STELVIO آلفارومئو ایران | jacblog

باید ببینید کدام خودرو با شرایط شما بهتر است اما با توجه به توربو بودن جولیتا برای استفاده شهری و به عنوان یک خانم ولوستر هم خودروی مناسبی است. بیشتر باید ببینید کدام خودرو باب میل شماست، برتری از نظر فنی و قدرت با جولیتا است. از نظر فضای پشتی این دو خودرو قسمت فوقانی در جولیتا برای افراد بلند قد شاید کمی مناسب نباشد و رنو کپچر با توجه به نوع کلاس از فضای بهتری به خصوص فضای سر برخوردار است. هر چند این دو خودرو در یک کلاس نیستند اما تنها قدرت اسب بخار برای شما مهم نباشد، همین جولیتا با همین قدرت رقیب سرسختی برای بسیاری از خودروهااست. حمید جان ممنون از نظر شما، منتها شخصی که در این رنج قیمتی اقدام به خرید خودرو می کند مطمئنا فکر هزینه ها بوده و توانایی پرداخت هزینه ها را دارد.

http://applemobilemag.irنوع شاسی این اتومبیل، یکپارچه و چرخ جلو و عقب آن از نوع اسپرت انتخاب شده است . طراحی کابین خودرو هم دقیقا مانند قسمت عقبی خودرو از استراتژی ساده اما زیبا پیروی می‌کند. آلفارومئو میتو 2012 یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را داشت. در سرگذشت اسطوره ی میلانی ترکیب رنگ قرمز و مشکی در قسمت داشبورد و اطراف سیستم صوتی تصویری، ترکیبی زیبا بود که برای هر جوان اسپرت پسندی نه گفتن به آن سخت بود. در ادامه این بخش به بررسی کلی تجهیزات ایمنی به کار رفته در بخش‌ های مختلف خودرو آلفارومئو استلویو می‌ پردازیم. این نیرو مانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ خودرو منتقل می گردد.

  • یکی از مهمترین معایب این خودروها برخورداری از گیربکس دو کلاچه‌ای است که خشکی بالایی هم دارد.
  • اما اگر منظورتان ارزش این سیستم صوتی است باید بگویم به صورت جدا قابل خریداری نیست و مخصوص این خودرو طراحی شده اند که در برخی کشور ها جزو اپشن با پرداخت مبلغ بیشتری می توانید ان را سفارش دهید که بسته به واحد پول هر کشور متفاوت است.
  • از جمله این امکانات می‌توان به سیستم تزریق مستقیم سوخت اشاره کرد و یا سیستم کنترل الکترو هیدرولیکی سوپاپ‌ها و یا توربو شارژ موتور را نام برد.
  • از شما عزیزان کمال تشکر را داریم که تا انتهای این مطلب ( سرگذشت اسطوره ی میلانی) با ما همراه بودید.
وقتی جولیتا اومد از نوار سمت چپش موتورها رو انتخاب کن میبینی . جوليتا يك ماشين منحصر بفرد بوده در اروپا با استاندارد Euro 4 كاملا نسبت به بسياري از رقيبان آسيايي برتري داره ولي نكته اي كه واردكنندگان به ان توجه نكردند بازار ايران است مشكلات اين ماشين از نقطه نظر بازاريابي به شرح ذيل است. اول قرار بود 60 تومن باشه اما حالا شده 82 ملیون ولی با اطمینان میتونم بگم توی ماشینهای تو ایران تو این قیمت رو دست نداره اما قیمتش خیلی بالاست.توی اروپا 26 هزار دلاره.

صفر تا صد و سرگذشت اسطوره ی میلانی ، آلفارومئو میتو

با وجود اینکه مجموعه طراحی خودرو را نمی‌توان نامناسب در نظر گرفت اما وجود برخی نکات باعث شده تا میتو در نگاه اول عالی به نظر نرسد. یکی از این عوامل خطوط روی درب موتور است که انگار در استفاده از آن زیاده‌روی شده و نتیجه کار آن‌قدر مطلوب مجله خبری خودرو جک در نیامده است. جهت اجاره خودرو لوکس ازسایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو ایرانی از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. جهت اجاره خودرو در تهراناز سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید.

این رینگ ها دارای طراحی دینامیکی هستند که نگاه کردن به آن ها باعث احساس سرعت و حرکت میشود. اگرچه، تا زمانی که جولیتا به بازار آمد، ما شاهد ظهور شکل اصلی “تریلوبو” با یک سپر مرکزی و دو شارب جانبی نمادین که دارای چراغهای جلوی گرد بودند نشدیم. بخش جلویی بعنوان ویژگی متمایز کننده ی یک وسیله ی موتوری، خودرو و مدل آنرا در نگاه نخست قابل تشخیص مینماید. افرادی که فرزندان خردسال دارند، حتما باید از تجهیزات ایمنی جانبی برای این خودرو استفاده کنند تا امنیت فرزند خود را به حداکثر برسانند. خیر دوست من، این خودرو پنج درب بوده ، و دستگیره های درب های عقب در کنار ستون C طراحی شدند، و هدف نمایان کردن حس و طراحی اسپورت (کوپه مانند) در این خودرو بوده . از نظر فنی هرچند هر دو خودرو از یک توان برخوردارند اما به لطف تکنولوژی بالاتر و وزن پایینتر جولیتا از شتاب سریعتر و لذت بخش تری برخوردار خواهید بود .

طراحی انتهایی آلفارومئو جولیتا