مشخصات فنی آلفارومئو جولیا قیمت ماشین آلفارومئو جولیا 2022 | jacblog

صندلی‌های عقب برای استفاده افراد بزرگ‌سال، مخصوصاه افراد قدبلند قدری نامناسب است. شاید بتوان این خودرو را مناسب یک جوان مجرد تشنه هیجان، یا یک زوج جوان با فرزندان کوچک دانست. این خودرو برای استفاده هم‌زمان و طولانی‌مدت یک خانواده با میانگین سنی بالا دلسردکننده است. این خودرو از سیستم مولتی ایر استفاده میکند که با توجه به گفته شرکت فیات این امکان باعث میشود تا حداقل ۱۰ درصد قدرت موتور افزایش پیدا کند و تا ۱۵ درصد نیز سبب کاهش سوخت میشود. اطلی ترین بخش این خودرو در طراحی خارجی جلو پنجره سه گوشش است که ارتفاع پایینی نیز دارد و نگاه ها را به سمت مدل های کلاسیک این خودرو برده است.

سپس در ۱۹۸۶ شرکت خودروسازی فیات، آلفارومئو را از دولت انگلیس خریداری نمود[۴] و از فوریه ۲۰۰۷ تا ژانویه ۲۰۲۱ این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت فیات محسوب می‌شد. از آنجایی که این نوع خودروها از پیچیدگی‌های فنی بسیار بالایی برخوردار شده‌اند پس به طور حتم باید نمایندگی‌ها و یا عاملیت‌های فروش و واحدهای تعمیراتی فعال بسیار زیادی وجود داشته باشند تا از عهده تعمیرات و پیچیدگی‌های فنی این خودروها برآیند. در حالی که در واقع این طور نبوده و خدمات پس از فروش این خودروها چندان مناسب نیست . امکانات رفاهی و تجهیزات تعبیه شده در این خودروی لوکس و جمع و جور ایتالیایی قابل قبول و مناسب است. در بخش‌های قبل به این موضوع پرداخته و برخی از این امکانات را معرفی کردیم. این خودروها از نظر ویژگی‌های ایمنی بخش، قابلیت‌های بسیار بالایی دارند.

http://applemobilemag.ir

به ویژه می‌توانید در شرایط اضطراری بر روی ایمنی این خودروها حساب ویژه‌ای باز کنید . به همین دلیل از قوا و نیروی محرکه پر انرژی بهره برده است و لذا می‌تواند رانندگی آسان و لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد . چراغ عقب خودرو از نوع ال ای دی انتخاب شده و شیشه بالا بر آن هم وان تاج است. برخورداری از رینگ آلومینیومی، ریموت کنترل و صفحه نمایشی مخصوص به نمایش درآوردن اطلاعات خودرو از دیگر ویژگی‌های این خودرو لوکس است. از سوی دیگر اگر این خودرو به تعمیرات نیاز پیدا کند نمی‌توانید آن را به هر تعمیرگاهی انتقال دهید.

  • از بسته‌های افزایشی موجود برا آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی می ‌توان به بسته‌های Sport و Driver Assistance Static و Driver Assistance Dynamic Plus اشاره کرد.
  • از طرفی تویوتا یک خودروی دو درب اسپورت،مخصوص رانندگی سریع و پر هیجان با امکاناتی کمتر،فضای کمتر و مصرف بیشتر در کنار موتور 200 اسب بخاری تنفس طبیعی است که تمامی قدرت تولیدی به چرخ های عقب منتقل می شود و مناسب برای دریفت و مانورهای نمایشی است.
  • دوست عزیز سینا جان کاملا مشخصه که شما تجربه سوار شدن جولیتا و حتی ماشین های کره ای ندارید که اینطوری بین یه ماشین ایتالیایی و کرهای مقایسه میکنید.
در ضمن کیفیت ساخت این ماشین اصلا قابل مقایسه با کره ایها نیست. در مورد ترمز دستی برقی هم باید بگم که توی این کلاس , ما کلاً ماشینی رو نداریم که ترمزش برقی باشه. تعميرات آلفارومئو در مقايسه با ماشين هاي آسيايي بسيار پيچيده تر است و يكي از دلايل آن كمپكت بودن ماشين است به عنوان مثال تعويض دينام اين ماشين و دسترسي به آن بسيار پيچيده است. روی کاغذ و بر اساس مشخصات اعلامی و ابعاد ماشین، بعید می دونم ماشینی بتونه در داخل شهر حریف این ماشین بشه. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وب سایت راپیدکار میباشد. این خودرو در ژوئن ۲۰۱۵ رو نمایی و در فوریه ۲۰۱۶ به بازار عرضه گردید.

مزایا و معایب خودرو آلفا رومئو 4C

این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. هست در وضعیت نرمال توربو تاخیر زیادی داره که اعصاب خرد کنه اما مجله خبری خودرو جک فنربندی نرمتره.بخاری هم خیلی سریع گرم میشه. با عرض پوزش،من پیام شما را اول در بخش ام جی دیدم به همین خاطر پاسخ سوال شما را در همان قسمت دادم. در خصوص سوال دوم این دو نمونه تفاوتی با هم ندارند و در نمونه جولیتا 2015 کمی تغییرات به خود دیده است.

معرفی کلی آلفارومئو استلویو