تعمیر ضبط آلفا رومئو zabtmashin تحویل سریع در ضبط ماشین | jacblog

این خودرو علاوه بر قدرت و توانایی ‌های دینامیکی بسیار بالا از ظاهر متفاوت و اسپرتی نیز سود می برد. سلام بر دوستان؛ هر خودرویی خوبی ها و ایرادات مخصوص به خود دارد. می تونم فقط بابت ابن ماشین، کلاهم را به افتخار شرکت سازنده بر دارم.

آلفارومئو جولیتا قهوه‌ایی مدل 2016

هرچند می‌توان گفت کیفیت این قطعات پایین نبوده و یا دوام آن‌ها کم نیست، اما با این حال ممکن است برخی از افراد را دغدغه‌مند و نگران کند. این خودرو در ابعاد ۴۳۵۱ در ۱۷۹۸ در ۱۴۶۵ میلیمتر طراحی و تولید شده و وزن کلی آن هم چیزی در حدود ۱۳۱۰ کیلوگرم است. در واقع طول این خودرو ۴۳۵۱ میلیمتر بوده و عرض آن ۱۷۹۸ میلیمتر است. این اتومبیل از ارتفاع ۱۴۶۵ میلیمتری برخوردار شده و دارای محور ۲۶۳۴ میلی متر است.

تعمیر ضبط آلفا رومئو

من میتونم ترتیب یه درگ بین جولیتا با ماشین خودتون که 2400 سی سی هم هستو بدم تا از نزدیک ببینید چطور شکست خواهید خورد و نظرتون در مورد این ماشین کاملا عوض خواهد شد. به نظر من شما یکدفعه دیگه تو ایران این ماشینو بررسی کن تا متوجه منظور من بشی. سلام.این ماشین قیمتش درتاریخ 1 آبان 155 تومن بود.قصدیم بخاین بگیرین مجله خبری خودرو جک با75تومن پیش تحویل 1هفته.کسی که دوس داره یه که یه ماشین خیلی خاص وباکلاس سوار شه عالیه. البته دوستانی که ماشین باز واقعی باشن هرگز ایتالیایی رو با کره ای مقایسه نمیکنن …. ضمنا این ماشین ساخت ایتالیاس که میدونین بهترین خودروساز دنیاس. محسن جان توی سایت خود الفا هم برای جولیتا 10 موتور مختلف معرفی شده !

  • البته این شرکت تحت نام آلفا و در سال 1906 توسط بازرگان فرانسویالکساندر داراکو چند سرمایه گذار دیگر به تاسیس رسیده بود.
  • محمد عزیز دو خودروی مورد نظر شما با یکدیگر قابل قیاس نیستند،در واقع نمی توان گفت قطعا کدام یک بهتر است چرا که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و در دو کلاس متفاوت هستند.
  • در مورد این دو مدل جولیتا باید بگم که در ایران دو مدل TOP و FULL آپشن داره ارائه میشه.
  • یکی از مهم ترین آپشن های خودرو آلفا رومئو Giulia GTA ، تجهیزات گرمایشی برای تمام صندلی ها است.
دوستان عزیز , درسته که موتور جولیتا 1400 سی سی هست , اما توجه کنید که این موتور با برخورداری از تکنولوژی توئین توربو و گیربکس F1 قدرتش به 170 اسب رسیده که در نوع خودش بی نظیره. با ورود به صفحه قیمت آلفارومئو و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. این شرکت در طول سال‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۶ توسط شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی انگلیسی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، اداره می‌شد.

http://applemobilemag.irخدمات پس از فروش خودرو آلفا رومئو در ایران نیز توسط شرکت ویراموتور (آلفارومئو ایران) انجام می پذیرد. با سلام ، شاید قیمتش بالا باشه ولی امکانات زیادی داره در ضمن قدرت موتور ربطی به حجمش نداره خیلی دوست دارید بنزین مصرف کنید برید خودروی ملی بخرید ، فقط اینو میتونم بگم هر چی باشه دارید سوار ی ماشین ایتالیایی میشید خیلی بهتر از این عروسکای کره ای یه . وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

فروش اقساطی آلفارومئو میتو