|
نهمین آزمون سراسری مهارت نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت کرمان موتور به مدت 3 روز در مرکز آموزشی وابسته به این شرکت برگزار شد. – به گزارش سایت قطر و به نقل از تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت کرمان موتور، در راستای ارزیابی و سنجش مهارت فنی کارکنان در نمایندگی ها و افزایش مهارت کارکنان با هدف افزایش کیفیت خدمات حداکثری شرکت خدمات و بازرگانی پام خودرو نهمین دوره آزمون مهارت های ملی برای نمایندگی های خدمات پس از فروش به شرکت کرمان موتور از تاریخ 30 اردیبهشت لغایت 1 خرداد 1403 در مرکز آموزش موتور کرمان برگزار شد. شرکت خدمات و بازرگانی بام خودرو، بازوی توزیع و خدمات پس از فروش قطعات یدکی شرکت کرمان موتور، ضمن پایش اثربخشی اقدامات آموزشی قبلی و تدوین برنامه های مناسب برای آموزش های آتی، در این آزمون، نکات قابل ارتقاء در فرآیند ارتقاء توسط کارکنان آژانس ارائه می شود. در این آزمون 843 نفر از 110 نمایندگی پس از فروش در سمت های تکنسین، پذیرش، کارشناس ارتباط با مشتری، برقکار، مکانیک، کارگر، نجات غریق، پذیرش و نگهدار فروشگاه شرکت کردند. برچسب ها: کرمان موتور – خدمات پس از فروش – نمایندگی – خدمات – شرکت کرمان موتور – کرمان – موتور |
آخرین اخبار خدمات: |
نهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگان خدمات پس از فروش در شرکت کرمان موتور برگزار شد.
نهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگان خدمات پس از فروش در شرکت کرمان موتور برگزار شد.
تمامی حقوق این سایت متعلق به دراپ می باشد. Drop مسئولیتی در قبال محتوای محتوا ندارد.
کلیه خدمات این وب سایت حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.