رونمایی از جک J4 برقی کرمان موتور در نمایشگاه ونزوئلا | اولین

جکJ4 الکتریکی برای تامین نیرو از یک پکیج باتری 41 کیلووات ساعت بهره می برد و توان پیمایش حدود 300 کیلومتر را با هر بار شارژ کامل دارا است.

شرکت کرمان موتور و گروه مپنا با حضور مشترک در این نمایشگاه توان فنی و تولیدی خود را در خصوص تولید خودروهای الکتریکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز خودروهای برقی و ایستگاه های شارژ به نمایش گذاشتتند.

بر اساس این گزارش نیکولاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا ضمن حضور در نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا، از مونتاژ و تولید چهار مدل خودرو ایرانی با قیمت بین 12 الی 16 هزار دلار قیمت در کشور ونزوئلا خبر داد و در ادامه افزود: به دلیل کم مصرف و اقتصادی بودن خودروهای ایرانی تولید این خودروها موجب صرفه جویی اقتصادی مردم ونزوئلا در مبحث سوخت می شوند.

کلید واژه ها: کرمان موتور – نمایشگاه – ونزوئلا – نمایش – ایران و ونزوئلا – گروه مپنا – ایران – مشترک – شرکت – کرمان – موتور – ایرانی – شرکت کرمان موتور – خودرو – کاراکاس – رونمایی – کشور – پایتخت – مپنا – گروه – برگزار – آنلاین – صنعت – برقی – تولیدی – فناوری – صنعتی – اولین – خودرو برقی – صنعت خودرو



منبع

نسخه برقی پروژه PS1 به عنوان نسخه ایرانی جک J4 تولیدی مشترک گروه مپنا و کرمان موتور در حال گذراندن مراحل تست و بررسی است و در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو کشور نیز به نمایش درآمده است.

اولین دوره نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا (Exposicion Iran y Venezuela) با حضور 82 شرکت ایرانی و تعدادی از شرکت های ونزوئلایی در کاراکاس پایتخت این کشور برگزار شد.

– اولین دوره نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا (Exposicion Iran y Venezuela) با حضور 82 شرکت ایرانی و تعدادی از شرکت های ونزوئلایی در کاراکاس پایتخت این کشور برگزار شد.

خودرو جک J4 الکتریکی کرمان موتور با بهره گیری از سیستم پیشرفته فرایند بازیافت انرژی حاصل از ترمزگیری و شتاب منفی در حالت بهینه تا حدود 350 کیلومتر را با یک بار شارژ کامل باتری می تواند طی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، در این نمایشگاه شرکت کرمان موتور و گروه مپنا محصول مشترک خودرو برقی برپایه پلتفرم اختصاصی PS1 را رونمایی کردند.

خودرو جک J4 الکتریکی تولیدی مشترک کرمان موتور و گروه مپنا به یک پیشرانه تمام الکتریکی با توان 120 کیلووات (160 اسب بخار) و گشتاور 280 نیوتن متر مجهز شده است.