خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | jacblog

البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند. یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است. شرکت آلفارومئو خودروهای خود را در مدل‌ های مختلف و برای مشتریان با نیاز‌های متفاوت تولید می‌ کند. خودرو آلفارومئو مدل استلویو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در بازار نیز از آن استقبال خوبی شده است.

در کارشناسی خودرو به چه مواردی باید توجه کرد؟

ایزوفیکس در حقیقت سیستم ایمنی نام دارد که برای محافظت از کودکان روی صندلی عقب طراحی شده است. به این ترتیب، ایمنی خردسالان و کودکان در قسمت عقب خودرو فراهم می شود. اما فناوری فوق پیشرفته موتورهای میتو، کمبود قطعات آلفارومئو میتو و خدمات پس از فروش دلسردکننده باعث شد تا این خودرو روزبه روز کمتر از قبل گزینه مناسب خرید باشد.

بررسی فنی خودرو آلفارومئو میتو

جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از موسسه کرایه اتومبیل نوین ایرانیان به لینک مربوطه مراجعه کنید. از همان ابتدا هدف این خودرو رقابت با خودرو های مدعی در سری هاچ بک بود همانند خودروهایی چون فولکس واگن گلف، فورد فوکوس، بی ام و سری ۱ . این خودرو به گونه ای طراحی شده که بتواند همزمان از به صورت مجرک جلو . با اینحال احتمالا زمانیکه فلزات کامپوزیت که نخستین بار در ساختار بدنه و سپس برای تمام قطعات بدنه ی ماشینهای مسابقه بکار گرفته شدند بود که نتایج واقعا فوق العاده ی استفاده از آنها آشکار شد. این مسئله درمورد 33اس سی 12 که از فایبرگلاس استفاده کرده بود، یا گروپوسی که نمونه های اولیه ساخته شده از کولار بود اتفاق افتاد. این موضوع درمورد 8سی کامپتیزیون به حداکثر رسید؛ در این ماشین عناصر کربن ماشین را بسیار منحصر بفرد ساختند.

حداکثر سال تولید

همچنین در بخش ایمنی، خودرو آلفا رومئو 4C توانسته است در تست تصادفات موسسه یورو انکپ 6 ستاره ایمنی دریافت نماید و به عنوان خودرویی ایمن خیال طرفدارانش را راحت نماید. خودرو آلفا رومئو 4C از سری خودروهای کوپه اسپرت ایتالیایی با ابعاد کوچک است که برای نخستین بار در سال 2013 معرفی شد. این خودرو با طراحی خاص خود، یکی از سریع ترین خودروهای بازار داخلی کشورمان به شمار می رود که به علت محدودیت واردات خودرو تنها تعداد اندکی از آن در بازار موجود می باشد و به همین علت، قیمت آن بسیار بالا می باشد. این کمپانی مجله خبری خودرو جک در حال حاضر با تولید خودروهای اسپرت با قیمت بالا شهرت یافته است. فروش اقساطی آلفا رومئو چند سال پس از فروش نقدی محصولات فعالیت خود را شروع کرد و با توجه به محبوبیت این برند در میان مردم سوالات زیادی نیز در مورد لوگوی آن مطرح شد؛ لوگوی آلفارومئو، دو بخش را در خود جای می دهد که به تاریخ شهر میلان مربوط می شود. یک بخش آن صلیب سرخ بر روی زمینه سفید است که به منزله پرچم شهر میلان می باشد، بخش دیگر اژدهایی تاجدار را نشان می دهد که در حال خوردن و بلعیدن مسلمان بور بوده و نشانگر دوره جنگ های صلیبی است.

  • خلق نشان آلفا رومئو به سال 1910، که آلفا در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد، برمیگردد.دو نشان شناخته شده که شامل صلیب سرخ پرچم شهری و مار ویسکانتی تبدیل به علامات ماشین سازی لومبارد گشتند.
  • تنها بخشی از سقف خودرو از سایر قسمت‌ها جدا می‌شد و سانروف در آن بخش تعبیه می‌شد.
  • در مورد ترمز دستی برقی هم باید بگم که توی این کلاس , ما کلاً ماشینی رو نداریم که ترمزش برقی باشه.
  • کمپانی آلفارومئو یکی از آن کمپانی‌هایی است که برای ماشین بازهای حرفه‌ای هیچ نیازی به معرفی ندارد.
  • این کمپانی در حال حاضر با تولید خودروهای اسپرت با قیمت بالا شهرت یافته است.
  • تشک بادی داخل ماشین آلفا رومئو جولیتا تشکی طراحی شده برای ماشین سواری آلفا رومئو جولیتا می باشد که فروشگاه سنتر اینتکس برای استفاده در این ماشین خارجی برای مشتریان خود موجود کرده است .

همانطور که می دانید برای انجام تست تصادف خودرو از آدمک‌ ها و امکانات مخصوصی استفاده می‌ کنند تا بتوانند با شبیه سازی صحنه تصادف در شرایط مختلف، میزان ایمنی بخش‌ های مختلف بدن افراد، عملکرد تجهیزات ایمنی مانند کمربند ایمنی و شرایط کلی خودرو را بسنجند. آلفارومئو استلویو به طور کلی توانست نتایج خوبی را بعد از تست تصادف و ایمنی از خود به جای بگذارد. قیمت اتومبیل آلفارومئو استلویو مابین ۴۳.۰۰۰ دلار تا ۴۵.۰۰۰ دلار در مدل‌ های استاندارد و Ti و ۷۸.۰۰۰ دلار در مدل بسیار پرقدرت Quadrifoglio به دست مشتریان خواهد رسید. قطعات این خودرو در نمایندگی موجود هستند و نوع خدمات در تهران به مراتب بهتر از شهرهای دیگر است. البته خب با توجه به تعداد خودروهای این برند در ایران نباید انتظار رند بودن و در دسترس بودن تمامی لوازم مانند برندهای بورس بازار را داشته باشید.

http://applemobilemag.ir