قیمت ام وی ام کارکرده و صفر، قیمت محصولات ام وی ام همراه مکانیک | jacblog

جهت خرید خودرو به صورت نقدی و یا اقساطی، این سایت را به عنوان مرجع اصلی قیمت محصولات مدیرانخودرو، دنبال نمائید. همچنین جهت آگاهی از طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با نو مدیران خودرو و خدمات تخصصی تعمیرگاهی خودروهای مدیران خودرو با شماره های قرار گرفته تماس حاصل نمائید. در حال حاضر مدیران خودرو با اعمال مدیریت مناسب در زمینه ی تامین قطعات یدکی اصلی و با تاکید بر روی آموزش کارکنان، شبکه فراگیر نمایندگی های مجازش را توسعه می دهد و در حال ایجاد زیرساخت هایی است که باعث ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر ارائه خدمات خودرویی می شوند.

  • این سری از خودرو نیز همانند خودروی MVM315 3 سال گارانتی دارد و سرویس اولیه آن توسط خود شرکت و به صورت رایگان انجام می شود.
  • تا آن جایی که طی سال های گذشته میزان فروش این نوع خودرو در سطح کشور بسیار افزایش پیدا کرده است.
  • برای دریافت لیست نمایندگی­ های این شرکت می­توانید اطلاعات لازمه را به صورت آنلاین در سایت ببینید و دریافت نمایید و یا با تماس حاصل نمایید.
  • معاوضه 1- مسئولیت هر گونه تخلف اعم از مقررات راهنمایی و رانندگی،کیفری و حقوقی که با استفاده از مورد معامله از زمان تحویل تا زمان انتقال مالکیت صورت بگیرد بر عهده منتقل الیه می باشد.

لذا با توجه به این توضیحات و با توجه به شرایط فروش اقساطی که شرکت مدیران خودرو برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، خرید خودرو را برای خریداران خودرو بسیار راحت کرده است و خریداران خودرو می توانند حتی با درآمد های متوسط هم، اقدام به خرید خودرو از این شرکت کنند. سری دیگری از محصولات ام وی ام که از جمله محصولات شاسی بلند این شرکت می باشد، اتومبیل MVM x33 می باشد. این خودرو، همانطوری که عرض شد، از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که امکانات بیشتری نسبت به انواع خودرو های قبلی دارد. رنج قیمت این خودرو، براساس قیمتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت مدیران خودرو تحت برنامه شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شده است، بین ۵۶۰ تا ۵۹۰ میلیون تومن اظهار شده است که بسته به مدل آن می تواند ارزان تر و یا گران تر باشد. توضیحات تکمیلی درباره خرید و فروش این مدل از اتومبیل های MVM، در بروشور ها و شرایط فروش این اتومبیل آورده شده است که از طریق سایت های این شرکت قابل دسترسی هستند. این مدل از خودرو MVM نیز همانند مدل های قبلی، ۳ سال گارانتی داشته و سرویس اولیه آن ها رایگان می باشد.

http://applemobilemag.irاز اولین نمونه های مدیران خودرو بود که وارد بازار ایران شد و به سرعت فروش بالایی بدست اورد. ام وی ام X33S اسپرت اخرین فیس لیفت از اولین کراس اوور شرکت مدیران خودرو میباشد که در دو تیپ ساده و معمولی با جعبه دنده ی اتومات به فروش میرسد و تنها تفاوتشان در سقف و ستون مشکی رنگ مدل اسپرت است ادامه مطلب… ام وی ام 315 محصول دیگر مدیران خودرو است که در دو کلاس هاچ‌بک و صندوق‌دار به تولید رسیده؛ البته مدل مجله خبری خودرو جک صندوق‌دار آن دیگر مونتاژ نمی‌شود. مشخصات فنی و موتور هر دو این مدل‌ها، یکسان بوده و تفاوت آن‌ها در بدنه ماشین است. این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که در دو گروه MVM و CHERY در بازار ایران عرضه می‌گردد.[۳] این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو خودش تغییر داد. ازسال۱۴۰۱ با برند لوکس فونیکس محصولات تیگو۷ پرو، تیگو۸ پرو وکلاسیک به محصولات خود اضافه کرد.

ام وی ام،X33 مدل 90

4- انتخاب خدمت خرید اختصاصی به معنای پذیرش شرایط و قوانین و مقررات سامانه دورهاتو و هزینه های این خدمت می باشد و در صورت انصراف خدمات گیرنده پس از حضور نماینده دورهاتو در محل، هزینه ایاب و ذهاب از خریدار دریافت می شود. 9- فروشنده موظف است همکاری های لازم جهت تسهیل روند بازدید و بررسی خودرو و انجام فرآیند فروش را با دورهاتو داشته باشد. 7- اعلام هرگونه تغییر قیمت و مشخصات خودرو اعلامی پس از بازدید و بررسی خودرو،به دورهاتو الزامی است. کاربر به شخصی اطلاق می‌شود که در سایت یا اپلیکیشن دورهاتو ثبت نام نماید.ثبت اطلاعات در حساب کاربری به هر شکل و به هر نحوی به منزله تایید صحت اطلاعات از سوی کاربر می‌باشد. سلام من چند روز زودتر از 45 روز کاری پیامک تحویل بم امد و دارم مبرم تحویل بگیرم اما هیچگونه مدارکی هنوز بدستم نرسیده ،حتی به نمایندگی هم ندادن چیزی. الان بخوام ماشین رو با قطار یا کفی بیارم مشکل مدارک دارم ، هیچی نیومده واسم و فقط صادر شدن..

فروش اقساطی چری تیگو 5

چند سال پس از تولید ام وی ام 110 چری با هدف جذب مشتری بیشتر، تصمیم به اعمال تغییراتی مخصوصا در ظاهر این محصول گرفت و نتیجه آن MVM 110 S شد که در واقع نسخه فیس لیفت شده محصول شماره یک مدیران خودرو است. 6-در صورت خرید بسته های ثبت آگهی توسط کاربر،لغو خرید و عودت وجه بسته های مورد نظر به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و کاربر می تواند تا پایان مدت اعتبار بسته اقدام به ثبت آگهی نماید. کارشناسی 1- مشخصات مشاور ارائه خدمات قبل از شروع فرآیند مشاوره کارشناسی بایستی توسط خدمات گیرنده بررسی شده و در صورت عدم تطبیق مشخصات به دورهاتو اعلام شود. 13-معاوضین حق واگذاری خودرو خود و خرید خودرو معاوض خارج از فرآیندهای سامانه دورهاتو،به فروشندگان و خریداران معرفی شده از سوی این سامانه را از خود ساقط می نمایند. 8-دریافت پرسش نامه و فرم شرایط استفاده از تسهیلات و سایر اوراق و امضاء آن توسط متقاضی و همچنین تشكیل پرونده، منجربه ایجاد هیچ گونه حقی برای متقاضی و یا تعهدی برای سامانه و تسهیلات دهنده نمی گردد. خرید اقساطی 1-متقاضی(مدیون) و ضامنین می‌بایست از تمکن و توانایی مالی مناسب جهت پرداخت به موقع اقساط برخوردار باشند.