسپرت بهینه سازی شده را به این خودرو اضافه می کند.

http://applemobilemag.ir