به دنبال چه هستید؟

درختان تزئینی و با شکوه نیز به صورت متعادل کاشته می طراحی داخلی ویلا شمال شوند. چمن های کاشته شده توسط پرچین ها به صورت متعادل رشد خواهند کرد. افزودن خطوط پیچیده باعث می شود تا سازه ها زیباتر به نظر برسند. خطوط مستقیم، دایره های مرتب و زاویه های قوی این کار را انجام می دهند. به جای پیروی از خطوط طبیعی در فضا، محوطه ی کلاسیک به دنبال مهار کردن طبیعت است. دقت کردن به تمامی نگارش های معماری در ایجاد طراحی نقشه از نکاتی است که زمان اجراسازی آن را به شدت کاهش می دهد. سومین نکته در خصوص بهترین طراحی ویلای کلاسیک در بخش داخلی ویلا، چیدمان درست اتاق های خواب، پذیرایی، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی است. در ادامه میتوانید آشپزخانه و اتاق نشیمن را در آنجا جایگذاری کرده و اتاق خواب ها را در طبقه ی بالا داشته باشید. اکسسوری ها و لوازم جانبی مبلمان ظریف و با جزئیات فراوان هستند، تقریباً به نظر می رسد که چشم را آزار نمی دهد و با عناصر هنری دیگر مانند تصاویر قاب شده یا مجسمه هایی که در بالا ذکر شد ترکیب می شود. پنجره­ های قرار گرفته در مکان­های مناسب، موجب یک جریان مستمر برای کاهش دما در روزهای گرم و با رطوبت نسبی بالا می ­شود.

حال که ویژگی های این سبک را شناختید، وقت آن است که شما را با نمونه هایی از نمای داخلی ویلا دوبلکس کلاسیک و ویلای کلاسیک یک طبقه آشنا سازیم. چیزی که شاید در چیدمان های کلاسیک اجازه ی انجام آن را ندارید. اما بجز شهرک ویلایی که یک همگونی و تناسب میان ویلاها باید وجود داشته باشد، در سایر مناطق حومه شهری این اجازه را داریم که بدون محدودیتهای خاص به ویلاسازی و طراحی نما به سبک و ایدههای متنوع، پرداخت. اگر به دنبال جدید ترین ایده ها برای محوطه سازی ویلا و طراحی حیاط منزل ایرانی هستید در این بخش قصد داریم شما را با جدید ترین این ایده ها مواجه کنیم. ماشین بافندگی ژاکارد امکان ساخت بسیار ارزانتر و سریعتر بسیاری از تزئینات استادانه، از جمله داماس و الگوهایی مانند کلید یونانی یا میاندروس را فراهم میکند.هر فروشگاه دکور خانه با جعبه بزرگ باید طیف گسترده ای از پارچه های ژاکارد را حمل کند که کمی زیبایی یونانی را به خانه شما بیاورد.

طراحی ویلا در قزوین مراحل ساخت و طراحی محوطه حائلی میان اینها قرار داشته باشد که مراحل طبخ غذا مشخص نباشد . به عنوان مثال اگر نمای ویلای شما مدرن است، فضای داخلی ویلا نیز باید با سبک مدرن طراحی شده و بالعکس، اگر سبک معماری ویلای شما کلاسیک است، طراحی داخلی نیز باید با همین سبک طراحی شود. شما می توانید از این نمونه ها برای طراحی ویلا خود ایده بگیرید. طراحی دکوراسیون داخلی ویلا ها کار راحت و آسانی نیست. در سبک هیچ چیز زیاد نیست و همه چیز اساسی و سنجیده شده در جای خود قرار می گیرد.

