آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | jacblog

دریچه های تهویه هوا به صورت دایره ای، صفحه آمپر دیجیتال، فرمان دی کات و دکمه های کنترل چرخشی از برخی اجزای تشکیل دهنده کابین می باشند. متریال به کار رفته در کابین مرغوب بوده و صندلی ها و جنس فرمان نیز از روکش چرم برخوردار است. آلفارومئو استلویو اولین نمونه تولیدی این شرکت در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند اسپرت این شرکت خودروساز ایتالیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۶ میلادی به نمایش عمومی در آمد. این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. دوست من خودروهای مدنظر شما هر کدام با موتورهای مختلف برای بازارهای مختلف می باشد اما خودروی وارد شده به ایران با حجم 1400 سی سی و قدرتی معادل 170 اسب بخار را دارا می باشد و فروش این خودرو توسط نماینده وطنی الفا موتور (مدیا موتورز-ام جی) می باشد. یکی از بی نظیرترین طراحی هایی که برای خودرو آلفا رومئو Giulia GTA اجرا شده، قابلیت ایزوفیکس است.

http://applemobilemag.ir

با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. خودرو آلفا رومئو Giulia GTA مجهز به سنسور پارک دنده عقب می باشد. سنسور پارک، سیستم هشدار برخورد به مانع دارد که راننده رراو از وجود مانع در قسمت عقب ماشین هنگام پارک کردن مطلع می سازد. بسیاری از افراد به ویژه رانندگانی که تجربه کمتری دارند بر این باورند که خودرو آلفارومئو جولیتا از دید عقب کافی برخوردار نشده است . صندلی‌های آلفارومئو جولیتا با روکش‌هایی از جنس چرم طراحی شده و به همراه گرمکن روانه بازار مصرف شده‌اند. آینه داخلی به کار رفته در ساختار این اتومبیل از نوع فتوکرومیک بوده و حساسیت بسیار بالایی هم به نور خورشید دارد.

برندها

ورودی های هوای دو تکه ی نسبتا بزرگ در دو طرف جلو پنجره ای دیده می شوند که نمایی اسپرت به خودرو آلفا رومئو 4C بخشیده اند. یکی از بخش های عجیب و خاص این خودرو که آن را متفاوت کرده، وجود چراغ های این ایتالیایی جذاب است که پنج دایره کوچک، شبیه خال روی آن قرار دارد که باعث نمایی متفاوت، شده است. با توجه به استقبال عمومی مشتریان از خودرو ایتالیایی در دو دهه گذشته به نمونه ‌ها موجود در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند ، شرکت آلفارومئو نیز مانند سایر بزرگان این صنعت از جمله لامبورگینی ، بنتلی و دیگران روی به ساخت نمونه ‌ای در این کلاس آورد.

چرا به کارنامه اعتماد کنیم؟

این خودرو ایتالیایی با نام جولیتا تایپ ۹۴۰ نیز معروف و شناخته شده است. جهت اجاره خودرو با شرایط آسان از سایت شرکت اجاره خودرو نوین ایرانیان کلیک کنید. درود، بین انتخاب های شما خودروی لکسوس از کیفیت و اعتبار بیشتری برخوردار است، اما از نظر قیمت و قدرت خودروی جولیتا بصرفه است، در کل خودروی با کیفیت مناسب، ایمنی بالا،قدرت خوب و امکانات مناسب جولیتا پیشنهاد می شود.

  • آلفارومئو میتو 2012 یکی از زیباترین طراحی‌های داخلی را داشت.
  • در این مقاله قصد داریم با سرگذشت اسطوره ی میلانی و عضو دیگر این خانواده، خودرو آلفا رومئو میتو آشنا شویم.
  • از آنجایی که این نوع خودروها از پیچیدگی‌های فنی بسیار بالایی برخوردار شده‌اند پس به طور حتم باید نمایندگی‌ها و یا عاملیت‌های فروش و واحدهای تعمیراتی فعال بسیار زیادی وجود داشته باشند تا از عهده تعمیرات و پیچیدگی‌های فنی این خودروها برآیند.
  • سپس در ۱۹۸۶ شرکت خودروسازی فیات، آلفارومئو را از دولت انگلیس خریداری نمود[۴] و از فوریه ۲۰۰۷ تا ژانویه ۲۰۲۱ این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت فیات محسوب می‌شد.
  • شاید اگر اندامی درشت داشته باشید هنگام استفاده از این خودرو کمی اذیت شوید اما قرار گیری روی صندلی های این خودرو همانند مزدا ۳ است و واقعا فوق العاده طراحی شده است.

با توجه به این مطالب این خودروها یا از کشورهای عربی وارد می شوند یا از چین. من تقریبا در اوایل ورود این برند به ایران در سایتی خواندم یک پارت از کشور چین با قیمت بسیار پایینی وارد کشور شده بودند مجله خبری خودرو جک اما بطور کامل از درست بودن یا نبودن ان خبر ندارم و تنها طبق مطالعات شخصی خودم این مطالب و بیان کردم. قیمت آلفارومئو برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است.

آلفارومیو جولیتا ۲۰۱۵ دو گلگیر رنگ