خصوصیات منحصربفرد آلفارومئو | jacblog

از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم. بررسی تست تصادف و ایمنی خودرو آلفارومئو استلویو کمک می کند که عملکرد این خودرو در شرایط بحرانی و تصادفات مختلف را بسنجید. همچنین با سایر تجهیزات ایمنی استفاده در این خودرو آشنا شوید و در نهایت انتخاب ایمنی داشته باشید.

مشخصات فنی

ضعف کولر خودرو در شرایط آب و هوایی کشوری مثل ایران کاملاه مشهود است. سیستم توربوشارژ در قسمت جلویی نصب‌شده که خطر آسیب جدی حتی در تصادفات جزئی هم جود دارد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. مزدا خودروی بسیار خوبی است اما خب کیفیت سواری،قطعات و قدرت جولیتا بالاتر از مزداهای داخل ایران است و به مراتب موتور این خودرو از حساسیت بیشتر برخوردار است و باید در شرایط مناسب نگهداری شود.

ارزش خرید خودرو آلفا رومئو 4C

این سیستم با شرایط کاربری بسیار ساده ای در اختیار راننده می باشد، تنها کافیست تا سلکتور تعبیه شده در نزدیکی اهرم دنده را در حالت مورد نظر قرار دهد. کسی میتونه بگه قیمت فول 2015 یا 2014 این ماشین تو منطقه آزاد چقد میشه؟؟؟ ما تو انزلی هستیم. در لینک زیر ادرس و شماره تماس تمام نمایندگی های موجود توسط سایت اصلی الفاموتورز اعلام شده که تعمیرگاه های مرکزی عملکرد بهتری نسبت به سایر شعبات دارند. اما از نظر سواری و نرمی جولیتا وضعیت بهتری دارد ،همچنان خودرویی با کیفیت بالاتر و فضای بیشتر می باشد. اما در رابطه با سوال شما،اگر استفاده های بیرون شهری و جاده های خاکی دارید از نظر من هیچکدام از این خودروها مناسب نیستند اما بین این دو خودرو لنسر نرم تر از جولیتا عمل می کند.

اما بعضی دیگر نیز به طور کامل با ویژگی‌ها و مشخصات این اتومبیل‌ها آشنا نبوده اما تمایل به خرید آن‌ها دارند. اطلاعات آلفارومئو میتو نشان‌دهنده مصرف سوخت متعادل در این خودرو است این خودرو با مصرف میانگین 5.6 لیتری و مصرف شهری 7.4 لیتری در طی مصافت صد کیلومتری تقریباه مصرف مناسبی دارد. آلفارومئو میتو تست‌های زیادی ازنظر امنیت را با موفقیت پشت‌سر گذاشته است. ازجمله تست معتبر موسسه euroncap که میتو توانست از پس آن به خوبی برآید. میتو باوجود بدنه مستحکم و وجود 6 کیسه هوایی در قسمت جلو، جانبی و پرده‌ای تا حد زیادی حافظ جان شما در تصادفات احتمالی است. اگر کمی سخت‌گیرانه به طراحی چهره میتو آلفارومئو نگاه کنیم می‌توان گفت کمی از حد انتظار پایین‌تر است.

  • این خودروی لوکس ایتالیایی از سامانه کنترل دینامیک وی دی سی برخوردار بوده و به کیسه هوای مخصوص برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز شده است.
  • در سال ۱۹۱۵ مالکیت شرکت بدست کارآفرین ایتالیایی؛ نیکولا رومئو افتاد و رومئو با ادغام این شرکت، با شرکت رومئو هلدینگ و چند شرکت کوچک دیگر، فهرست محصولات تولیدی را نیز به انواع موتور هواپیما و کمپرسور، ژنراتور، لوکوموتیو و واگن‌های قطار، گسترش داد.
  • روی کاغذ و بر اساس مشخصات اعلامی و ابعاد ماشین، بعید می دونم ماشینی بتونه در داخل شهر حریف این ماشین بشه.
  • شرکت آلفا رومئو هم چنین برای تولید خودروهای مسابقه ای موفق به کسب جایزه رقابت های جهانی در سال 1925 برای خودروهای گرند پیریس شده است.

اگر شما قصد خرید خودروی پلاک ملی دارید باید از نمایندگی خریداری کنید که نمایندگی هم نمونه 1,4 لیتری را وارد کشور کرده و شما انتخاب دیگری ندارید مگر خرید خودروی پلاک منطقه ازاد. دوست من برای اطلاعات بهتر و کامل تر ، بهترین مورد مراجعه حضوری به شرکت مربوط به فروش خودرو در شهر مورد نظر است. اما طبق لینک مجله خبری خودرو جک زیر می توانید به قیمت خودروهای وارداتی با پلاک انزلی را مشاهده کنید. دوست خوبم ملاک تنها حجم موتور نیست،موتور این خودرو از تکنولوژی بالایی برخوردار بوده که توسط توربو نصب شده بر روی ان قدرتی معادل 170 اسب بخار تولید می کند و نسبت به رقبای خود بسیار عملکرد بهتر و قدرتمندتری به نمایش می گذارد.

http://applemobilemag.ir