بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | jacblog

نسخه اتومات دارای جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه می باشد که در این نوع جعبه دنده سرعت تعویض دنده نسبت به سایر جعبه دنده های اتوماتیک بیشتر می باشد. در جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک، دو کلاچ قرار دارد که که نیرویی که روی دو محور چرخ دنده های زوج و فرد قرار دارند را قطع و وصل می کنند و مجله خبری خودرو جک این دو کلاچ به صورت جداگانه کار می کنند. یکی از کلاچ ها از چرخ دنده های فرد و کلاچ دیگر از چرخ دنده های زوج تشکیل شده اند. در نمای روبروی خودرو جک اس ۵ با چهره‌ای نسبتاً اخم آلود مواجه هستیم. چراغ‌های جلو در دو جناح بالایی چهره سایز مناسبی داشته و از طراحی ساده اما متناسبی برخوردار شده‌اند.

  • اما داشبورد جک s5 شباهت بسیار زیادی با داشبورد خودروی هیوندای ix35 است، بیشترین شباهت داشبورد را قسمت کیلومتر شمار دارد.
  • نمای جانبی تقریبا دست‌نخورده باقی مانده و فقط آینه بغل و رینگ‌های جدید اضافه شده‌اند.
  • چراغ‌های مه شکن – شب نمای قرمز رنگِ کشیده و باریک نیز در جوانب سپر تعبیه شده و سر اگزوزهای چهار ضلعی کروم رنگ، ناحیه پایینی و سیاه رنگ سپر را مزین به رنگ و لعاب خود کرده‌اند.
  • نسخه اتومات دارای جعبه دنده ی 6 سرعته ی اتوماتیک دو کلاچه می باشد که در این نوع جعبه دنده سرعت تعویض دنده نسبت به سایر جعبه دنده های اتوماتیک بیشتر می باشد.
  • البته نباید فراموش کنیم که قیمت jac s5 در بازار ایران در حدود ۳۳۰ میلیون تومان است.

هایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود . مدل توربو شارژ این خودرو با ظاهری متفاوت از سال 1396 وارد بازار ایران شد و به دلیل داشتن امکانات بیشتر فروش بهتری نسبت به مدل اتومات تجربه کرده است. اگر باتری ماشین جک S3 بیش از دو سال بر روی خودرو کار کرده باشد و یا بیش از کیلومتر باتری را تعویض کنید. طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند. آپشن هایی که در کابین جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید.

جک،جی 5،1800 مدل 95

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

معرفی آپشن های رفاهی کابین

جک اس5 دنده‌ای نیز اکثر امکانات ذکر شده برای مدل اتوماتیک را دارد و تفاوت اصلی این دو مدل در تعداد کیسه هوا برای سرنشینان است که در مدل دنده‌ای جک اس5 فقط برای سرنشینان جلو در نظر گرفته شده است. بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند. اما نمای جانبی این محصول کارخانه جک، بیشتر از هر بخشی دیگر یادآور توسان است.

جک s5 اتوماتیک دارای 4 ایربگ می باشد در حالی که نسخه دنده ای این خودرو دارای 2 ایربگ می باشد. در نسخه اتوماتیک ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه این را دارند که از سرنشینان محافظت کنند. در موتور نسخه اتوماتیک تنها تفاوتی که نسبت به نسخه دنده ای وجود دارد این است که در نسخه اتوماتیک قدرت تولید شده توسط موتور 265 نیوتون متر می باشد در حالی که قدرت تولید شده توسط موتور نسخه دنده ای 235 نیوتون متر می باشد. اما مهم ترین تفاوت نسخه ی اتومات نسبت به نسخه دنده ای، جعبه دنده ی آنها است.

http://applemobilemag.ir