12 پیشنهاد دکوراتورها برای دکوراسیون رستوران – آپادانا تجهیز

این رستوران که فقط بوریتوس سرو می کند طوری طراحی شده است که بگونه ایی لندنی ها را به مصرف غذایی سالم دعوت کند. در طراحی داخلی و دکوراسیون رستوران ها جانمایی سلف سرویس ها به نحوی باید انجام بشه که افرد بتونن هر نوع غذا دسر و پیش غذایی که در رستوران سرو می شه رو استفاده کنند. رستوران مسلم یکی از رستورانهای بسیار قدیمی، معروف و البته شلوغ تهران است که در محدوده بازار قرار دارد. چیدمان فست فود یکی دیگر از آیتمهای مهم در دکوراسیون داخلی فست فود است. مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران چیست؟ به همین سبب نیز در اصول طراحی رستورانها، سقف را جزو اصلیترین بخشهای طراحی معرفی کرده و به اهمیت استفاده از ایدههای ناب برای طراحی این بخش، تأکید شده است. استفاده از رنگ های گرم در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران یکی از نکات مثبت طرح به شمار میرود . معماری سنتی در کنار چیدمان ایرانی و استفاده از وسایل قدیمی محیطی لذت بخش را برای سفره خانه به وجود می آورد. در دکوراسیون داخلی، وسایل عتیقه، لوازم باستانی، صنایعدستی و…

پروژه ای که در این بخش از خط معمار قصد بررسی و معرفی آن را داریم شامل طراحی داخلی رستوران پارکلند می باشد. اگر فضایی برای طراحی محل انتظار در اختیار دارید باید نیمکت و صندلی کافی برای مشتریان داشته باشید و طراحی این فضابه گونه ای باشد که در زمان انتظار به مشتری احساس خوبی القا شود.محل انتظار جای مناسبی برای نمایش رویدادهای مفید و مناسب رستوران شما نزد مشتریان است پس سعی کنید از این فضا به خوبی استفاده کنید. حیف که در بسیاری از رستورانهای ایرانی موسیقی زنده اجرا نمیشود که اگر میشد دیگر تکمیل بود. معمولا افراد برای سرو غذا و یا نوشیدنی در کنار دوستان و سایر اعضای خانواده به کافه یا رستوران مراجعه می کنند، بدین ترتیب لازم بود تا آشپزخانه به صورتی نمایان همراه با تهویه مناسب و دسترسی آسان به تمامی بخش ها جانمایی شود.

برخی از آثار گرافیتی تنه به تنه آثار هنری میزنند. دیوارنگاری یا گرافیتی طرفداران پروپاقرصی دارد. اگر گرافیتی جذابی روز دیوار رستوران شما در فضای شهری و یا بیرون شهری باشد مردم علاقمند میشوند که با آن عکس بگیرند. کسب و کار را اگر به شکل هنر نگاه کنید حاصل آن نیز چیزی از همان قسم خواهد شد. چه چیزی را بازگو میکنند و چه تأثیری خواهند گذاشت. رستوران لیدوما سالن وی آی پی مخصوص و مناسب برای برگزاری جشنها و مراسم خانوادگی دارد که در صورت رزرو کردن آن برای مراسم، آن را به زیبایی تزئین میکنند. آن ها باید ایمن و پایین نگه داشتن، آسان کنترل در طول روز باشند و باید بالاترین استانداردهای انرژی ممکن را برآورده کنند. بسیاری از رستوران های زنجیره ای محبوب از این تکنیک استفاده می کنند. همانطور که طراح بدان اشاره می کند، طراحی و دکوراسیون داخلی یک رستوران در نگاه نخست به صورت حل یک رستوران عملکردگرا به نظر می رسد، اما اگر پایه و اساس طراحی را مفهوم طبیعت گرایانه ای شکل دهد موضوع تغییر می یابد! مثلاً اگر رستورانی را در مترو راه اندازی کنید لزوماً باید صندلیهایی برای نشستن موقت را تدارک ببینید. استفاده از شیشه باعث ارتباط با فضای بیرون و بخش های دیگر می شود که در جذابیت بیشتر رستوران نیز می افزاید.

