جک S۵ شاسی بلند + مشخصات فنی، قیمت و عکس ماشین JAC اس فایو چینی ایمنا | jacblog

چراغ‌های مه شکن – شب نمای قرمز رنگِ کشیده و باریک نیز در جوانب سپر تعبیه شده و سر اگزوزهای چهار ضلعی کروم رنگ، ناحیه پایینی و سیاه رنگ سپر را مزین به رنگ و لعاب خود کرده‌اند. یک خط حجمی منحنی فرم نیز گوشه‌های بیرونی دو چراغ عقب را از مسیر درب صندوق به یکدیگر متصل و حجم منفی کم عمقی را در این ناحیه شکل داده که ظاهری زیبا و متناسب به خودرو می‌دهد. این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. با خرید باتری از امداد باتری کلیه خدمات از قبیل ارسال و نصب باتری تست دینام و استارت خودرو تست برق خودرو به صورت رایگان صورت میپذیرد.

نکات مهم برای خرید دوربین مداربسته بیسیم

اکنون در جک s5 تنها موتوری که وظیفه آن تولید قدرت است موتور 2000 سی سی که مجهز به توربو شارژ است، می باشد که این نوع موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد. با توجه به ابعاد نسبتاً بزرگ بدنه این خودرو، سرنشینان چه در ردیف جلو و یا در ردیف عقب، از نظر فضای پا، سر و زانوها با مشکل خاصی روبرو نیستند. حجم فضای صندوق عقب این خودرو نیز معادل مجله خبری خودرو جک ۵۰۵ لیتر است که کافی به نظر می‌رسد. متریال داشبورد و تودری‌ها نیز از جنس پلاستیک سخت بوده اما چندان بی‌کیفیت به نظر نمی‌رسند. به طور کلی کابین جک S۵ از نظر طراحی و گنجایش در سطح خوبی قرار داشته و می‌تواند نیازهای خانواده‌های ایرانی را به خوبی پاسخگو باشد. دریچه‌های تهویه به صورت ایستاده در دو ناحیه کناری صفحه نمایشگر قرار گرفته است.

http://applemobilemag.irتا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند. این مشکل باعث شد که کمپانی ها مجبور شوند در طراحی ماشین های خود از طرح های به روز جهانی استفاده کنند. حتی گاهی اوقات شاهد این بودیم که طراحی برخی از ماشین های چینی از طرح های ماشین های معروف و پرطرفدار جهان الهام گرفته شده است. نمای کلی جک s5 نشان می دهد که این خودرو یک شاسی بلند کوچک شهری می باشد. در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

  • در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم‌های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است.
  • جک اس ۵ یک خودرو چینی است که قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تصاویر و تجهیزات ایمنی آن باعث نظرات متفاوت در بازار ایران شده است.
  • درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است.
  • اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید.

یکی از نمایندگی های خوب در سطح تهران نمایندگی 1734 واقع در مطهری می باشد. با توجه به آمار خرید خودروهای جک S5 و S3 و همچنین J5 می‌توان این سه مورد را انتخاب کرده و آنها را در صدر فهرست خرید ایرانی‌ها قرار داد. در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. منتها قیمت های درج شده به علت نوسانات و افزایش قیمت خودرو تغییر کرده است. برای کسب اطلاعات می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمایید.

شرایط خرید جک S5 اقساطی و جدول مشخصات فنی

در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم‌های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است. خوشبختانه مهندسین خط تولید کارخانه جک در زیبایی خودرو به نتیجه مورد انتظار رسیده اند و محصولی اسپرت و دیدنی خلق کرده اند. طراحی داخلی و خارجی این خودرو یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5 است. اولین چیزی که در بررسی طراحی ظاهری جک اس5 به چشم می‌خورد، شباهت‌های آن با یکی از محصولات کارخانه هیوندای، یعنی توسان است.

قیمت جک J7 کرمان موتور