فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | jacblog

این خودرو با مصرف سوخت درون شهری ۷.۸ لیتر در صد کیلومتر طراحی و تولید شده و مصرف سوخت برون شهری آن هم ۴.۶ لیتر در صد کیلومتر است. حجم باک این اتومبیل ۶۰ لیتری بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار شده است. میتو نیز یکی از خودروهایی است که از قابلیت DNA‌ استفاده می‌کند. جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان کلیک کنید. مدلی که روانه بازارهای ایران شد با پیشرانه ۴ سیلندری با حجم ۱٫۴ لیتری است؛ این پیشرانه از سری پیشرانه های مولتی ایر فیات می باشد.

این ماشین خیلی عالیه/در سال 2011 دومین خودروی محبوب اروپا شده. لازمه اینم بگم من خودم درگ بین جولیتا با آزرا , سوناتا,بی ام و 325 ,کادنزا و همان مزدا که میگیو دیدم و فقط کادنزا پا به پای جولیتا میومد و با توجه به اینکه تو درگ زیاد مهارت راننده دخالت در نتیجه نداره نشون میده که جولیتا واقعا عالیه. در ضمن همین موتور با استفاده از یک کیت آبارت قدرتی در حدود 240 اسب ایجاد می‌کنه که عملا توی این کلاس یک هیولاس. ايراني ها عمدتا ماشين بزرگ دوست دارند و 85 ميليون براي مدل فول يك ماشين شهري هاچ بك كوپه كه در اصل 2 نفره نيز هست نميپردازند اين خودرو كلاس B كوچك است البته به نظر برخي منتقدان A hsj. میزان مصرف سوخت شهری این خودرو ۹٫۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، مصرف سوخت آن در بزرگراه ها ۷٫۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، و میزان مصرف سوخت ترکیبی آن ۸٫۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می باشد. در مجموع این خودرو سوپر اسپرت یک خودرو فوق العاده در رنج هم کلاس هایش است.

http://applemobilemag.irخلق نشان آلفا رومئو به سال 1910، که آلفا در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد، برمیگردد.دو نشان شناخته شده که شامل صلیب سرخ پرچم شهری و مار ویسکانتی تبدیل به علامات ماشین سازی لومبارد گشتند. از سالهای اولیه قرن بیستم، این نشان همیشه به اصل خویش وفادار بوده و دچار تغییرات زیادی نشده است. قیمت روز آلفارومئو در ایران جهت خرید خودرو را از کارشناسان ما، آلفارومئو ایران بخواهید. ولی با وجود این ،جولیتاو سایر محصولاتآلفارومئوعلاوه بر ظاهر متفاوت و زیبایی که دارند از لحاظ فنی و ایمنی قدرتمند هستند.

  • آلفارومئو استلویو، اولین خودرو شاسی بلند اسپرت ساخته شده توسط این شرکت است که اولین نمونه آن در سال 2016 وارد بازار شد.
  • از زمان ورود آلفارومئو ها به ایران بیش از یک سال است که می گذرد.
  • قبل از بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو بهتر است به صورت مختصر با ویژگی‌ های کلیدی این خودرو آشنا شوید.
  • آلفاموتور در ابتدا به واردات آلفارومئو جولیتا و میتو پرداخت و در ادامه، تعداد بسیار محدودی از آلفارومئو 4C را نیز به ایران وارد کرد.
  • این خودرو ایتالیایی با نام جولیتا تایپ ۹۴۰ نیز معروف و شناخته شده است.
گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه مجله خبری خودرو جک پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. بستگی داره شما سرتر را به چی میگی؟ همتون ماشین را با پول می سنجید. از نظر من انتخاب خودتان را بر پایه شرایط و معیارهایی که دارید در نظر بگیرید و در صورت امکان هر خودرو را از نزدیک بررسی کنید.

تشک بادی داخل ماشین هیوندای النترا

دوست عزیز سینا جان کاملا مشخصه که شما تجربه سوار شدن جولیتا و حتی ماشین های کره ای ندارید که اینطوری بین یه ماشین ایتالیایی و کرهای مقایسه میکنید. قیمت دلاری آلفارومئوهای میتوی وارداتی ۱۱هزار دلار است که با احتساب دلار ۱۲۲۶ تومانی، حدود ۱۳ میلیون تومان می شود. این الفارومئوهای وارد شده از چین، در حالی با این قیمت به ایران رسیده اند که قیمت میتو در دوبی بسته به نوع آپشن آن بین ۲۵ تا ۲۸ هزار دلار است. از زمان ورود آلفارومئو ها به ایران بیش از یک سال است که می گذرد. طبق آمار گمرک، در آبان ماه سال جاری ۳۶ دستگاه آلفا رومئو از چین به ایران وارد شده است. در مورد قیمتش هم میشه گفت که اون کسانی که به اصالت برند آلفارومئو و اعتبار و برتری تکنولوژی ایتالیا ایمان دارن معتقد هستن که این قیمت برای این ماشین کاملاً مناسبه.

نقد و بررسی‌ها