STELVIO آلفارومئو ایران | jacblog

همچنین در بخش ایمنی، خودرو آلفا رومئو 4C توانسته است در تست تصادفات موسسه یورو انکپ 6 ستاره ایمنی دریافت نماید و به عنوان خودرویی ایمن خیال طرفدارانش را راحت نماید. خودرو آلفا رومئو 4C از سری خودروهای کوپه اسپرت ایتالیایی با ابعاد کوچک است که برای نخستین بار در سال 2013 معرفی شد. این خودرو با طراحی خاص خود، یکی از سریع ترین خودروهای بازار داخلی کشورمان به شمار می رود که به علت محدودیت واردات خودرو تنها تعداد اندکی از آن در بازار موجود می باشد و به همین علت، قیمت آن بسیار بالا می باشد. این کمپانی در حال حاضر با تولید خودروهای اسپرت با قیمت بالا شهرت یافته است. فروش اقساطی آلفا رومئو چند سال پس از فروش نقدی محصولات فعالیت خود را شروع کرد و با توجه به محبوبیت این برند در میان مردم سوالات زیادی نیز در مورد لوگوی آن مطرح شد؛ لوگوی آلفارومئو، دو بخش را در خود جای می دهد که به تاریخ شهر میلان مربوط می شود. یک بخش آن صلیب سرخ بر روی زمینه سفید است که به منزله پرچم شهر میلان می باشد، بخش دیگر اژدهایی تاجدار را نشان می دهد که در حال خوردن و بلعیدن مسلمان بور بوده و نشانگر دوره جنگ های صلیبی است.

http://applemobilemag.ir

از بزرگترین مزیت های این محصول بادی می توان به کم حجم بودن ، سبک بودن ، دوام بالا در برابر وزن ، قابلیت تعمیر شدن ، ضد آب بودن بدنه ، طراحی مواج و نرم ، جلوگیری از عرق کردن بدن و … آلفارومئو جولیتا یک هاچ‌بک داغ ایتالیایی است که البته عنوان مجله خبری خودرو جک پرفروش‌ترین محصول آلفارومئو را نیز یدک می‌کشد. این خودرو در فاصله‌ سال‌های 2014 الی 2017 به بازار کشورمان وارد شد و به لطف تبلیغات گسترده، به فروش قابل توجهی دست یافت. بی ام و سری 1 هاچ‌بک، رنو اسکالا و دی اس 5 از جمله رقبای این خودرو هستند.

معایب آلفارومئو میتو

البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند. یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است. شرکت آلفارومئو خودروهای خود را در مدل‌ های مختلف و برای مشتریان با نیاز‌های متفاوت تولید می‌ کند. خودرو آلفارومئو مدل استلویو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در بازار نیز از آن استقبال خوبی شده است.

  • [با سلام لطفا اگر امکان داره ادرس کارخانه مونتاژ الفارو مِو رو در چین به اشتراک قرار دهید تا ما متوجه بشیم که از کجا داره وارد میشه من خودم کامیو نهای حمل الفارو مِو رو دیدم که از غرب کشور داشت وارد می شد نه از بندر عباس پس در نتیجه از چین وارد نشده است.
  • سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.
  • شرکتی که سپس تحت عنوان آلفا رومئو معروف شد، در سال ۱۹۰۶ توسط بازرگان فرانسوی الکساندر داراک که مالک یک بنگاه خودرو فرانسوی بنام داراک بود، به همراه چند سرمایه‌گذار انگلیسی تحت نام شرکت آلفا تأسیس شد.
  • به دلیل برخورداری از این ویژگی‌ها جوانان زیادی به خرید آلفارومئو جولیتا روی آورده‌اند .

امیر جان بین این سه خودرو منطقی ترین دلیل ، خودروی جولیتا به صورت صفر یا مشابه صفر می توانید خریداری کنید و هزینه های جانبی، تعمیرات و نگهداری نسبتا پایینتری در مقایسه با دو خودروی دیگر دارد. خودروهای دیگری در این بازه قیمتی وجود دارند که شما می توانید انتخاب کنید. بهترین راه سوال از مالکین این خودرو ها و تجربه سواری شخصی است. آلفارومئو جولیتا محصول کشور ایتالیا است و نوعی هاچ بک با ابعاد و اندازه‌های کوچک و جمع و جور به شمار می‌رود. به همین دلیل هم افراد خاصی به دنبال خرید و استفاده از آن هستند.

جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان به لینک مربوطه مراجعه کنید. از همان ابتدا هدف این خودرو رقابت با خودرو های مدعی در سری هاچ بک بود همانند خودروهایی چون فولکس واگن گلف، فورد فوکوس، بی ام و سری ۱ . این خودرو به گونه ای طراحی شده که بتواند همزمان از به صورت مجرک جلو . با اینحال احتمالا زمانیکه فلزات کامپوزیت که نخستین بار در ساختار بدنه و سپس برای تمام قطعات بدنه ی ماشینهای مسابقه بکار گرفته شدند بود که نتایج واقعا فوق العاده ی استفاده از آنها آشکار شد. این مسئله درمورد 33اس سی 12 که از فایبرگلاس استفاده کرده بود، یا گروپوسی که نمونه های اولیه ساخته شده از کولار بود اتفاق افتاد. این موضوع درمورد 8سی کامپتیزیون به حداکثر رسید؛ در این ماشین عناصر کربن ماشین را بسیار منحصر بفرد ساختند.

ارتباط با خودروبانک