چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

«Click Through Rate | CTR» بیان می‌کند که از میان افرادی که تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند،‌ چه تعداد بر روی تبلیغ شما کلیک کرده‌اند. اگر میزان CTR پایین باشد به این معناست که تبلیغات شما عملکرد مناسبی نداشته‌اند. این‌که روش‌هایی جدید را برای تعامل با مخاطب همراه کنید، به طور مستقیم با جذب مشتری بالقوه یا «لید» نیز مرتبط خواهد شد. به عبارت دیگر، اگر برای رفع نیازهای مخاطب خود مطلبی را تهیه می‌کنید باید کاری کنید تا آن‌ها تجربه جدیدی از خواندن مطالب شما بدست آورند. متن را برای ارائه اطلاعات با ارزش بنویسید و فقط تبلیغ را در نظر نداشته باشید. بعد از این‌که سایت مورد نظر خود را پیدا کردید باید سوابق موفق قبل را مورد بررسی قرار دهید.

طبیعتا کمپین‌های روابط عمومی به هر شکلی که پیاده شوند اهمیت زیادی دارند. یکی از دلایلی که باعث اهمیت زیاد رپورتاژ آگهی می‌شود، فراگیر بودن این روش است که می‌توانید متن را در طیف وسیعی از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کنید. رپورتاژ ادز مفتخر است اعلام نماید در کنار تبلیغات رپورتاژ آگهی خدماتی از جمله تبلیغات بنری را هم به خدمات خود اضافه نموده است شما می توانید به کمک تیم رپورتاژ ادز بهترین خدمات تبلیغاتی را دریافت نمایید.

چرا که هر صفحه‌ای از اینترنت دارای اعتبار و ارزش مشخصی از نظر گوگل بوده و این ارزش به‌طور یکسان بین تمام لینک‌های موجود در آن تقسیم می‌شود. شاید بتوان لینک‌های درون متن را شبیه دکمه‌های فرخوانی به عمل دانست اما می‌توان از این هم هدف‌مند‌تر عمل کرد و درون محتوا به صورت واضح و مشخص درخواست کسب و کار از مخاطب را بیان کرد. این درخواست می‌تواند کلیک روی لینک، بازنشر مطلب و گذاشتن نظر باشد. مهم‌ترین نکته، مرتبط بودن موضوع محتوای سایت و بازدیدکننده‌های آن با موضوع کسب و کار و پرسونای مخاطب مورد نظر شما است. آگهی رپورتاژ به صورت همیشگی در سایت منتشرکننده باقی می‌ماند و اگر بتوان یک متن جذاب و باارزش را در یک سایت معتبر به صورت دائمی قرار داد، به عنوان یک تبلیغ دائمی می‌توان به آن نگاه کرد.

انواع ریپورتاژ آگهی

پس مهم‌ترین نکته‌ای که در رپورتاژ آگهی باید به آن توجه شود همین است که هدف اصلی کسب و کارها از انجام این کار، بازاریابی است اما به گونه‌ای که شبیه تبلیغات نباشد و برای بازدیدکننده آن رپورتاژ، تولید ارزش کند. به طور کلی، در حدود ۷۰ درصد رپورتاژ آگهی شما باید اطلاعات در اختیار او قرار دهد و ۳۰ درصد آن تبلیغاتی باشد. اگر هدف شما، آگاهی برند باشد باید درصد بیشتری را به ارائه اطلاعات اختصاص دهید و اگر هدف شما جذب مشتری بالقوه یا «لید» و فروش باشد، این درصدِ بیشتر به محتوای تبلیغاتی اختصاص پیدا می‌کند. برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید ارتباطی هوشمندانه با کالا و خدمات خود برقرار و در طول متن به شکل نامحسوسی به محصول خود اشاره کنید.

رفتار بازدیدکنندگان مهم است

مثلا اگر لینک یکی از صفحات شما در فوتر، هدر و جایگاه‌های تبلیغاتی سایت‌ها قرار بگیرد، هیچ وقت به اندازه لینک‌های موجود در مقالات تاثیر ندارد. باید به این نکته دقت کنید که از عبارت صفر تا صد استفاده کرده‌اید و مخاطب باید با متنی جامع و کامل در مورد قیف فروش مواجه شود. از طرف دیگر خیلی از متخصصان حوزه تبلیغ و بازاریابی می‌گویند یک آگهی زمانی خوب است که آگهی به نظر نرسد! رپورتاژ آگهی‌ها، آگهی‌های محلی هستند که فقط برای برآوردن یک هدف خاص در نظر گرفته می‌شوند و آن وادار کردن مخاطب به انجام اقدامات موردنظر است.

