اخبار پزشکی دندانه پایگاه خبری الکترونیک | دراگمد

اخبار پزشکی دندانه پایگاه خبری الکترونیک | دراگمد پس از وقوع زلزله اخیر در شهرستان خوی؛ جامعه پزشکی به طور خودجوش مبالغی را حساب نظام پزشکی شهرستان خوی واریز نموده و مواد خوراکی و گرمایشی به زلزله زدگان اهدا نمودند. نهمین همایش سراسری بررسی قوانین و مقررات بیمه تامین اجتماعی سال 1401 با رویکرد” بیمه در قراردادها” 24 بهمن ماه 1401 در مرکز همایش های هتل المپیک برگزار می شود. بیماران مبتلا به سرطان ریه قبل از ابتلا به یائسگی و آغاز شیمی درمانی باید اطلاعات لازم پیرامون خطر آمنوره ناشی از شیمی درمانی و سایر مشکلات یائسگی داشته باشند. بر اساس بررسی های صورت گرفته، ورزش های جسمانی نه تنها مستقیما باعث کاهش وزن می شوند بلکه می توانند باعث تقویت کنترل مغز بر روی اشتها و ولع افراد نسبت به غذاهای ناسالم گردند. معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از افتتاح رسمی بیمارستان جدید شهدای تجریش در هفته آینده خبر داد. بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۵۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

غنی سازی محصولات غذایی بسته بندی با پروبیوتیک

انجمن قلب آمریکا در پژوهشی میزان بازگشت به محل کار بیماران مبتلا به سکته مغزی وسیع ایسکمیک (ناشی از عروق بزرگ) را اخبار طب سنتی و روش های دارمانی بررسی کرده است. بر اساس نتایج اعلام شده حدود ۳/۱ بیماران فوق سه ماه بعد از بروز سکته مغزی به محیط کارشان برگشته بودند. لیکن تجزیه و تحلیل های آماری نشان می دهد شانس اشتغال مجدد بانوان در بازه زمانی مذکور حدود نصف مردان می باشد. به گزارش دکتر نیوز، بر اساس آخرین آمار جهانی کرونا، تعداد کل مبتلایان به کووید 19 در جهان به 673 میلیون و 280 هزار و 115 نفر و فوت 6 میلیون و 745 هزار و 944 نفر تایید شده است. بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.

  • بیماران مبتلا به سرطان ریه قبل از ابتلا به یائسگی و آغاز شیمی درمانی باید اطلاعات لازم پیرامون خطر آمنوره ناشی از شیمی درمانی و سایر مشکلات یائسگی داشته باشند.
  • برایان جانسون ۴۵ ساله یک کارآفرین بیوتکنولوژی است که امیدوار است با گذراندن یک برنامه آزمایشی به نام «پروژه بلوپرینت» روند پیری طبیعی را معکوس کند.
  • دهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت با رویکرد بین‌المللی ویژه جامعه پزشکی کشور و با احتساب امتیاز بازآموزی و فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود.
  • طبق بررسی‌هایی که اخیرا پژوهشگران انجام داده‌اند اثرات رژیم غذایی بر بیماری‌های روماتیسمی و اسکلتی عضلانی تحلیل شد.
  • اخبار و مقالات جامع درباره انواع بیماری‌ها مانند بیماری آلزایمر، آسم، نشانه و علایم ایدز، راه‌های درمان افسردگی و…

کارگاه آموزشی مطالعات مروری سیستماتیک ویژه اعضای هیات علمی 25 بهمن ماه در سالن اجتماعات دانشکده… سامانه پایش حرکات پوسته زمین توسط متخصصان کشورمان طراحی و در اختیار کاربران دولتی و خصوصی قرار… مزایای تغذیه با شیر مادر برای کودک شامل محافظت در برابر عفونت ها و بیماری هایی چون آسم، کاهش خطر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد و کاهش خطر سرطان های سینه و تخمدان است. با گرم شدن هوا در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار ابتلا به بیماری‌های گوارشی بوده‌ایم. غالبا شیوع این گونه ویروس‌ها در فصول گرم سال موضوعی جدید نیست اما در سال 1401 میزان…

ویروس گوارشی جدید ۱۴۰۱ همان کروناست؟

این روزها پس از چند ماهی که این بیماری در کشور فروکش کرد و نقشه کرونایی آبی رنگ شد، مراقبت‌های بهداشتی در این خصوص نیز سیر نزولی… به‌تازگی یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه بریتیش‌کلمبیا در کانادا موفق‌شده‌اند به نتایج امیدوارکننده‌ای در تولید یک نوع قرص خوراکی انسولین برسند. نتایج آزمایش‌های این پژوهشگران بر روی موش‌ها نشان می‌دهد که قرص جدید دقیقا به همان شیوه انسولین ترزیقی در بدن بیمار جذب می‌شود.

این درحالیست که نام آلودگی هوا همزمان با بیماری‌های مهم دیگری نظیر آسم، تنگی‌نفس، انسداد ریوی، مشکلات قلبی و عروقی و حتی زوال عقل عجین شده است. اما ابتلای افرادی که در زندگی‌شان یک نخ هم سیگار نکشیده‌اند به این نوع سرطان برای مدت‌های طولانی یک معما بود. پایگاه خبری الکترونیک دندانه یک رسانه تخصصی در حوزه دندان‌پزشکی است که در سال ۹۲ در قالب یک مجله اینترنتی دندان‌پزشکی پایه‌گذاری شد. این پسر ۱۹ ساله، درک محققان از این بیماری و دلایل بروز آن را با چالش‌هایی جدی مواجه کرده است. اخبار و مقالات جامع درباره انواع بیماری‌ها مانند بیماری آلزایمر، آسم، نشانه و علایم ایدز، راه‌های درمان افسردگی و… یکی از روش‌هایی که در سال‌های اخیر برای درمان آسیب ها و بیماری‌های چشم مورد توجه قرار گرفته، استفاده از درمان‌های اتولوگ به شکل قطره های چشمی است که در بیمارستان فارابی انجام‌ می شود.