دقت داشته باشید که اگر چیدمان درستی در این باره گرفته نشود منجر به بروز احساس افسردگی و کسالت آوری در داخل ویلا می شود و این اصلا برای ساکنین ویلا خوب نیست. دقت داشته باشید که استفاده از نقشه و پلان آماده ارزش کاری را به شدت پایین می آورد و چه بسا در مرحله اجرایی ویلا اجرا سازی این پلان با مشکل مواجه شود. این که پروژه در چه محلی باید اجرا بشود، در کجا قرار دارد، میزانی دوری یا نزدیکی آن به شهر، چگونگی رفت و آمد به آن محل و. در این خصوص می توانید از گروه معماری بام استفاده نمایید و با آن ها به مشورت بپردازید. اما مغایرت های بارز و بزرگ در طراحی این سری از ویلاهای دوبلکس که ایده آل و همچنین آرامش بخش باشد، در پیروی از موارد بسیار جزئی اما در مجموع بسیار مهم و اساسی در طراحی ویلای شماست که پایبند بودن به این نکات را شما در سایر ویلاها می توانید مشاهده نمایید که با ورود به این بناها، حس مفرح و دلنشینی را به همراه خواهید داشت. دکوراسیون داخلی ویلای روستایی نیز به سبک زندگی روستایی طراحی شده است و سادگی و بی تکلف بودن در آن موج می زند.

بی تعارف بگوییم که شما قرار است در ویلا مدرن دوبلکس به دنبال آرامشی باشید که آن را در منزل شخصی خود یا تجملات و شلوغی های کوچک و بزرگ زندگی های حال حاضر بدست نیاورده اید. هنگامیکه طراحان داخلی سلیقه و مهارت کافی داشته باشند میتوانند از جدیدترین و مدرنترین شیوههای دکوراسیون طراحی داخلی در دنیا الهام بگیرند و یک فضای شیک و به روز را برای محل کار یا زندگی شما فراهم کنند. راهنمایی در خصوص اصول طراحی ویلای کلاسیک اول در بخش داخلی ویلا اتفاق می افتد و سپس در بخش خارجی آن. برای این که بتوانید فضایی لوکس و کلاسیک را برای ویلای خود طراحی کنید، بهتر است با ویژگی های این سبک و مبلمان مورد استفاده در آن بیش تر آشنا شوید. طراحی ویلای کلاسیک به عنوان سبکی شناسنامه دار که نشان از عظمت، اعتبار، شکوه دارد از دیرباز و از دوران امپراطوری های کهن تا امروز همواره نشانه ای از جایگاه طبقاتی و اجتماعی افراد بوده در طراحی ویلای کلاسیک تنوع متریال ساختمانی نسبت به طراحی ویلای مدرن کمتر و بیشتر نمای سنگ برای طراحی ویلای کلاسیک به کار میرود ابزار ها و مجسمه های سنگی، قوس و طاق ها، سراهی ها و.. در کنار مبلمان استاندارد، فضای داخلی به سبک کلاسیک می تواند دارای ستون ها یا نیم ستون ها، کتیبه ها، قرنیزها، پنجره های فلزی طرح دار و حتی مجسمه ها باشد، تمامی این ویژگی هایی که بدان اشاره شد، یادآور دوران باستان است.

از ویژگی های بارز سبک ویلا کلاسیک می توان به دیوار های بلند، پنجره های متقارن ، ستون های بلند،سراهی ها، قوس ها ، مجسمه ها، طاق هاو… اگر به دنبال طراحانی حرفه ای در زمینه ی انواع طراحی ویلا کلاسیک و مدرن هستید، ما به شما گروه معماری آوگون را معرفی می کنیم. شما می توانید با اطمینان خاطر صفر تا صد طراحی ویلای خود را به این مجموعه بسپارید. این نمونه ها دارای طرح هایی فوق العاده زیبا بوده و شما می توانید از این پروژه ها برای طراحی ویلای کلاسیک و مجلل خود ایده بگیرید. در طراحی ویلا تمرکز اصلی بر روی چشم انداز محوطه، استخر و باغچه ها بوده است که به شکل گیری چنین فضای دلپذیری انجامیده است. درطراحی ویلا کلاسیک همه چیز در تقارن و نظم است و تعادل را در همه قسمتهای آن میتوان مشاهده کرد. به دنبال آن نمونه هایی بی نظیر از طراحی ویلا کلاسیک مدرن را به اشتراک گذاشتیم.

