ردیت Reddit چیست و چگونه کار می‌کند؟ ایرانیکارت | WikiHola

این برای افرادی خوب است که به ساب ردیت‌های مختلفی علاقه دارند، چراکه می‌توانند با هر اکانت در یک ساب ردیت فعالیت کنند. صنعت کریپتو از جدیدترین بخش‌های تکنولوژی است و از آنجایی که ردیت بستری برای به اشتراک‌گذاری اطلاعات در حوزه تکنولوژی فراهم کرده است، این شبکه در بین کاربران کریپتو بسیار محبوب شده است. این افراد خواسته‌های خود، اطلاعات و یافته‌های علمی و ایده‌هایی را دارند در قالب پست‌های مختلف به اشتراک بگذارند و سپس از کاربران دیگر بخواهند نظر خود را بیان کنند.

اکنون که ما Reddit را تا حدی شناختیم ، بگذارید برخی از تفاوت های مهم را در مورد ردیت بیان کنیم ، تا در این غول رسانه اجتماعی موفق باشیم. با این حال، می توانید از ابزارهای شخص ثالث مانند unddit.com برای دسترسی به پست های حذف شده استفاده کنید. ارز دیجیتال و مفاهیم کریپتو، یکی از زیرمجموعه‌های حوزه تکنولوژی است، به همین دلیل طبیعی است که با ردیت مرتبط است.

Slide for Reddit

ردیت Reddit چیست و چگونه کار می‌کند؟ ایرانیکارت | WikiHola در حال حاضر بیش از ۸۰۰۰۰ عضو دارد و دارای برخی از پروژه‌های NFT از جمله “Cryptopunks” و” Meebits” است. مهم‌ترین ویژگی مبادلات ارز دیجیتال این است که دوباره قدرت به مردم جهان بازمی‌گردد؛ زیرا رمزارزها می‌توانند با درنظرگرفتن نیازهای افراد سراسر جهان، ابزارها و فرآیندهای مالی را مجدداً طراحی کنند. صحبت‌کردن و مباحثه گروهی در جوامع کریپتویی نقش مؤثری در موفقیت این تکنولوژی نوپا دارد. با وجود مشکلات رابط کاربری، ویژگی‌های زیادی برای استفاده از ردیت وجود دارد.

دانلود Reddit 2023.17.1 – آپدیت اپلیکیشن رسمی سایت ردیت برای اندروید

کلیه مطالب موجود در سایت با رأی اعضای دیگر بالا و پایین می شود. ابتدا به وب سایت ردیت وارد شوید و بر روی گزینه‌ی sign up در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. ایمیل خود را به عنوان نام کاربری وارد کرده و یک پسورد نیز انتخاب کنید. همه کاربران می توانند کل تاریخچه ارسال و اظهار نظرها را مشاهده کنند. اگر ثبت نام کرده باشید، تب پیشفرض نمایش داده شده برای شما Best است. این یک دید شخصی سازی شده است که چیزهایی که قبلاً روی آن ها کلیک کرده اید را برای دفعه بعدی که این صفحه را بارگزاری می کنید حذف می کند.

تنظیمات نهایی ردیت

هنگامی کهاصول اولیه کار با ردیت را یاد گرفتید، دنیای کاملاً جدیدی از امکانات را پیدا میکنید. در این مقاله از سوشیالو با ردیت آشنا می‌شوید و میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره یکه‌تاز بازار بیت کوین هستید، انجمن ردیت بیت کوین بیگینرز می‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد. چنانچه درباره بیت کوین چیزی نمی‌دانید و نمی‌دانید هنگام معامله بیت کوین باید چه اقداماتی انجام دهید، این انجمن کریپتویی به کمک شما می‌آید.

  • خوب، اجازه دهید ابتدا پیامدهای پنهان کردن یک پست در Reddit را درک کنیم.
  • پس از آن که بروی ثبت نام زدید با صفحه زیر مواجه می شوید که بنابر نیاز خود می توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • همچنین این پلتفرم امکان ارسال عکس و ویدئو را با کیفیت پایین ایجاد کرده است؛ بنابراین چنانچه قصد سرمایه‌گذاری در پروژه اتریوم را دارید، بهتر است به انجمن ساب ردیت اتریوم بپیوندید.
  • این تصمیم در شرایطی گرفته شده که ردیت به‌دنبال درآمدزایی از محتواهای کاربران است.
  • تنها باید مراقب کارهایی که می کنید باشید، سعی کنید که به دیگران احترام بگذارید و در این صورت مشکلی وجود نخواهد داشت.