اجاره ساعتی مدلهای کارتونی برای جشن تولدهای لاکچری

اتفاقات سریال WandaVision درواقع با الهام از سیتکامهای مختلف ساخته شده است که هر قسمت با الهام از سیتکامهای دهه خاصی تولید شدهاند که دو قسمت اول سیاه و سفید است و در ادامه شاهد رنگی لباس واقعی مرد عنکبوتی شدن سریال هستیم. با انتشار فیلم ها و انیمیشن های مرد عنکبوتی به خانه، طراحان بار دیگر کار بر روی انواع لباس های مرد عنکبوتی در طرح ها و مدل های مختلف را آغاز کردند. فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. داستانهای متفاوت انیمیشن What If به نقل از شخصیت واچر گفته میشود و با اینکه در ظاهر این داستانها با یکدیگر ارتباطی ندارند، اما درنهایت قدرت گرفتن اولتران باعث میشود او به تهدیدی بزرگ برای مولتیورس تبدیل شود و درنهایت شاهد تشکیل گروه نگهبانان مولتیورس باشیم.

همچنین سریال WandaVision نامزد دریافت ۲۳ جایزه از جوایز امی از جمله ۸ نامزدی در بخش اصلی شد و درنهایت ۳ جایزه امی در بخش فنی دریافت کرد، اما در بخش اصلی ناکام ماند. فیلم اترنالز با اینکه کلوئی زائو، کارگردان برنده جایزه اسکار را داشت، اما ضعیفترین نقد یک فیلم دنیای سینمایی مارول را تا به امروز به خود اختصاص داده است. برای همین مشخص نیست که به خاطر تداخل برنامهریزی نتوانسته نقش لیزارد را بازی کند، یا اینکه خودش مگنیتو را به لیزارد ترجیح داده. بازی اندازه Spider-Man 2 جذاب نبود، اما گرافیک سل شید خیرهکننده و داستانی که توسط خالق Ultimate Spider-Man یعنی برایان مایکل بندیس نوشته میشد، ارزش تجربه کردن را داشت. اگرچه برخی اعتقاد دارند شاید اگر سریال تنها یک مینی سریال نبود، احتمال داشت این موضوع به شکل بهتری کنترل میشد. این سریال انیمیشنی درواقع اولین انیمیشن MCU است که هر اپیزود یک داستان متفاوت را روایت میکرد.

این پایان، جوهر اصلی فیلم «مرد عنکبوتی» است، و همچنین پایانی است که باعث میشود فیلم یک اثر قائم به ذات باشد و نیازی به دنباله و پیشزمینه نداشته باشد، چیزی که در فیلمهای ابرقهرمانی امروز به سختی پیدا میشود. در طول سریال The Falcon and the Winter Soldier شاهد ورود گروهی با قدرتهای ابرسرباز مثل وینتر سولجر هستیم که همین موضوع باعث میشود تا باکی بارنز و سم ویلسون از بارون زیمو کمک بگیرند و در ادامه شاهد ورود شارون کارتر به داستان هستیم. دلیل خلق اترنالها توسط سلستیالها درواقع این بود که این گروه جلوی حمله گروه شرور دویانتها به زمین را بگیرند و از زمین دفاع کنند. پس خرید و استفاده از این لباس را در اولویت خود قرار دهید. حتی با اینکه الان تصاویر کامپیوتریاش در بعضی جاها کهنه به نظر میرسد (در بخشهایی از صحنههای اکشن، کاملا مشخص است که از مدلهای کامپیوتری دکتر اختاپوس استفاده شده) ولی باز هم نفسگیر و حیرتانگیز به نظر میرسد.

سریال WandaVision توانست مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار بگیرد این سریال درواقع اولین سریال دنیای سینمایی مارول است. جیک جیگینهال هم در این فیلم به خوبی نقش خود را اجرا می کند و عاشقش هستم. فلیسیتی جونز: “من دوست دختر گرین گابلین هستم”! در صورتی که جملات پیشین برایتان سردرگمکننده بوده، باید بگوییم جدیدترین اقتباس سینمایی مرد عنکبوتی بخشی از خط داستانی مولتی ورس است که با WandaVision آغاز شد و Loki هم آن را گسترش داد. که مشهور ترین آن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی است. ریچارد روپر در شیکاگو سان-تایمز فیلم را موفقیتآمیز دانست و دربارهاش نوشت: «بهترین چیز در مورد مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه این است که برخلاف نمونههای قبلی فیلم بیشتر دربارهٔ پیتر پارکر نوجوان و دنیای اوست تا دنیای بزرگسالانه اش. با پوشیدن این لباس دریچه ای از خیال و خلاقیت به ذهن کودک شما باز میشود. با بالا رفتن از لباس ، قفل اکثر کت و شلوارها باز می شود ، بنابراین مشکلات زیادی نخواهید داشت. می توانید این لباس را به صورت اینترنتی سفارش دهید. همچنین گروه SWORD در این سریال معرفی میشود و شاهد معرفی مونیکا رمبو نیز هستیم که در طول سریال قدرت پیدا میکند. اما نظریههای بسیار زیاد و برخی اتفاقات مثل ارائه کوئیک سیلور فیک، باعث شد تا برخی از طرفداران از پایانبندی سریال رضایت نداشته باشند.