  • به همین دلیل، در ادامه برخی از پارامترهای مورد استفاده در تبلیغات گوگل را بررسی خواهیم کرد.
  • اعتبار، همان چیزی است که در ذهن مردم و مخاطبان تحت عنوان برند ثبت می‌شود.
  • در این حالت، با توجه به هزینه‌های بسیار مناسبی که برای رپورتاژ باید پرداخت کرد، می‌توان به یک نرخ بازگشت سرمایه بالا هم رسید.

مختصر و مفید بنویسید، یک ریپورتاژ آگهی خوب باید علاوه بر متن اصلی دارای عنوان مناسب بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ کلمه باشد و حتما از کلمه کلیدی اصلی در عنوان مقاله استفاده شود. یکی از بهترین کار این است که ریپورتاژ آگهی تان را در سایت های خبری بزرگ یا سایت های معروف و مجلات معتبر منتشر کنید. به دلیل رنک بالا و اتوریتی سایت آگهی گیرنده، می‌تواند بهترین اثر را روی کسب و کار شما بگذارد. در نظر داشته باشید رپورتاژ آگهی شما به صورت دائمی در پایگاه دانش میزبان فا درج خواهد شد.

چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

کافی است به سایت‌های فروش کالا و خدمات سر بزنید و بازخوردهای مثبت و منفی را مطالعه کنید. به طور مثال اگر کتابی برای فروش دارید، با نگاهی به سایت‌های فروش کتاب می‌توانید اطلاعات مختلفی از جمله کیفیت طراحی جلد کتاب یا نحوه ترجمه آن بدست آورید. به یاد داشته باشید که لزومی ندارد حتما فهرستی تهیه و محصولات و خدمات خود را در آن ذکر کنید بلکه می‌توانید کلماتی کلیدی و مناسب را انتخاب کنید که بازتابی از شرکت شما باشد. تا زمانی که رپرتاژ آگهی شما به نوعی از شرکت شما پشتیبانی کند، اثرگذاری آن حفظ می‌شود. رستوران‌هایی که غذاهایی با طعم آینده را ارائه می‌دهند، موضوع جذابی به شمار می‌آید. زمانی که موضوع رپورتاژ آگهی شما توسط نشریه به تایید رسید یا حتی بعد از این‌که متن اولیه را نوشتید، بار دیگر آن را مطالعه کنید تا یکپارچگی مطلب بررسی شود.

تهیه رپورتاژ آگهی ویژه در تهران

به دلیل قالب خاصی که رپرتاژ آگهی دارد، اثرگذاری بیشتری بر روی خواننده خواهد داشت. همین قالب متفاوت است که سبب می‌شود در میان سایر روش‌های تبلیغاتی، بیشتر خود را نشان دهد. برای بازاریابان، چنین روش طولانی تبلیغات، راهی است تا آن‌ها بتوانند پیام خود را به شکل بهتری به مخاطب منتقل کنند.

با توجه به اهمیت آشنایی با روش‌های تبلیغ‌نویسی، «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش تبلیغ نویسی کرده که لینک آن در ادامه آمده است. شما میتوانید با مشاورین ما مشورت کرده و بهترین وبسایت را برای اهداف خود انتخاب نمایید. قیمت وبسایت‌های ما از ۱۰۰.۰۰۰ تومان تا ۳.۵۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است. برای درج رپورتاژ در هر سایت باید به این سه مورد توجه کنید، بررسی فاکتور دامین آتوریتی یا DA، بررسی اسپم اسکور یا SC و در نهایت بررسی عملکرد سایت میزبان در چند ماه گذشته.

سعی کنید آن‌قدر با مجله آشنا شوید که بتوانید با دیدن یک مقاله، با خطای کم حدس بزنید که چنین مقاله‌ای به آن مجله تعلق دارد یا خرید رپورتاژ نه. ما همه‌ی این نکات را در درس پرسونا آموزش داده‌ایم و معتقدیم بدون آشنایی با پرسونا، رپورتاژ شما چندان موفق نخواهد بود. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.