بایگانی‌های آلفارومئو میتو کارشناسی خودرو در بهترین مرکز کارشناسی خودرو تامین خودرو آزمون TKA | jacblog

این خودروی لوکس ایتالیایی از سامانه کنترل دینامیک وی دی سی برخوردار بوده و به کیسه هوای مخصوص برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای مجهز شده است. حداکثر قدرت این اتومبیل ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن ۲۵۰ نیوتن متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. آلفارومئو جولیتا از ۵ دنده دستی و ۶ دنده اتوماتیک برخوردار بوده و حداکثر سرعت و شتاب آن ۲۱۸ کیلومتر در ساعت است. پس اگر به دنبال خرید این اتومبیل‌ها هستید بهتر است در ابتدا با ویژگی‌ها و امکانات و مزایا و معایب آن‌ها آشنا شده و سپس به خرید اقدام کنید . تولد آلفا رومئو میتو سرگذشت اسطوره ی میلانی را می‌توان سال 2008 میلادی دانست.

  • اما از نظر سواری و نرمی جولیتا وضعیت بهتری دارد ،همچنان خودرویی با کیفیت بالاتر و فضای بیشتر می باشد.
  • دارا بودن پنج ستاره ایمنی این محصول را به یکی از ایمن‌ترین خودروهای موجود در بازارهای سراسر جهان تبدیل کرده است.
  • تاکنون در مورد ویژگی‌های فنی و امکانات به کار رفته در خودروهای آلفارومئو جولیتا به ارائه مطالبی پرداختیم.
  • در خصوص سوال دوم این دو نمونه تفاوتی با هم ندارند و در نمونه جولیتا 2015 کمی تغییرات به خود دیده است.
آلفارومئو در سال 1986 توسط فیات خریداری شد و از سال 2007 به عنوان یکی از شرکت های تابعه کمپانی فیات به فعالیت خود ادامه داد. این اتومبیل صفحه نمایشگر چند منظوره دارد که به صورت کاملاً سفارشی طراحی و تولید شده است. این خودرو مجهز به سیستم کنترل ایستایی در سربالایی بوده و به مجله خبری خودرو جک سیستم‌های کنترل کشش و کنترل پایداری نیز تجهیز شده است . سیستم تهویه این اتومبیل امکان تنظیم دما به صورت جداگانه و کاملاً مجزا برای سرنشینان جلوی خودرو را دارد. دارا بودن پنج ستاره ایمنی این محصول را به یکی از ایمن‌ترین خودروهای موجود در بازارهای سراسر جهان تبدیل کرده است.

فروش اقساطی آلفارومئو 4C مدل

در صورتی که تمایل دارید تا خودروهای لوکس و سوپر لوکس را در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور اجاره کنید ( اجاره ماشین در تهران) حتما با کارشناسان نوین ایرانیان از طریق راه های ارتباطی گفته شده ارتباط برقرار کنید. فضای صندوق عقب نیز با اینکه بزرگ نیست اما با توجه به قابلیت تا شدن صندلی های عقب میتوان ظرفیت را تا ۷۵۰ لیتر افزایش داد. طبیعی است که این خودرو به دلیل ابعاد کوچک برخی امکانات را ندارد مانند داشتن فضای کوچک در اطراف دستگیره یا نداشتن فضایی برای قرار گیری گوشی به صورت ثابت.

شاید اگر اندامی درشت داشته باشید هنگام استفاده از این خودرو کمی اذیت شوید اما قرار گیری روی صندلی های این خودرو همانند مزدا ۳ است و واقعا فوق العاده طراحی شده است. این خودرو شاید در ترافیک ها کمی آزار دهنده باشد اما در جاده ی پر پیچ و خم کار کردن با همین گیربکس دوبل کلاچ به شدت لذت بخش میباشد. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. از سوی دیگر رینگ هایی که برای آلفا میتو طراحی شدند، شبکه ی وسیعتری داشتند.

امکانات و آپشن‌های خودرو آلفا رومئو جولیتا

از نظر کیفیت هر سه خودرو کیفیت استاندارد و خوبی دارند اما جولیتا کیفیت کابین و قطعات بالاتری نسبت به دو خودروی دیگر دارد. من این ماشین رو خریدم، از اون چیزی که فکر می کردم خیلی بهتره، شتابش خیرتون می کنه، در ضمن از سال 2013 به بعد مانیتورش هم در وسط کنسول جلو هستش پس دوستانی که مشکلشون این بود حله برن بخرن… سبک طراحی می دونید چیه؟آلفارومئو تنها ماشینی هست که پلاک جلوش وسط نمی خوره و این سبکش سالهاست که هست. به نظر من خرید ماشینی که نمایندگی خدمات درست وحسابی نداره اشتباهه،درسته هیوندای وkIAاگرچه ذره ای کیفییت کمتر دارن ولی خدماتشون خبلی خیلی بهتره هرچند در بازار همون کره ای ها و ژاپنی ها هم بازار سیاه وجود داره… برخی از قطعات به کار رفته در این خودروها به ویژه در بخش کابین از نوع پلاستیکی انتخاب شده و کیفیتی کاملا معمولی دارند.

http://applemobilemag.ir