پژو 405 از بدنه مستحکم و قدرتمندی برخوردار است که در کنار ترمزهای ضد قفل ABS و EBD در کنار کیسه هوای سرنشینان جلو، امنیت خوبی را به وجود میآورد. ترمزها در همه مدلهای پژو 405 در قسمت جلو دیسکی خنک شونده و در قسمت عقب کاسهای هستند. هر چند این مدل ترمزها برای یک خودرو با ساختار و طراحی قدیمی تقریبا مناسب خواهند بود.
- البته ایران خودرو در سالهای اخیر قبل از توقف تولید 405، از شاخصههای به روزتری در داخل کابین استفاده کرد و خصوصاً غربیلک فرمان دو شاخه آن را که دیگر خیلی قدیمی شده بود با یک غربیلک جدید جایگزین کرد.
- خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.
- پس از آن جنگ جهانی دوم آغاز گردید و پژو مجبور شد کامیون و ون برای جنگ تولید کند؛ اما در سال ۱۹۴۸ دوباره کار خود را با تولید پژو ۲۰۳ آغاز کرد.
پژو در نامگذاری مدلهایش، سبک خاصی دارد و از فرمول X0Y استفاده میکند. X برای نشان دادن اندازه خودرو و Y برای سال تولید خودرو، بکار میرود؛ یعنی هرچه رقم، بالاتر باشد، مدل خودرو، جدیدتر است. در نتیجه بر پایه این فرمول، پژو ۵۰۸، بزرگتر و جدیدتر از پژو ۲۰۸ میباشد.
پژو،405،GLX مدل 80
تا وقتی ملت این ماشین های تکراری و بی کیفیت و گرون قیمت و بی ارزش رو میخرن ” تولید این زباله ها ادامه دارد . در ۱۹۰۷ نخستین موتور شش سیلندر ساخته شده توسط پژو به نمایش گذاشته شد و همکاری تونی هوبر به عنوان سازنده موتور آغاز شد. از آنجا که شمار بسیاری خودرو با انواع متفاوت در خط تولید بود، پژو تصمیم گرفت که خط تولید دیگری را راهاندازی نماید. امروزه شرکت پژو از زیرمجموعههای گروه استلانتیس محسوب میشود[۱] و همچنان بهعنوان بزرگترین شرکت خودروسازی فرانسه و دومین خودروساز بزرگ اروپا بهشمار میآید.
تصادفی مدل 81
در نمای عقب نیز تغییراتی در طراح در صندوق، چراغها و سپر انجام شده که ظاهری حجیمتر و خوشایندتر به پژو پرشیا داده است. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. ماشین خواستی بخری 95 به بالا بخر چون زیر 95 اکثرا فرسوده شدن ….. من ۱۰ ساله که نمایشگاهی هستم و هر ماشینی که بگی سوار شدم .
تنوع رنگ
پژو در سالهای اول بهتولید آسیاب فلفل و نمک و قهوه مشغول بود، اما در سال ۱۸۹۶ بهصنعت خودروسازی وارد شد. پژو در دوران مدرن، ماشین های شهری و کوچک، اقتصادی، اسپرت، برقی، لوکس و تجاری تولید میکند و یکی از اعضای اصلی گروه خودروسازی PSA است. پژو مجله خبری خودرو جک موفقیتهای بسیاری در مسابقات رالی بینالمللی کسب کردهاست. با تصمیم گروه پیاسای، از سال ۲۰۰۵ خودروهای سیتروئن جایگزین پژو در مسابقات WRC شد و توانست ۸ قهرمانی دیگر نیز به نام مجموعهٔ پژو-سیتروئن در مسابقات رالی قهرمانی جهان به ثبت برساند.