قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | jacblog

می خواستم بدانم کسی می دونه فرق بین مدل Gi 106 و Gi105 این خودرو چی هست؟ گویی در دو تیپ فوق ارائه میشه. در خصوص قیمت همین اختلاف قیمت اگر شرکت قیمت گذاری کند تفاوت زیادی در داخل بازار ایران ایجاد خواهد شد. اما اگر منظورتان ارزش این سیستم صوتی است باید بگویم به صورت جدا قابل خریداری نیست و مخصوص این خودرو طراحی شده اند که در برخی کشور ها جزو اپشن مجله خبری خودرو جک با پرداخت مبلغ بیشتری می توانید ان را سفارش دهید که بسته به واحد پول هر کشور متفاوت است. دوست عزیز ،من از شرایط فروش داخل ایران خبر دقیق ندارم و برای اطلاعات کامل تر بهتر است از نمایندگی فروش سوال نمایید. از نظر قدرت لنسر متاسفانه از قدرت و شتاب خوبی در برابر جولیتا برخوردار نیست و همچنین تکنولوژی استفاده شده در الفارومئو بسیار بهتر از لنسر است.

  • البته خب با توجه به تعداد خودروهای این برند در ایران نباید انتظار رند بودن و در دسترس بودن تمامی لوازم مانند برندهای بورس بازار را داشته باشید.
  • چهره میتو آلفارومئو در یک نگاه عمیق، چهره فولکس‌های قدیمی را یاد آور میشود.
  • چراغ های عقبی این خودرو از نوع ال ای دی هستند که دارای طراحی مناسبی هستند.
از بسته‌های افزایشی موجود برا آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی می ‌توان به بسته‌های Sport و Driver Assistance Static و Driver Assistance Dynamic Plus اشاره کرد. از نظر تجربه رانندگی من مدت کمی با این خودرو تجربه دارم اما قابل مقایسه با دارندگان و کسانی که مدت بیشتری کارکرد داشتند نیست. از نظر من خودرویی با کیفیت خوب، امکانات خوب و قدرت مناسب است اما از نظر خدمات و گستردگی نمایندگی نسبت به سایر برندها ضعیف می باشد و در حال حاضر قیمت بالایی دارد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد.

در مورد این دو مدل جولیتا باید بگم که در ایران دو مدل TOP و FULL آپشن داره ارائه میشه. تنها تفاوت این دو مدل رینگ فشن آلفا 2012 , کالیپر مسابقه ای , سیستم صوتی حرفه ای BOSE و سیستم شست و شوی چراغ جلو و صفحه نمایش چند منظوره در مدل TOP هست. در حال حاضر آلفا به ساخت خودروهای اسپرت گران قیمت شهرت دارد.

بایگانی برچسب برای: آلفارومئو میتو

این خودرو به موتور تویین توربو مجهز شده و دارای سیستم مولتی ایر است. یکی دیگر از ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، قابلیت انتخاب خودرو و تنظیمات آن متناسب با شرایط رانندگی شما است. بنابراین می‌توانید بر اساس وضعیت رانندگی خود، تنظیمات اتومبیل آلفارومئو جولیتا را به حالت‌های اسپرت، نرم و یا زمستان تغییر داده و از رانندگی خود لذت بیشتری ببرید. لازم به ذکر است که موتور خودروی آلفارومئو جولیتا به صورت چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ طراحی و تولید شده و حجم آن ۱۳۶۸ سی سی است. نوع تنفس موتور این خودروی ایتالیایی توربوشارژ و شیوه انتقال نیروی آن دیفرانسیل جلو است.

http://applemobilemag.ir

شرکت آلفا رومئو هم چنین برای تولید خودروهای مسابقه ای موفق به کسب جایزه رقابت های جهانی در سال 1925 برای خودروهای گرند پیریس شده است. محبوبیت این شرکت در مدت زمان کوتاهی به حدی بالا رفت که بسیاری از شرکت ها تحویل فوری خودرو های آلفا رومئو را در دستور کار خود قرار دادند. نخستین خودرو تولید شده در این شرکت، آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌پی بود، که در سال ۱۹۱۰ به بازار خودروی ایتالیا عرضه شد، که طراحی آن توسط جوزپه مروسی انجام گرفته بود. در سال ۱۹۱۵ مالکیت شرکت بدست کارآفرین ایتالیایی؛ نیکولا رومئو افتاد و رومئو با ادغام این شرکت، با شرکت رومئو هلدینگ و چند شرکت کوچک دیگر، فهرست محصولات تولیدی را نیز به انواع موتور هواپیما و کمپرسور، ژنراتور، لوکوموتیو و واگن‌های قطار، گسترش داد.

بررسی خودرو آلفا رومئو جولیتا | اجاره خودرو | نوین ایرانیان