خودنمایی تاکسی های مدرن برقی کرمان موتور در خیابان های تهران/ 8 خودروی جدید برقی به زودی رونمایی می شود

وی با بیان اینکه فناوری این امر در داخل کشور ما نهادینه شده است و این افتخار را داریم که در حوزه فناوری خودرو های برقی از کشور های صاحب نام باشیم، اظهار کرد: این یک اقدام تحولی بزرگ است چرا که این اقدام در هندسه فکری برخی کشور ها قرار نمی گیرد.

کاری بزرگ که بیش از 30 سال در کشور سابقه علمی دارد و گروه مپنا بیش از ده سال است که روی این موضوع کار کرده و دانش این کار در کشور پایه ریزی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از رونمایی هشت خودروی برقی داخلی در سال آینده خبر داد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک ؛ عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در آیین رونمایی از تاکسی های برقی شهر تهران با حضور شهردار تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران برگزار شد، گفت: خوشحالم که امروز در آیین رونمایی از خودرو های برقی شرکت کردیم.

علی آبادی بیان کرد: خودرو های گازسوز خوب هستند و مزیت آن ها برای کشور ما عدم مصرف بنزین است، اما با این خودرو ها نمی توان هوای شهر را پاک کرد.



منبع

برقی سازی از اهداف دولت سیزدهم است و ما جزو کشور هایی هستیم که در مقیاس کشور های درجه اول و صاحب نام در این زمینه هستیم.