مخصوصاً اگر شیوه پخت ویژهای در آشپزخانه دارید که به جذابیت رستوران میافزاید از این امکان بهره ببرید. طراحان با در نظر گرفتن این مفهوم، زمین را به سه بخش فضای باز، نیمه باز و بسته تقسیم بندی کردند تا بتوانند جهت ورود به فضاهای پذیرایی سلسله مراتبی را ایجاد نمایند. تیم معماران استودیوی معماری ASKA این کافه – رستوران را براساس اصول طراحی داخلی نوستالژیک دکور کردند. می توان گفت که این محصول هم مانند دیگر محصولات سری پوکو برای قشر با درآمد پایین اما علاقه مند به بازی های موبایلی طراحی شده است. راستش یادم نیست چه سفارش دادم اما میدانم دوباره به آن رستوران در میدان نقش جهان اصفهان برمیگردم. بتن در این رستوران برای کف، بخش هایی از دیوار، کانتر و میز، ستون و … زیبایی درختان بلند و کشیده ی پارک در ستون های طرح منعکس شدند. رنگ سفید که با منحنی ساده به سقف متصل شد و با گیاهان که اشاره به پیچک های روندهی تنیده بر درختان فضای پارک داشته ترکیب شدند. آسایش کاربر از فضای رستوران بر میزان رضایتمندی آن رابطه مستقیم دارد. وضعیت محیط بر میزان آسایش و سلامت استفاده کنندگان از فضای رستوران تاثیرگذار است. البته باید بین این دو پالت رنگی تعادل برقرار شود زیرا در غیر این صورت فضا یا خیلی حوصله سر بر یا شلوغ جلوه می کند.

اتاقخوابها کاملا کاربردی، مناسب تمامی اعضای خانواده و راحت هستند و فضای داخلی ممکن است شامل عناصر معماری سنتی با شکوه مانند تاج و… طراحی داخلی هتل برای اینکه هر مهمان احساس استقبال کند بسیار مهم است.صاحبان هتل به بهترین وجه اهمیت اسکان با کیفیت را می دانند و از اولین قدم که میهمانان در فضای داخلی هتل استفاده می کنند اطمینان دارند. برای ایجاد یک چیدمان آشپزخانه تجاری کاربردی و کاربرپسند، باید تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه، تعداد افراد در آشپزخانه و تعداد مسیرهای کارکنان بین ایستگاهها را در نظر بگیرید. پس در مسیر راه اندازی رستوران خود این گام را جدی بگیرید. یکی از المانهایی که در طراحی رستوران لاکچری میتواند بسیار تاثیرگذار باشد استفاده از گیاهان و گلدانها است که فضایی با نشاط و سرزنده را خلق میکند. یکی دیگر از ایده های خاص برای طراحی دکوراسیون رستوران توسط آرین پاراکس این است که اجازه بدهید منوی رستوران نوع طراحی را انتخاب کند. کارشناسان طراحی داخلی توصیه میکنند که از آثار هنری غول پیکر استفاده کنید؛ چراکه میتواند شگفتی را به محیط عمومی هدیه کند.

یکی دیگر از مهم ترین المان ها در طراحی و دکوراسیون داخلی فضای شما نوع رستوران و سبک ساخت آن به شکل های ساده، سنتی، کلاسیک و سنتی مدرن است دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی . با توجه به این که رستوران حاضر به ویژگی های مختلفی برای گروه های سنی متفاوت داشت، بدون آنکه المان خاصی برای تفکیک فضاها در نظر بگیرند، بخش هایی برای جمع های خانوادگی، جلسات، جمعهای دوستانه، کاری و حتی خصوصی جانمایی کردند، به گونه ای که هر یک از فضاهای مذکور معرف عملکرد ویژه ی خود می باشد. یک سرویس بهداشتی با دیزاین عالی می تواند نشان دهد که ایده ها و فکر های زیادی در پشت رستوران شما نهفته است و شما برای ساخت این رستوران حتی به جزئیات نیز توجه نموده اید. این کافه حتی اگر خوراکی ها و نوشیدنی های خوبی هم داشته باشد، بعید است مشتری هایش را مجاب به بازگشت کند.

