بانک کتاب کمک درسی و کنکوری موشک بوک با 50% تخفیف خرید اینترنتی کتاب | ketabko

مقطع دبستان به خصوص سال‌های نخست آن دوره‌ای بسیار حساس برای کودکان است؛ چرا که برای اولین بار در محیط آموزشی قرار می‌گیرند و مهارت‌های ابتدایی و حساس را یاد می‌گیرند. در این وضعیت موضوعاتی مانند یادگیری حروف الفبا، جمع، تفریق و… برای دانلود کتاب‌های کمک درسی ابتدایی مسئله‌ی جذابیت را حتما مدنظر قرار دهید چون در این گروه سنی سرگرمی، تصاویر رنگی و… یکی از نیازهای اصلی دانش آموزان دوره دوم دبیرستان مطالعه کتاب‌های مخصوص کنکور و تست‌زنی است. بیشتر دانش‌آموزانی که قصد آمادگی و شرکت در آزمون سراسری را دارند باید با مطالعه آزمون‌های سراسری سال گذشته و تمرین و تکرار، خود را با نمونه سوالات و تست‌های احتمالی آشنا کنند تا بتوانند با آمادگی بیشتری برای شرکت در کنکور سراسری حضور داشته باشند.

ادبیات فارسی دهم خیلی سبز

با استفاده از این کتاب از انتشارات کاگو، دانش‌آموزان به مرجع کاملی از مطالب پایه دهم دسترسی دارند و با مطالعه آن می‌توانند معدل خود را بالاتر ببرند. این کتاب تضمین می‌کند که با مطالعه آن، دانش‌آموز تمامی مطالب را آموخته و دیگر نگران شب امتحان نخواهد بود. این کتاب از انتشارات منتشران همچون معلمی در خانه، به کمک دانش‌آموزان آمده تا ابهامات موجود در کتاب درسی را برای آنها رفع کند. در این کتاب ها، خلاصه دروس و نکات مهم به همراه پاسخ به تمامی سؤالات، تمرین‌ها، فعالیت‌ها و… کتاب درسی آورده شده است و در آن‌ها سعی شده تا یادگیری ساده‌تر شود. در ادامه به معرفی مختصر کتاب های گام به گام منتشران، کاگو و مهر و ماه پرداخته شده است. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند.

کتاب جزوه آموزشی معادلات ساختاری

برای استفاده بسیاری از امکانات گاما و خیلی از وبسایت ها باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید. همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند. تحت شرایطی که بیش از 200 هزار تومان خرید داشته باشید ارسال سفارش شما بصورت رایگان انجام می شود.

فیزیک جامع کنکور ریاضی خیلی سبز کنکور 1402

بانک کتاب کمک درسی و کنکوری موشک بوک با 50% تخفیف خرید اینترنتی کتاب | ketabko درس فیزیک، یکی دیگر از درس‌هایی است که ممکن است شبهات و ابهامات زیادی را با خود به همراه داشته باشد. این درس یکی دیگر از مهم‌ترین دروس تخصصی دانش‌آموزان پایه دهم است که بایستی به طور کامل فهمیده شود. بهترین کتاب های کمک درسی فیزیک دهم تجربی، به دانش‌آموز کمک می‌کند تا مفاهیم را درک، مسائل را فهمیده و به سادگی به راه‌حل مناسب برسد. بانک کتاب مارکا در سال 1383 کار خود را با مدیریت آقای وحید نظری در قالب پخش و توزیع کتب درسی و کمک آموزشی، کتب دانشگاهی، کتابهای زبان خارجه، انواع CD سی دی و DVD دی وی دی شروع کرد.فروشگاه آنلاین کتاب مارکا در تاریخ 18 مرداد 94 کار خود را در فروش اینترنتی کتاب شروع کرد. کتاب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم سفیر خرد در دسته کتاب های آموزشی و تست قرار می گیرد. در این کتاب مطالب کتاب درسی به خوبی و کامل آموزش داده شده است و تست های پرتعدادی ذکر گردیده.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروشگاه کتابکو لطفا به بازدید از وب سایت ما.

کتاب شیمی دهم تست مبتکران (جلد اول) در دسته کتاب های آموزشی و حل تست قرار می گیرد. تدریس درسنامه به شکل کامل انجام شده است و تست های پرتعدادی آورده شده. هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد. به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد.

  • از این سال، یادگیری و به یادسپاری دروس، اهمیت ویژه‌تری پیدا خواهد کرد و به علت وجود کنکور، اکثر دانش‌آموزان تلاش خود را برای یادگیری بیشتر می‌کنند.
  • در این کتاب که توسط انتشارات مهروماه به چاپ رسیده است، تمام دروس پایه دهم به‌صورت مجتمع گردآوری شده، با محتوای بصری جذاب، به ارائه مطالب درسی پرداخته و به سؤالات و تمرین‌های کتاب پاسخ داده است.
  • درس ادبیات در کتاب‌های درسی نظام جدید به بخش‌های مختلفی تقسیم شده و هر بخش مخصوص یک موضوع است.
  • کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند.