تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا | jacblog

از نظر من با توجه به بودجه،نوع استفاده و سلیقه خود خودروی موردنظر خودتان را انتخاب کنید. شاید دلیلی که بعضی ها فکر می کنند ماشین چینیی اینه که همون وارد کننده MG از چین داره آلفا رو از ایتالیا وارد می کنه. اصلا کم نمیاره ، قدرتش هم عالیه.نباید با مازراتی مقایسش کرد چون قیمت هاشون خیلی با هم متفاوته ولی من با مازراتی گرن توریسمو جولیتا رو قورتش دادم . فقط فراد تازه وارد و جوگیر هستن که یه ماشین 3800 CC کره ای رو با ماشین هاچ بک 1400 CC مقایسه میکنن و هیچی هم از ماشین سرشون نمیشه … اگه واقعی باشه به جرات میگم موتورش یکی از پیشرفته ترین موتورهای دنیاس.

  • دوست خوبم ملاک تنها حجم موتور نیست،موتور این خودرو از تکنولوژی بالایی برخوردار بوده که توسط توربو نصب شده بر روی ان قدرتی معادل 170 اسب بخار تولید می کند و نسبت به رقبای خود بسیار عملکرد بهتر و قدرتمندتری به نمایش می گذارد.
  • بسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است .
  • دوست من خودروهای مدنظر شما هر کدام با موتورهای مختلف برای بازارهای مختلف می باشد اما خودروی وارد شده به ایران با حجم 1400 سی سی و قدرتی معادل 170 اسب بخار را دارا می باشد و فروش این خودرو توسط نماینده وطنی الفا موتور (مدیا موتورز-ام جی) می باشد.
  • برخورداری از سیستم کروز کنترل و دارا بودن رینگ ۱۸ اینچی و طراحی شده به صورت کاملا اختصاصی، از دیگر ویژگی‌های این اتومبیل ایتالیایی است که نقش موثری در فروش بسیار بالا و محبوبیت این خودرو داشته است.
به خصوص که این خودرو به تعداد محدود وارد شده و طرفداران خاص خود را دارد. از لحاظ کیفیت جولیتا وضعیت بهتری دارد،فضای بار و کابین لنسر جادارتر و مناسبتر از جولیتا است،از نظر امکانات لنسر در مدل فول تقریبا با جولیتا رقابت می کند اما باز خاص بودن،و استفاده از برندهای معتبر و با کیفیت در جولیتا باعث ایجاد برتری می باشد. بین این دو خودروی نام برده توسط شما، از هر نظر جولیتا در جایگاه بسیار بالاتری قرار دارد. هر چند هر دو خودرو نسبت به ارزشی که دارند بسیار گران به فروش می رسند اما فکر می کنم بهتر باشد به نیاز خود نگاه کنید. [با سلام لطفا اگر امکان داره ادرس کارخانه مونتاژ الفارو مِو رو در چین به اشتراک قرار دهید تا ما متوجه بشیم که از کجا داره وارد میشه من خودم کامیو نهای حمل الفارو مِو رو دیدم که از غرب کشور داشت وارد می شد نه از بندر عباس پس در نتیجه از چین وارد نشده است. و اما در مورد قیمت این ماشین میتونید به سایت مراجعه کنید و با انتخاب کشور امارات(دبی) فیمتشو با رقیباش که تو خود سایت بهتون پیشنهاد مقایسه میده رو مقایسه کنید و خیلی راحت میفهمید که اصلا حرف شما درست نیست آقای کارشناس (سینا).

این پیشرانه به توربوشارژر و سیستم تزریق مستقیم سوخت نیز مجهز شده است. در نمای جانبی این خودرو بسیار به خودرو های فیات شباهت دارد و کار خاصی برای طراحی این بخش انجام داده نشده است و بیشتر به جلوی خودرو توجه شده است. مخفی بودن دستگیره های درب عقبی تنها بخشی از طراحی جانبی است که نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است. این خودرو در سال 2011 به جایگاه دوم خودرو سال در اروپا رسید و در این یکسال آنقدر توجه افراد را به خود جلب کرد که تقریبا همه حیرت زده شدند.

اجاره خودرو برلیانس H320

خودرو آلفارومئو جولیتا به سنسور پارک هم مجهز شده و از سیستم تهویه مطبوع کاملاً اتوماتیک نیز بهره برده است. کمپانی آلفارومئو یکی از آن کمپانی‌هایی است که برای ماشین بازهای حرفه‌ای هیچ نیازی به معرفی ندارد. غول ایتالیایی که توانسته قدم‌به‌قدم با رقیبان آلمانی و آمریکایی و دیگر رقیبان کوچک‌تر همراه باشد و حتی در برخی موارد از آن‌ها پیشی بگیرد. در این مقاله مجله خبری خودرو جک قصد داریم با سرگذشت اسطوره ی میلانی و عضو دیگر این خانواده، خودرو آلفا رومئو میتو آشنا شویم. خودرو آلفا رومئو 4C از چهره ای خاص و اسپرت گونه برخوردار است. در نمای رو به رو، برآمدگی چراغ ها و دو خط برجسته که از گوشه ی هر دو طرف کاپوت، شروع شده و با گذشتن از کنار چراغ های اصلی در بخش پایین جلوپنجره ای که شکلی شبیه مثلث وارونه دارد، به یکدیگر متصل شده اند.

http://applemobilemag.ir

در ضمن ماشین های ایتالیایی به هیچ وجه قابل قیاس با ماشین های قرانسه نیست. این دیگه چیه؟ یه جاش تیزه یه جاش گرده پلاکش رو اون ورباید چسپوند، کلی خودشونو جر دادن که دستگیره در عقبو مخفی کنن ازطرف دیگه پلاکو اون طوری کردن وهواکش جلو پنجره روگشاد کردن،مونیتورو گذاشتنرو داشبوردالبته از مجبوری یهو میبردین بیرون میذاشتین…. درثانی هر برند اروپایی لزوما ماشین خوبی نیست مخصوصا اکه در چین هم تولید بشه…. برادرم این ماشین رو داره و از تجربه شخصی خودم در سواری این ماشین واستون میگم. چیزی که بیشتر از همه جلب توجه میکنه تبلیغات هوشمندانه شرکت وارد کنندست.

آلفارومئو 4C