کلاس های ماشین بنز BENZ آشنایی با انواع سری بنز BENZ | jacblog

حجم باک خودرو 75 و 100 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد. حجم باک خودرو 74 و 66 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 و 6 بهره می برد. حجم باک خودرو 94 و 90 لیتر می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.

معرفی ارزون ترین ماشین بنز ماشین بنز سی۴۰۰

این قانون مرسدس بنز را ناگزیر کرد تا ابتدا نمونه‌ای از ماشینش را به بازار عرضه کند که همان مدل ۲٫۳ مرسدس بنز دبلیو۱۹۰ بود. در سال ۱۹۸۳، پس از ۴ سال، که بنز هیچ مدل جدیدی را طراحی و عرضه نکرده بود، از سرانجام از سری مرسدس بنز دبلیو۲۰۱ رونمایی نمود. در اواخر دهه ۱۹۲۰ میلادی، مرسدس-بنز پس از تثبیت خود در بازار خودرو، به عرصه مسابقات اتوموبیل رانی وارد شد، همچنین مجله خبری خودرو جک در ساخت مدل‌های مخصوص و گران‌قیمت، نیز مشهور شده بود. یکی از نمونه‌های بسیار خوب این دهه مدل مرسدس-بنز اس‌ال‌کا است، که در سال ۱۹۲۸ ساخته شد و در سال ۱۹۹۹ یکی از ۲۶ نامزد برای عنوان خودرو قرن بود. شرکت آقای امداد ارائه دهنده خدمات امداد سیار ، حمل، باتری به باتری، سوخت رسانی و پنچری برای تمامی خودروهای ایرانی و خارجی از جمله گروه محصولات بنز می باشد.

  • از دیگر مشخصات آن می‌توان به گشتاور 828 نیوتن متری یا 0 تا 100 تنها در 4.1 ثانیه‌ای آن اشاره کرد.
  • این خودروی متوسط خانوادگی، در آن زمان توسط شرکت تازه تأسیس مریخ واقع در خیابان سعدی تهران وارد می‌شد.
  • در سال ۲۰۱۰ این شرکت، برای جایگزینی مدل مرسدس بنز اس‌ال‌آر، با الهام از مدل گالوینگ و با همکاری شرکت آام‌گ، مدل جدیدی به نام مرسدس بنز اس‌ال‌اس ای‌ام‌جی را تولید کرد، که شتاب صفر تا صد آن ۳٫۸ ثانیه و بیشینه سرعتش ۳۱۷ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

این سیستم می‌تواند فرمان‌های صوتی راننده را به ۲۷ زبان مختلف فهمیده و اجرا کند. آنچه کلاس S را از دیگر ماشین‌های بنز متمایز میکند، مجموعه بی‌پایانی از فن‌آوری‌هایی است که در اختیار راننده قرار می‌دهد. ماشین به گفته کارخانه از قبل هوشمند‌تر شده و می‌تواند خواسته‌های راننده را حدس بزند.

http://applemobilemag.ir

لوگو مرسدس بنز یک ستاره سه پر است که نشان از تسلط این خودرو بر زمین، دریا و آسمان می باشد. یکی از نکات جالب در خرید ماکت بنز محدود بودن تیراژ تولیدات با کیفیت آن است زیرا این ماکت ها معمولا کمیاب و همیشه دارای افزایش ارزش هستند. نکته دیگر اینکه تمامی تولید کننده های این ماکت ها دارای مجوز از کمپانی بنز می باشند .

پیشرفت بنز در سالهای اخیر???

رولزرویس نسل جدید گوست را از نو طراحی کرده و می‌گوید تنها قطعاتی که از نسل قبلی به مدل جدید منتقل شده، آرم روی کاپوت و چتر‌هایی است که در داخل درهای عقب قرار دارد. مهم‌ترین تغییر، چراغ‌های مدرن‌تر و جلوپنجره بزرگتری است که با چراغ‌های ال‌ئی‌دی نورانی شده است. شرکت بنز به سیستم موتورها و باتری‌های این خودرو آن‌چنان اطمینان دارد که به مالک این خودرو اجازه باز کردن درب کاپوت را نمی‌دهد. فناوری پیشرفته‌ای در این ماشین الکتریکی به‌کاررفته که شما را تا مدت‌ها از تعمیر و مراجعه به نمایندگی بی‌نیاز می‌کند. دلیل دیگری که برای این کار وجود دارد، عدم وجود مکان‌هایی است که برای تعمیر بتوانید به آن مراجعه کنید. به‌این‌ترتیب اگر در این خودرو بنشینید، پدالی برای باز کردن کاپوت وجود نخواهد داشت و در دفترچه مربوط به آن هم هشدارهای زیادی در این باره باز نکردن درب کاپوت داده شده است.

قیمت بنز E کلاس مونتاژ