اطلاعات خودرو : سواری : مدیران خودرو : ام وی ام 550 : MVM 550 اتومات 1394 :: وان کار | jacblog

دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است. البته با توجه به شرایط فروش مدیران خودرو که برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، خرید این خودرو نیز امکان پذیر بوده و آن دسته از افرادی که به ماشین های شاسی بلند علاقه دارند، می توانند این نوع اتومبیل را برای سوار شدن انتخاب کنند. مدیران خودرو تولید کننده خودرو با برند های ام وی ام و فونیکس مستقر در منطقه اقتصادی بم کرمان است.

  • مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می‌کند تا مأموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد.
  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • رنج قیمت این خودرو، براساس قیمتی که توسط مسئولان و مدیران شرکت مدیران خودرو تحت برنامه شرایط فروش مدیران خودرو اعلام شده است، بین ۵۶۰ تا ۵۹۰ میلیون تومن اظهار شده است که بسته به مدل آن می تواند ارزان تر و یا گران تر باشد.

در حال حاضر شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه 9 خودرو در کلاس های مختلف کرده است که 5 مورد از این خودرو ها متعلق به برند ام وی ام و 4 خودروی دیگر تحت برند چری هستند. ایجاد شده و در کشورهای دیگر دنیا به هیچ وجه ماشینی به نام ام وی ام وجود ندارد. دلیل این خاص بودن این است که در سال ۱۳۸۱ که شرکت مدیران خودرو تاسیس شد و تصمیم گرفت که ماشین های کمپانی چری را با برند مخصوص خودش یعنی ام وی ام مونتاژ کند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

http://applemobilemag.ir

همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده‌است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف‌کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده‌اند. این شرکت از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه خود موفق به جلب اعتماد مشتریان گردیده‌است. مدیران خودرو در ارتباط با شرکای خود روش برد- برد را که روش بین‌المللی پیشرو در کسب و کار است را دنبال می‌کند. شرکت صنایع خودروسازی مدیران (“MVM “، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد.

ام وی ام،110 سه سیلندر مدل 90

در ادامه درباره محصولات تولیدی این شرکت صحبت کردیم و به ۴ محصول این شرکت اشاره کردیم و درباره هرکدام توضیحاتی دادیم. همانطور که شاید مطلع باشید، محصولات ام وی ام دارای تنوع بسیاری می باشند که شامل خودرو های شاسی بلند، نیمه شاسی و سواری بوده و امکانات متفاوت و متنوعی داشته که براساس این امکانات، قیمت های متفاوتی نیز دارند. اما با توجه به شرایط و تسهیلات خوبی که این شرکت برای فروش محصولات خود گذاشته است، خرید ام وی ام را برای مشتریان بسیار راحت کرده است. تا آن جایی که طی سال های گذشته میزان فروش این نوع خودرو در سطح کشور بسیار افزایش پیدا کرده است.

درباره تلاش خودرو

پس از موفقیت و فروش ماتیز در کشورمان و توقف تولید آن در چین، مدیران خودرو با توجه به تقاضای بازار و همکاری با چری در قدم اول، تصمیم به واردات ماشینی شبیه به ماتیز کرد که نتیجه آن، ام وی ام 110 شد. مدیران خودرو نماینده دو برند MVM و Chery در ایران است که البته هر دو این برندها از محصولات همین شرکت چینی هستند. ما در این متن به صورت اختصاصی، تنها قصد معرفی و بررسی پنج محصول برند ام وی ام موجود در کشورمان را داریم. 7- براساس شرایط و قوانین تسهیلات مجله خبری خودرو جک دهنده، قالب و فرمت قرارداد فی مابین متقاضی و تسهیلات دهنده بصورت اجاره به شرط تملیک و یا فروش اقساطی(سند رهنی)می باشد. شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت بین المللی مدیران خودرو با داشتن رویکردی مشتری مدار و پیاده سازی استاندارهای بین المللی به خوبی توانسته است جایگاه مد نظرش را در صنعت خودروسازی ایران به دست بیاورد.