ماشین کودک آلفا رومئو پخش اسباب بازی توحید فروش عمده اسباب بازی توحید تویز | jacblog

شرکت خودروسازی آلفارومئو در شهر میلان در کشور ایتالیا و در سال 1910 به تاسیس رسید. البته این شرکت تحت نام آلفا و در سال 1906 توسط بازرگان فرانسویالکساندر داراکو چند سرمایه گذار دیگر به تاسیس رسیده بود. آلفا یک نام ترکیبی است که تشکیل شده از نام Anonima Lombarda Fabbrica Automobili می باشد.

  • جستجو برای قدرت، سبکی و عملکرد مناسب در تاریخ آلفارومئو باعث شده که هر جزء از ماشین با استفاده از غیرمتجانس ترین مواد طراحی و ساخته شوند.
  • این خودرو شاید در ترافیک ها کمی آزار دهنده باشد اما در جاده ی پر پیچ و خم کار کردن با همین گیربکس دوبل کلاچ به شدت لذت بخش میباشد.
  • ایمنی بالا، فرمان پذیری قابل قبول و شتاب‌گیری فوق‌العاده از جمله مزایای این خودرو هستند.
  • اگر تمایل به خرید خودرو آلفارومئوجولیتا دارید باید به حساسیت‌های ویژه آن هم توجه داشته باشید.

داشبورد نشانگر پیشرفتگی ماشین است که همراه با ماشین طی سالیان تغییر میکند. در 163 و جی تی وی/اسپایدر، نشان به مکان خود برروی کاپوت برگشت. با ورود 156به بازار، نشان باز هم نقش اساسی خود را برروی بخش جلویی برعهده گرفت و پلاک ماشین را به یک سو راند.

http://applemobilemag.irفکر کنم دیگه ماشین دیگه ای نخرم تا مدل جدید این ماشین وارد بازار ایران بشه البته توسط نمایندگی. البته فضای عقب برای افرادی با قد 180 سانتیمتر به بالا مقداری کوتاه و آزار دهنده است. پس از 35 سال غیبت آلفا در بازار ایران، سر انجام در سال 1389 شرکت آلفاموتور پس از توافق با فیات، توانست مجوز واردات محصولات آلفارومئو را کسب کند. مجله خبری خودرو جک آلفاموتور در ابتدا به واردات آلفارومئو جولیتا و میتو پرداخت و در ادامه، تعداد بسیار محدودی از آلفارومئو 4C را نیز به ایران وارد کرد. یکی از مهم ترین آپشن های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA ، تجهیزات گرمایشی برای تمام صندلی ها است. انرژی الکتریکی به گرما تبدیل می شود و در نهایت، صندلی ‌های راننده و سایر سرنشینان را گرم می‌ کند.

نیم‌رخ فوق العاده الفارومئو میتو

دارا بودن یک گیربکس ۶ سرعته و کاملاً خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی است که این کمپانی ایتالیایی برای این خودروی محبوب و پرفروش خود در نظر گرفته است. این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند. نوع بدنه آلفارومئو جولیتا هاچ بک بوده و از ابعاد جمع و جور و کوچکی برخوردار است.

قیمت آلفارومئو میتو

این فرآیند با نحوه عملکرد ترمز این خودروها در رابطه‌ای کاملاً مستقیم قرار می‌گیرد. هرچند میتو در این مسئله از برخی رقیبان خود مثل فیات 500 کمی عقب‌مانده است اما برتری‌های فاحش میتو در سایر قسمت‌ها فکر این مسئله را به‌کل از ذهن شما بیرون خواهد کرد. همیشه سقف‌های سانروف دار یکی از آپشن‌های موردتوجه خریداران خودروهای لوکس بوده است.

ارزش خرید خودرو آلفا رومئو 4C