دستگاه تصفیه آب صنعتی 500000 لیتری در شبانه روز آبین کالا تصفیه آب

در واقع، فناوری RO نیز در گذشته توسط ارتش ایالات متحده به طور گسترده آزمایش شده است و برای مردان و زنان نیروهای مسلح ما در سراسر ارتش به عنوان آب آشامیدنی مورد تایید قرار گرفته و به شدت مورد استفاده قرار گرفته است. اسمز معکوس یا “RO” فرآیندی است که در آن آب با استفاده از یک غشای نیمه تراوا در فشار بالا غیر معدنی می شود. برای معکوس کردن این فرآیند، باید بر تعادل فشار اسمزی در سراسر غشا غلبه کنید زیرا جریان به طور طبیعی از رقیق به غلیظ است.

ممکن است شکاف‌های بالقوه‌ای در غشاء وجود داشته باشد که میکروارگانیسم‌ها می‌توانند به طور بالقوه از آن عبور کنند و همچنین امکان دور زدن برخی از مهر و موم‌ها در یک سیستم RO وجود دارد. برای اطمینان از ضدعفونی مناسب، یک سیستم UV LUMINOR را قبل از سیستم RO خود نصب کنید. خیر، تا زمانی که شیری که استفاده می‌کنید طراحی شکاف هوا داشته باشد و الزامات کد لوله‌کشی محلی شما را برآورده کند، مشکلی برای تعویض شیر آب وجود ندارد. بله، اگر با مهارت های اولیه لوله کشی راحت هستید و مهارت «خودتان را انجام دهید» دارید، نصب یک سیستم RO نباید بیش از چند ساعت طول بکشد.

در مواردی از آب ها که درون آنها شن ویا ماسه وجود دارد از فیلتر سیکلون استفاده می شود. ممبران­ها برای اولین بار با استفاده از استات سلولز ساخته شدند. با این حال، صنعت بعدا به استفاده از کامپوزیت لایه نازک روی یک بستر قوی‌تر روی آورد. کلرزنی برای گند زدایی آب استفاده می شود و هدف آن از بین بردن عامل های میکروبی، بیماری زا، جلوگیری از رشد میکروب ها، کنترل میکرو ارگانیسم های مزاحم و اکسیداسیون مواد آلی می باشد.

بطور معمول هر چه قدرت پمپ بیشتر باشد، کیفیت و درصد بازیابی آب تصفیه شده توسط سیستم خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی بیشتر خواهد بود. چنانچه مقدار آب تصفیه شده در روز بین 500 لیتر تا 2.5 مترمکعب باشد به دستگاه مزبور آب شیرین کن نیمه صنعتی گفته می شود. همانطور که اشاره شد دستگاه آب شیرین کن صنعتی از ظرفیت‌های کوچک مانند 5M3/DAY تا ظرفیت‌های بالاتر در حدود 1000M3/DAY و بالاتر قابل طراحی می‌باشد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی 500000 لیتری در شبانه روز آبین کالا تصفیه آب

تا کنون سه فناوری اسمز معکوس، تقطیر حرارتی و الکترودیالیز برای شیرین سازی آب دریا مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته اند. براساس بررسی ها و مطالعات انجام شده در سالهای اخیر ، فناوری اسمز معکوس در شرایط یکسان از لحاظ اقتصادی بهترین روش برای شیرین سازی آب دریا می باشد. در طراحی دو مرحله ای، آب شیرین کن صنعتی به گونه ای طراحی و تولید می شود که هم شوری آب را برطرف کند و هم آلودگی ها و ناخالصی های آن را از بین ببرد و به عبارت دیگر آب را بازیافت و ریکاوری نماید. از دستگاه های دارای این نوع طراحی بیشتر برای افزایش درصد بازیافت آب شیرین و استفاده حداکثری از منابع آب خام استفاده می شود.

تصفیه آب صنعتی 50 مترمکعب در شبانه روز

در برخی موارد، گازهایی ممکن است ایجاد شوند که نیاز به تصفیه برای جریان گاز دارند. به دنبال خنثی سازی معمولاً برخی از اشکال دیگر درمان مورد نیاز است. انواع مختلف آلودگی فاضلاب نیاز به استراتژی های مختلفی برای حذف آلودگی دارد. فرآوری مواد غذایی از مواد خام به حجم زیادی از آب با عیار بالا نیاز دارد. شستشوی سبزیجات آب هایی با بارهای ذرات معلق و مقداری مواد آلی محلول تولید می کند. هوازدایی یا گاز زدایی پس از سایر مراحل تصفیه، آب آرایشی و میعانات حاصل از سیستم دیگ بخار ترکیب شده و گاز زدایی می شود.

