خودروی جدید کرمان موتور J7 رونمایی شد | مدیرعامل کرمان موتور

در ادامه این مراسم فیروزی در خصوص محصول جدید شرکت کرمان موتور ، گفت: این محصول در دسته خودروهای سدان با فرم بدنه فست بک( درب صندوق و شیشه عقب مستقل) قرار می گیرد.

– خبرگزاری تسنیم”، سامان فیروزی در مراسم رونمایی از محصول جدید KMC J7 و لوگوی جدید کرمان موتور، اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده، تولید خودرویی با مصرف 3 لیتر بنزین در هر هزار کیلومتر را در سال 1405 خواهیم داشت که برای تحقق این هدف، ایجاد مرکز تحقیق و توسعه کرمان موتور با سرمایه گذاری 75 میلیون دلاری در دستور کار قرار گرفته و طی 18 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به تولید خودرو بدون نیاز به امتیاز و یا تامین خارجی در سال 1400، گفت: ایجاد ظرفیت طراحی خودرو در کرمان موتور یکی از اولویت های مدنظر در این شرکت است که در این زمینه طی ماه های آتی یک خودروی طراحی شده تحت برند کرمان موتور بر روی پلت فرم PS1 رونمایی خواهد شد.

4 اینچی عمودی در میانه کنسول، گرمکن و تنظیم برقی صندلی راننده، تهویه مطبوع اتوماتیک و .

این خودرو از پیشرانه توربو GDi با حداکثر توان 172 اسب بخار بهره می برد و با طول 4780 میلیمتر از بزرگترین کراس اوور های بازار ایران نیز طول بیشتری دارد و به دلیل طراحی فست بک احتمالا به عنوان گزینه ای متمایز، مشتریان متفاوتی را جذب خواهد کرد.

جی 7 در بخش تجهیزات رفاهی به تکنولوژی هایی نظیر کنترل الکترونیکی پایداری ESP، کنترل کشش TCS، ترمز کمکی هیدرولیکی HBA، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HAC، ترمز اضطراری BOS، کنترل فشار با دتایرها TPMS، اتوهلد و دوربین 360 درجه مجهز است.

مدیرعامل کرمان موتور دستیابی به تیراژ اقتصادی مناسب را یکی از الزامات تبدیل شدن به یک خودروساز موفق دانست.

همچنین در بخش امکانات رفاهی این خودرو مواردی همچون کروز کنترل، سنسور باران، ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر 7 اینچی پشت فرمان، نمایشگر 10.

به چشم می خورد.

کلید واژه ها: کرمان موتور – کرمان – موتور – تولید – خودرو – تولید خودرو – ظرفیت تولید – دستور کار – اقتصادی – رونمایی – مراسم رونمایی – تحقیق و توسعه – جدید – سرمایه گذاری – بهره برداری – برنامه ریزی – ظرفیت – آینده – دستور – سال آینده – هزار – قرار – خودروساز – مدیرعامل – خبرگزاری – ذی نفعان – خودرویی – کیلومتر – دستگاه – فیروزی



منبع

مدیرعامل کرمان موتور دستیابی به تیراژ اقتصادی مناسب را یکی از الزامات تبدیل شدن به یک خودروساز موفق دانست و افزود: تولید کرمان موتور در سال قبل رشد 60 درصدی را تجربه کرد و امسال نیز حداقل همین میزان رشد را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت تولید و دستیابی به مقیاس اقتصادی تولید در دستور کار کرمان موتور قرار دارد، افزود: در سال آینده به ظرفیت تولید 200 هزار دستگاه خودرو دست خواهیم یافت و ارتقای سطح فنی،مهارتی و دانش تمام ذی نفعان کرمان موتور نیز اتفاق خواهد افتاد.