بهترین لپ تاپ پرفروش بازار ایران در سال 1400+ مشخصات کامل

بهترین صفحه نمایش مربوط به کدام لپ تاپ است؟ صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مدل R465FA-EB028 است و حالت مات دارد. رزولوشن این پنل باعث شده که کیفیت آن نسبت به مدل‌های قبل‌تر موجود در لیست بالاتر باشد و گزینه بهتری برای مشاهده محتوا و وب گردی و کارهای این چنینی به حساب بیاید. ایسوس برای پردازنده مرکزی این لپ تاپ به سراغ Intel Core i U با نهایت فرکانس پردازشی 4.1 گیگاهرتز رفته است. این لپ تاپ نیز کارت گرافیک جداگانه ندارد و مسئولیت پردازش‌های گرافیکی به UHD Graphics for 10th Gen Intel سپرده شده است. یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده موجود در بازار لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15 i3 4GB-256GB SSD است. با لپ تاپی سروکار دارید که از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به Full HD می‌رسد.

بررسی ایرپاد پرو 2

همچنین اگر مدل اصلی معرفی شده (یعنی مدل IdeaPad 3 – JE) ناموجود بود می‌توانید از سایر لپ تاپ‌های سری IdeaPad 3 هم انتخاب‌های خوبی داشته باشید که در ادامه بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم. در لحظه نگارش این مقاله تمام لپ‌تاپ‌های معرفی شده موجود بودند، ولی متاسفانه موجودی لپ تاپ به شدت در حال نوسان است و بعضی مدل‌ها ممکن است به صورت مقطعی ناموجود شوند. در صورتی که لپ تاپ انتخابی شما به صورت پیشفرض حافظه SSD نداشته باشد، بررسی کنید که امکان نصب SSD از نوع M.2 را داشته باشد. ولی اگر پورت M.2 نداشته باشد باید SSD را به جای هارد اصلی لپ تاپ و یا به جای دی وی دی رایتر نصب کنید که می‌تواند بسیار مشکل ساز شود. ما در لپ تاپ‌هایی که معرفی می‌کنیم این مورد را هم در نظر میگیریم.

  • اندازه معمول بعدی برای لپ تاپ، 14.1 اینچ است که نسبتا کوچک حساب می‌شود و این مورد یک ایراد است.
  • در واقع، برخی از افراد (و شرکت‌ها) در کدنویسی برای مشخصات ماشین‌های خود مقصر هستند و فراموش می‌کنند که اکثر افراد معمولی در واقع آخرین سخت‌افزار پیشرفته را ندارند.
  • بهترین لپ تاپ دنیا در بازار شاید از دید خیلی‌ها، مک‌بوک پرو مدل 2021 باشد.
  • این مدل دارای یک پردازنده اینتل Core i H است که می‌تواند با فرکانس پایه 2.5 گیگاهرتز کار کند.
  • پنل نمایشگر این محصول اندازه‌ای 11.6 اینچی دارد و از فناوری TN استفاده می‌کند.
  • این سری از پردازنده‌ها توسط کمپانی اینتل تولید شده و از Core i3 تا Core i9 را در بر می‌گیرد.

البته بلندگوهای آن کیفیت جالبی ندارند و وب‌کم هم جای کار دارد. همچنین خبری از جک هدست هم نیست ولی این موارد در مقایسه با عملکرد بسیار سریع، قابلیت حمل و نقل آسان و باتری که یک روز کامل دوام می‌آورد، خیلی مهم نیستند. لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F17 FX707ZM-A که در کنار سی پی یو i H، از لپ تاپ‌هایی در بازار کشور است، که از 6GB گرافیک RTX3060 شرکت انویدیا بهره می‌برد. و با خیال راحت می‌توانید رندرها و پردازش‌های گرافیکی خود را بر روی آن در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 بوده و یک ترابایت حافظه داخلی نیز دارد.

