همکاران ما در سریع ترین زمان باتری خودروی شما را در محل تعویض میکنند. به طور متوسط باتری عمری حدود 2 سال یا 40،000 کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری پژو 405 نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد.
- روی هم رفته پژو 405 به دلیل مزایایی همچون هزینه پایین تعمیر و نگهداری و در دسترس بودن قطعات و خدمات پس از فروش خوب همواره مورد توجه مشتریان بوده است.
- دو دریچه کولر / بخاری، پنل ساعت و کلیدهای خاموش و روشن، پنل تنظیمات کولر و بخاری، پنل سیستم صوتی و جای سیگاری روی این کنسول جاسازی شده و دسترسی به آنها بسیار راحت است.
- ایران خودرو برخلاف طراحی داخلی، چندین بار تلاش کرده تا کابین پژو 405 را به روز کند، تا طراحی دلپسندتری داشته باشد.
توصیه می شود به دلیل کیفیت پایین روغن های SJ از روغن های با سطح کیفی SL و بالاتر استفاده شود. کابین 405 هم بسیار ساده طراحی شده و نکته قابل توجهی در آن وجود ندارد. در طراحی داشبورد همچنان دریچههای تهویه به شکل مستطیلی و ساده است و نمای قدیمی دارد. البته ایران خودرو در سالهای اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصههای به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد.
پارس تیو فایو مدل 97
هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامههای موبایلی اندروید بازار) است. برای قیمت و اطلاع ز مشخصات فنی خودروی 207 سقف شیشه ای بر روی لینک بزنید. با این استفادهایی که ما کردیم از این ماشین هر ماشین دیگه بود باید تا الان اوراقی ردش میکردیم ولی بزنم به تخته موتورش مثل ساعت کار میکنه و پر میکشه تو جاده…. موتور tu5 هم خوبه اما اگه سیستم برقش به مشکل بخوره خیلی اذیت میکنه. موتور ef7 مشکل شاتون دارهو اگه بیوفته توی خرج دیگه درست بشو نیست و مثل قبل نمیشه.
فونیکس تیگو ۷ پرو مکس محصول جدید مدیران خودرو
در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع شدن داشت. میان سالهای ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۸ با شعلهور شدن جنگ جهانی اول در اروپا، پژو به تولید خودروهای نظامی گوناگون، که از دوچرخه تا تانکهای بزرگ را شامل میشد، پرداخت.
روغن گیربکس پژو ۴۰۵ اتوماتیک یا دستی
در پایان سال مالی ۲۰۰۸ گردش مالی شرکت با مبلغی کاهش، به ۵۴٫۴ میلیارد دلار و سود خالص، به رقم ۴ میلیارد دلار رسید. پس از آن جنگ جهانی دوم آغاز گردید و پژو مجبور شد کامیون و ون برای جنگ تولید کند؛ اما در سال ۱۹۴۸ دوباره کار خود را با تولید پژو ۲۰۳ آغاز کرد. پس از آن مدلهای مجله خبری خودرو جک بسیاری با همکاری شرکت طراحی ایتالیایی پنین فارینا مانند پژو ۵۰۴ عرضه کرد. مدل جدید سال ۱۹۲۹، پژو ۲۰۱ ارزانترین خودرو در بازار فرانسه و مدلی بود که علامت تجاری پژو را دارا بود. مدت بسیاری از این شکوفایی پژو نگذشته بود، که در دهه ۱۹۳۰ میلادی دوران رکود اقتصادی آغاز شد.