در حقیقت باید بدانید که توجه به قسمت های مختلف یک رستوران نشان دهنده ی میزان اهمیت دادن شما به مشتریان تان بوده و می تواند به مشتری القا کند که شما تا چه اندازه به جلب رضایت مشتریان خود اهمیت می دهید. این سوال در ذهن طراح شکل گرفت تا چگونه بتواند طبیعت اطراف رستوران را با حرکتی ملموس و فانتزی به فضای داخلی رستوران بکشانند؟ برای پاسخ دادن به این سوال در ابتدا می بایست سازه ی اصلی بنا حفظ می گردید. اگر شما هم صاحب کسب و کاری در این زمینه هستید، هر چه زودتر دست به کار شوید و پروژه ی خود را با مردم ایران به اشتراک بگذارید. اگر میخواهید رستوران خود را برای ایام عید نوروز آماده کنید اکنون زمان مناسبی است. فرض کنید شما رستورانی گیاهی دایر کردی و میخواهید به جز سرو غذای گیاهی، فرهنگ سازی هم انجام دهید. فضای سبز نه تنها زیبایی و آرامش را برای فضای داخلی رستوران به همراه میآورد بلکه هوا را تصفیه کرده و شما غذا را در محیط شاداب و تمیزی میل خواهید کرد. سالن غذاخوری مهم ترین فضا در رستوران می باشد که کلیه فضاها در حال سرویس دهی به این حوزه است و مجموعه ای فعالیت ها برای دستیابی به محیطی آرام و امن برای خوردن غذا و گفتگویی صمیمانه در آن صورت می گیرد.

در واقع، به غیر از کانتربار، طراحان نمی خواستند هیچ نور محیطی داشته باشند. واقعاً هیچ محدودیتی جز راحتی و خوشایند مشتریان برای دکوراسیون رستوران نیست. شما باید به این نکته توجه کنید که نورپردازی خوب یعنی اینکه نور آزاردهنده به هیچ جایی از رستوران نتابد و همزمان مشتریان بتوانند غذای خود را در بشقاب ببینند. نورپردازی خوب یعنی فضاسازی برای مشتریان شما. شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است برخی از مشتریان شما به صورت حضوری برای دریافت غذا مراجعه نمایند. اصلاً لازم نبود کسی حرفی بزند و از رستوران تعریف کند و یا مزه غذا را بچشم. در نگاه آخر مردم به رستوران میروند تا غذا را در فضایی جذاب میل کنند. شرکت آپادانا تجهیز میتواند بهترین مشاوره را برای انتخاب بهترین دکوراتورها در اختیار شما قرار دهد.

به علاوه ظاهری غریب نداشته باشد و ایده پردازی و خلاقیت درون واحد اتفاق بیفتد و مرز واضح و همیشگی واحد های همسایگی با هیچ عنصری از معماری شکسته نشود و در عین حال جوابگوی نیروهای سایت و جذابیت های عملکردی پروژه همراه با گریزی به خصوصیات معماری منطقه با بیانی استعاره ای نیز داشته باشد. تاثیر بر ادراک محیطی مخاطبان در فضای رستوران دارد. علاوه بر نور محیط ، شما در استفاده از چراغ ها برای کارهای خاص مانند برجسته سازی مسیرها یا میله ها آزاد هستید. در نهایت میتوان گفت طراحی رستوران ایتالیایی میتواند به اندازه تصورات و ایدههای مختلف، گسترده و متنوع باشد. طراحی ساختمان هتل با راه حل های خلاقانه و هوشمندانه با تغییرات سریع اجتماعی وفق داده شده اند. دکوراسیون داخلی هتل ها بهتر است چگونه باشد ؟ طراحی زیبا و جذاب دکوراسیون رستوران یک هتل از ویژگی بسیار مهمی است ، که نه تنها می تواند نظر مشتریان را به خود جلب نماید، بلکه نقش بسیار فراوانی در میزان فروش و کسب درآمد بالاتر آن هتل داشته باشد. با توجه به تمایل بیشتر مشتری ها به نشستن کنار پنجره و اتاق های خصوصی و برای جلب رضایت آن ها، طراح مجموعه، طراحی پلان سنتی را برهم زد.

طراحی آن نیز مناسب این فضاها است. میتوانید از آجر، سبکهای فبلمهای هالیوودی و المانهای مناطق مختلف جهان برای طراحی یک رستوران شیک الهام بگیرید. گرچه این کار ریسکهایی خواهد داشت اما میتوانید از این امکان بهره بگیرید. محل قرارگیری سرویس می بایست در انتهای سالن اصلی یا درکنار درب خروج رستوران بوده و در صورت امکان در طبقه دوم باشد. این دکوراسیون رستوران شیک، شامل گلدان های مینیمال روی هر میز هست و از هنر مدرن در فضای داخلی رستوران استفاده شده. فرقی ندارد که چه تم و مضمونی برای طراحی دکوراسیون استفاده میکنید و آیا مدرن است یا قدیمی.