بنابراین هنگام طراحی لازم است دمای سردترین آب ورودی به سیستم تخمین زده شود و دستگاه آب شیرین کن بر اساس آن طراحی گردد. در غیر اینصورت با کاهش دمای آب ورودی به خصوص در فصول سرد سال، حجم آب تولید شده توسط دستگاه از مقدار مورد انتظار در زمان طراحی کمتر می شود. یکی از مهم ترین عوامل در عملکرد دستگاه تصفیه آب صنعتی، نوع و کیفیت آب ورودی به آن می باشد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی چگونه کار می کند؟

آبی که وارد دستگاه میشه ec یعنی ضریب هدا الکتریکی ۵۰۰۰ داره و آب رو هم برای خوردن میخایم تو کارخانه ای در یزد. برای اطمینان عرض کردم آبی هم که وارد دستگاه میشه آب چاه هستش که میگم یک بطری از آب رو به آدرس دفترتون بفرستن تا زحمت آنالیز آب رو بکشید و طراحی بتونید انجام بدید . برای افزایش طول عمر مفید ممبرانهای اسمز معکوس، تمامی آب شیرین کن ها باید به وسیله پیش تصفیه مناسب تجهیز و محافظت شوند. بکارگیری پیش تصفیه مناسب در تاسیسات شیرین سازی آب به روش RO درافزایش طول عمر، کارکرد بهینه تجهیزات، کیفیت و کمیت آب تولیدی تاثیر گذار است. نمک زدایی به عنوان یک فرآیند مقرون به صرفه جهت تامین آب شیرین مورد نیاز در مناطق گرمسیری و مناطقی که با کمبود آب شرب مواجه هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سفارش تصفیه آب صنعتی و یا تجهیزات تصفیه آب با شماره گیری شرکت تصفیه آب صنعتی ??
  • در صورتی که عملکرد فیلترهای پیش تصفیه به گونه ای نباشد که بتواند آب با کیفیت مورد نظر را قبل از ورود به ممبران ها تامین کند، می توان از روش هایی برای افزایش عملکرد آنها استفاده کرد.
  • قیمت آب شیرین کن ها اعم از آب شیرین کن دریایی، کشاورزی، بیمارستان و ….
  • همان طور که در قسمت فوق ذکر کردیم (قیمت سیستم اب شیرین کن صنعتی) با تغییر در برند، جنس و تعداد یک قطعه در اب شیرین کن صنعتی یا همان سیستم تصفیه اب قیمت آن تغییر می‌کند که به صورت تک به تک به اب ها خواهیم پرداخت.

حجم عضلانی او فوق العاده ای برای قد او است، سانتی متر بلند قد، و وزن، کیلوگرم پوند. استفاده از قطعاتی با کیفیت بالا در زمان بهره‌برداری سیستم، باعث میشود زمان تعمیرات و خرابی ها به حداقل میزان ممکن برسد. امروزه نیاز به آب سالم و باکیفیت به شدت احساس می شود و آب شیرین کن های صنعتی این نیاز را برطرف می کنند. از آب شیرین کن صنعتی برای تولید آب بسیار تمیز در سیستم های آب آشامیدنی، دیگ های بخار صنعتی، فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی، تولیدات مواد آرایشی، تولیدات دارویی و نمک زدایی از آب دریا استفاده می شود.

این کار جهت چکاپ دوره ای سیستم میباشد و از نکات مهم در بهره برداری و افزایش دوام و عمر مفید سیستم محسوب میگردد. واحد CIP جهت شستشوي ممبران‌ها (غشاها) با آب تصفيه شده و مواد شستشوی مخصوص مانند اسید و باز مي‌باشد. در سیستم های تمام اتوماتیک انجام عملیات CIP توسط PLC انجام مي‌شود ولی در سیستمهای دستی توسط اپراتور انجام می‌شود. همانطور که پیش‌تر اشاره شد حساس‌ترین قسمت سیستم RO ممبران‌ها می‌باشد و عملیات CIP جهت جلوگیری از تجمیع بیش از حد رسوب و در نهایت گرفتگی ممبران‌ها می‌باشد. زمان مناسب برای انجام عملیات CIP با توجه به تحلیل چک لیست های پر شده توسط اپراتور تشخیص داده می‌شود. برای لوله کشی فشار بالای دستگاه تصفیه صنعتی نیز معمولا از لوله‌هایی با جنس استنلس استیل استفاده می‌شود.