کسب مقام قهرمانی تیم لفورملک در مسابقات والیبال منطقه ای مازندران

با پایان یافتن مسابقات فینال والیبال منطقه ای لفور با حضور مسئولان استانی و کشوری تیم لفورملک قهرمان و تیم شاکرفوم نائب قهرمان شد.

بر اساس این گزارش در مراسم اهدای جام ویژه این مسابقات، کریمی، نماینده مردم بابل و عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، م



منبع مرحله مقدماتی بازی های منطقه ای لفور از 25 اسفندماه 1401 با شرکت 12 تیم از سراسر استان آغاز شد که در پایان این مسابقات تیم های لفور ملک، جوانان کالیکلا، املاک داتیس، شاکرفوم، رعد پدافند، کرمان موتور، شاهکلا و رییسکلا به مرحله حذفی صعود کردند.

بدین ترتیب در مرحله حذفی تیم های صعود کننده، لفور ملک با جوانان کالیکلا، املاک داتیس با شاکرفوم، کرمان موتور با شاهکلا، رعد پدافند با رییسکلا به مصاف هم رفتند که در نتیجه تیم های لفورملک، کرمان موتور، شاکرفوم و رعد پدافند با شکست رقیبان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

در مرحله رده بندی تیم های رعد پدافند با شکست تیم کرمان موتور سوم شد و در مرحله فینال تیم لفور ملک از سد شاکرفوم گذشت و با نتیجه سه بر یک توانست مقام قهرمانی این دوره را به نام خود رقم زند و تیم شاکرفوم نیز نائب قهرمان شد.

– ایسنا/مازندران با پایان یافتن مسابقات فینال والیبال منطقه ای لفور با حضور مسئولان استانی و کشوری تیم لفورملک قهرمان و تیم شاکرفوم نائب قهرمان شد.