انواع نمایشگر

لپ تاپ‌های محدوده قیمت 15 میلیون تومان معمولا پردازنده مرکزی نزدیک به متوسط و رم کافی برای کارهای عادی دارند. همچنین در تعداد بسیار کمی از آنها کارت گرافیک مستقل هم وجود دارد که یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید. اکثر آنها حافظه SSD هم دارند و به همین دلیل با نصب ویندوز روی این حافظه پرسرعت بالا آمدن ویندوز بسیار سریع خواهد بود. لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire در سال 2020 به عنوان بهترین لپ تاپ شرکت ایسر شناخته شد و امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش FULL HD نسبتاً روشن بوده و به همین دلیل برای ویرایش سریع عکلس و فیلم در پلتفرم هایی نظیر Youtube و وبگردی کاملاً مناسب است. باتری لپ تاپ ایسر مدل Aspire دوام قابل قبول و کیفیت خوبی دارد و نیاز شما برای انجام کار های روزانه با وجود یک باتری چهار سلولی با هفت ساعت شارژدهی تأمین می شود.

که با پردازنده Core i H و گرافیک RTX 3050TI برای هر نوع کار گرافیکی و طراحی کاملا مناسب بهترین لپ تاپ از نظر باتری به نظر می‌رسد. اما اگر طرفدار برند اپل هستید، در این صورت MacBook Air 13 -MGN73 لپ تاپ بهتری است. این لپ تاپ از یک کارت گرافیک 7CORE GPU استفاده کرده که در کنار پردازنده M1 عملکرد مطلوبی در کارهای گرافیکی خواهد داشت. کلا پردازنده های این ٢-٣ سال پیش عال هستن، مخصوصا ای ام دی ۴۸۰۰ و ۵۸۰۰ و جدیدا ۵۸۰۰ و از اینتل هم نسل ده و یازده و دوازده یعنه ۱۰۷۵۰ و ۱۱۸۰۰ و ۱۲۸۰۰ خیلی مناسب هستن. بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، قطعا لپ تاپی است که یک دانشجوی رشته‌ی گرافیک… باید گفت که لپ تاپ میان رده، لپ تاپ هایی هستند که از نظر تجهیزات و قطعات سخت افزاری در رده متوسطی قرار گرفته اند و می توانند امور مورد نظر شما را در حالت قابل قبول و با سرعت خوبی انجام دهند.

نرخ بازسازی تصویر در پنل‌های معمولی ۶۰ هرتز است و کاربران عادی هم نیازی نیست به آن توجه کنند، اما گیمرها به این شاخصه هم به عنوان یکی از ملاک‌های انتخاب در خرید توجه دارند. نرخ بازسازی تصویر نمایشگر هر چقدر بالاتر باشد، بازیکن قادر خواهد بود تا نرخ فریم بالاتری را در بازی تنظیم کند و صحنه‌های بازی را روان‌تر و با تاخیرِ کمتر شاهد باشد. این قضیه به خصوص در بازی‌های رقابتی و آنلاین اهمیت دوچندانی دارد و می‌تواند یکی از عواملِ تصمیم‌گیری سریع و برتری بر حریفان محسوب شود. از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ VivoBook R565EA-UH31T می‌توانیم به برخورداری از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع M2 اشاره کنیم.

بهترین لپ تاپ پرفروش بازار ایران در سال 1400+ مشخصات کامل

در صورتی که طراحی بدنه لانه زنبوری شکل سری Tuf ایسوس را می‌پسندید، اما قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بالارده را دارید، باید نگاهی به TUF Dash F15 FX516PR-A بیاندازید. این مدل یکی از لپ تاپ‌های قدرتمند ایسوس است که سخت افزاری قدرتمند را در کنار قیمتی مناسب عرضه می‌کند. جایی که صحبت از قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ بالارده می‌شود، افراد زیادی شگفته زده خواهند شد. اما گیمرهایی که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ بالارده بودجه 60 میلیونی را در نظر می‌گیرند، شگفتی واقعی را حس خواهند کرد؛ زیرا می‌دانند قرار است که به لپ تاپی قدرتمند برسند.