جک S۵ شاسی بلند + مشخصات فنی، قیمت و عکس ماشین JAC اس فایو چینی ایمنا | jacblog

این ماشین در هنگام رانندگی در جاده های برون شهری بین 7.2 تا 8 لیتر در هر 100 لیتر مصرف سوخت دارد. سلام جک اس ۵ خودرویی بسیار عالی در شتاب و مصرف و قدرت و توان مانور دهی در هر مسیری و قدرت تیکاف بالا و رقیبی مهم برای خودروهای کره ای و ژاپنی و.. به نظرم محسوب میشود قبلش سراتو داشتم اما از این خودرو خیلی خیلی راضیترم تا آن خدارو شکر . سلام دوستان بنده هیچکدام از معایب مجله خبری خودرو جک گفته شده را قبول ندارم بیش از شش سال است که این خودرو را دارم در بدترین جاده های کوهستانی رفته ام هیچ مشکلی نداشته فرمان پذیری و هندلینگ بسیار عالی است. از نظر قدرت موتور بسیار قوی است حتما شمع آن مرغوب باشد تا قدرتش به بیش از 220 اسب افزایش یابد تازه متوجه سواری آن می شوید. چراغ‌های عقب به صورت دو تکه طراحی شده و لامپ‌های LED درون آنها به کار گرفته شده‌اند.

  • از نظر ابعاد و اندازه S5 دقیقا 4430 میلیمتر طول و کمی طویل تر از هیوندای توسان است اما کمی سبک تر است.
  • آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید.
  • گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.
  • اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند.
  • جک از سال 2000 به تولید ون و شاسی بلند پرداخت و از سال 2007 با تایید دولت، به تولید خودروهای سواری پرداخت.

طرفداران این خودرو با یک موتور با حجم ۱۹۹۷ سی‌سی مواجه هستند که قدرت آن به کمک یک گیربکس شش سرعته دستی و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه کنترل می‌شود. این پیشرانه می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. در اوایل سال 2015 شرکت JAC یک کراس اوور که جک s5 نام داشت به بازار عرضه کرد، جک s5 اولین خودرویی بود که در داخل کشور تولید می شد و دارای جعبه دنده 6 سرعته یکدست و موتور 2000 سی سی می باشد.

مشخصات فنی ماشین جک s5

یک جلوپنجره مزین به نوارهای کرومی حاوی لوگوی جک نیز فاصله بین آنها را پر کرده است. نوع طراحی سپر، مجرای تهویه و قاب‌های مه شکن نیز در مهیج‌تر جلوه کردن چهره این شاسی بلند چینی تاثیر مثبتی داشته است. خطوط حجمی روی پروفیل جانبی و درب کاپوت به همراه فلاپ‌های مشکی در بخش رکاب نیز سبب خوش فرم‌تر به نظر رسیدن نمای ظاهری جک اس۵ شده است. در نمای عقب نیز از چراغ‌های مشابه آئودی q5s استفاده شده که ظاهری ساده اما زیبا و متقاعدکننده را برای این بخش اس۵ به وجود آورده است. در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت. جک شرکتی است که در سال 1964 تاسیس شد و در ابتدا تنها به تولید کامیون های تجاری می پرداخت.

فروش جک شاسی اتومات

باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. همیشه پیدا کردن محبوب‌ترین گزینه در بین محصولات یک شرکت برای بسیاری از جمع‌های دوستانه یک چالش محسوب می‌شود و همین وضعیت در مورد محبوب‌ترین خودروی جک هم وجود دارد. البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

همچنین طبق آنچه که شرکت کرمان موتور اعلام کرده این خودرو در تست دوام این خودرو بیش از 40 هزار کیلومتر را با بنزین معمولی در جاده های ایران بدون هیچ مشکلی سپری کرده است. برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید. پس از اینکه موتور ماشین جک s5 روشن کنید و شروع به حرکت کنید دو نکته باعث می شود که شما احساس رضایت کنید. اولین نکته این است که که فرمان این خودرو بسیار نرم می باشد و دلیل نرم بودن فرمان این خودرو این است که از سیستم چرخ دنده‌ای با کمک برقی Servomotor استفاده می شود و همین باعث می شود که فرمان این خودرو بسیار نرم باشد.

http://applemobilemag.ir