لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

با توجه به تمام ویژگی‌های گفته شده، این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار بوده و ارزش خرید بسیار بالایی دارد. با نرخ نوسازی 165 هرتز استفاده می‌کند و در نتیجه کاربر در بازی‌های شوتر اول شخص می‌تواند از تجربه‌ای متفاوت نسبت به مانیتورهای معمولی 60 هرتز بهره‌مند شود. از این رو می‌توان گفت هم‌اکنون این محصول یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در این محدوده قیمتی است. لپ تاپ Thinkbook 15 – QC از یک نمایشگر 15 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD بهره می‌برد و به لطف پردازنده‌ی قدرتمند خود حتی می‌تواند به عنوانبهترین لپ تاپ برای دانشجویان شناخته شود. مدل IdeaPad 3 QE لپ تاپی جمع‌وجور است که از یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد و به عنوان محصولی بسیار مطلوب برای دانش آموزان و حتی بهترین لپ تاپ برای دانشجویان شناخته می‌شود.

کوتاه درباره بهترین لپ تاپ های گیمینگ

لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

به علاوه، لپ تاپ X543MA شرکت ایسوس، کیفیت ساخت چندان بالایی در مقایسه با این لپ تاپ ندارد و ما خرید لنوو را به عنوان بهترین لپ تاپ ارزان تا 7 میلیون معرفی می‌کنیم. هرچند، دیگر چیزی به نام «بهترین لپ تاپ بازار تا 3 میلیون تومان یا 5 میلیون تومان» وجود ندارد. اگر به هر دلیلی بودجه کافی برای خرید لپ تاپ را ندارید، بهتر است سراغ لپ تاپ های دست دوم بروید یا به فکر ارتقا لپ تاپ خود باشید. البته، نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم، برای همه افراد مفید خواهد بود. در ادامه، بهترین لپ تاپ های ارزان سال 2022 را معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • اما می‌توان با در نظر گرفتن چند نکته و پارامتر مهم بهترین برند لپ تاپ مورد نیاز خود را پیدا کنیم و برای خرید آن اقدام کنیم.
  • بهترین لپ تاپ تا 6 میلیون تومان معمولاً سخت افزارها و قطعات فنی ضعیف‌تر و مدل پایین‌تری دارند.
  • توجه کنید که قیمت لپ تاپ تینک بوک 15 لنوو متغیر است و می‌توان با حدود ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان آن‌ را تهیه کرد.
  • این پردازنده نسبت به پردازنده‌هایی چون Athlon 3050e و Celeron N4020 که در محصولات هم‌قیمت یافت می‌شوند، تا چند برابر توانمندتر است و توانسته در بنچمارک‌ها عملکرد بسیار بهتری را به ثبت برساند.
  • با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از مشاغل به صورت «دور کاری» تبدیل شدند و اکثر آموزش‌ها هم به صورت آنلاین در آمدند، از این رو خرید لپ تاپ و دیگر دستگاه‌های هوشمند هم رونق گرفت.
پیشنهاد می‌شود یا هارد را با یک SSD جایگزین کنید یا درصورت امکان یک SSD به مجموع حافظه‌ی دستگاه اضافه کنید تا تجربه‌ی بسیار خوبی از یک لپ‌تاپ اقتصادی قدرتمند داشته باشید. ضمناً باقی امکانات دستگاه درست مانند دیگر مدل‌های V15 است که از ذکر مجدد آن‌ها خودداری می‌کنیم. بلندگوهای استریو و باتری ۳۵ وات‌ساعتی از دیگر مشخصات لپ‌تاپ مذکور به‌شمار می‌آیند. همچنین، پیشنهاد می‌شود حتماً «راهنمای خرید لپ‌تاپ دست‌دوم و استوک» بهترین لپ تاپ را مطالعه کنید. لپ تاپ ایسوس ROG Strix G15 G513 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس بوده و به نوعی پرچمدار این برند در سری لپ تاپ های گیمینگ است. لپ‌تاپ Asus ROG G513QM به 1 ترابایت حافظه از نوع SSD و 16 گیگابایت رم DDR4 مجهز شده است.

سرویس هوش مصنوعی آمازون برای رقابت با گوگل و مایکروسافت معرفی شد

همانطور که می‌دانید برند اچ پی نیز با معرفی سری لپ تاپ های اومن، چند سالی است که قدم به عرصه‌ی گیمینگ گذاشته و در این راه با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. لپ تاپ Acer Aspire A315-59G-719E به راحتی می‌تواند از پس اجرای نرم افزارهای گرافیکی برآید. اما نباید از این محصول انتظار پردازش‌های سنگین گرافیکی و گیمینگ حرفه‌ای را داشت. و 16 گیگابایت حافظه رم است و از این رو می‌تواند در نرم افزارهای تدوین و ویرایش هم کارآمد باشد. برند ایسوس در بین بقیه برند ها همانند ایسر و لنوو از محبوبیت بیشتری برخوردار است، به همین دلیل مدل های مختلفی از لپ تاپ های ایسوس از سری های راگ استریکس و راگ زفیروس در بازار موجود است. پردازنده های این لپ تاپ ها عمدتا سری Core i7 & Core i9 یا سری Ryzen 7 و Ryzen 9 است.