در طراحی و ساخت ویلا کلاسیک تنوع متریالی و طراحی نما ساختمان نسبت به طراحی ویلا مدرن کمتر است و بیشتر از نمای سنگ در این سبک استفاده می شود. گروه معماری آوگون آماده ارائه خدمات صفر تا صد طراحی و ساخت ویلا کلاسیک لوکس می باشد. در این بخش به شما گروه معماری آوگون را برای انواع طراحی ویلا کلاسیک معرفی کردیم. در ادامه خط معمار مجموعه از نمای ویلای دوبلکس و فلت کلاسیک را آماده ساخته و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد. با دیدن انواع طراحی ویلا کلاسیک همراه ما در خط معمار باشید. در نظر گرفتن همین نکات ریز منجر به بهترین طراحی ویلای کلاسیک می شود و در این رابطه باید حتما از کارشناسان و معماران باتجربه مشورت گرفته شود. از مشخصه ها و ویژگی های بارز سبک کلاسیک در معماری می توان به وجود ستون هایی مرتفع، مجسمه هایی تزئینی، سرستون های مختلف، طاق های بلند، قوس های زیبا و همچنین تزئینات و جزئیات زیاد اشاره کرد. ویلاهایی که نمای بیرونی آنها از شیشه ساخته شده است، دسترسی به نور کافی دارند و همچنین از سر و صدای بیرون در امان هستند. از آن جایی که طراحی و ساخت ویلا کلاسیک هزینه های بالایی را برای کارفرمایان به همراه خواهد داشت، بهتر است که از همان ابتدا با طراحان و معمارانی در ارتباط باشید که در این موضوع تخصص و تجربه ی کافی را داشته باشد تا بتواند ویلایی لوکس و رویایی شما را با بالاترین کیفیت طراحی و اجرا نمایند.

از وجوه بارز طراحی ویلای کلاسیک مطابق با ساختمان های قدیم یونان و ایران باستان میباشد آب نما های به کار رفته در طراحی ویلای کلاسیک به شیوه سنتی طراحی شده و عموما روشنایی فضای داخلی ویلای کلاسیک بیش از طراحی ویلای مدرن و با استفاده از نور طبیعی و نور مصنوعیست طراحی معماری فضاهای داخلی در ویلای کلاسیک بازتر و گسترده تر صورت میگیرد و بسته به سلیقه مخاطب از جزئیات زیاد و شلوغ داخلی تا طراحی داخلی نئوکلاسیک که از جزئیات کمتری برخوردار هست را شامل میشود که هریک به فراخور فضا و معماری زیبایی و جلوه خاص خود را دارا هستند.

در دکوراسیون داخلی مدیترانه ای سقف شیب دار است و تقارن در تمام بخشهای خانه دیده میشود. در طراحی ویلای کلاسیک تنوع متریال استفاده شده، طراحی نما نسبت به طراحی ویلاهای دیگر کمتر میباشد; و بیشتر از سنگ که برای نمایهای کلاسیک مناست تر است استفاده میشود. برای اجرای دکوراسیون موفق لازم است ارتباط قوی بین این بخش ها در طراحی داخلی ویلا حفظ و جلوههای تزئينی به تناسب در آنها بهکار گرفته شود. اگر بخواهیم به طور خلاصه و در یک جمله کلاسیک را تعریف کنیم، باید بگویم، کلاسیک سبکی است که “به معیارهای تعادل، هماهنگی و تناسب پاسخ می دهد”.

حتما توجه کنید که طول و ابعاد استخر باید سه برابر قد شما بوده و عمق آن به یک متر برسد. زمانی که این پلان به درستی رعایت نشود، متره و برآورد هم طبق آن تعیین می شود و این مورد می تواند در مرحله اجراسازی ویلا با مشکلاتی از جمله کمبود منابع و یا افزایش ضایعات مصالح را به همراه داشته باشد. از جمله اصول طراحی ویلای کلاسیک، ساده رسم کردن پلان و نقشه است طوری که در مرحله اجراسازی آن با مشکل مواجه نشویم. در طراحی ویلای مدرن ازپانل های فتوولتائیک خورشیدی (PV) که به شبکه متصل هستند استفاده می شود، که در حال حاضر به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین انرژی تجدید پذیر برای یک ویلا، ارائه می شود. ویلاهای با سبک کلاسیک به صورت های مختلف فلت (یک طبقه)، دوبلکس و تریبلکس طراحی می شوند. سبک های طراحی باغ ویلا کدام است ؟ ولی بعضی از شرکتها، همچون آرین پاراکس، میتوانند در صورت درخواست کارفرما طراحی دکوراسیون داخلی متناسب با نمای کلی باغ ویلا را نیز برعهده بگیرند.