آشنایی با انواع فیلتر در دستگاه تصفیه آب

این آلودگیها موادی مانند میکروبها، باکتریها، قارچها، انگلها و همچنین نیتریتها را شامل میشوند که ورود آنها به بدن انسان میتواند بیماریهای زیادی را خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب به بار بیاورد. موادی مانند سنگریزهها، شن، ماسه، گل، جلبکها، لجن و اکسید آهن لولهها، در لا به لای بافت فیلتر پلی پروپیلن گیر میکنند و فیلتر میشوند. تقریبا 50 الی 60 مدل برندهای تصفیه آب هستند که در مراکز فروش این محصول عرضه میشوند اما بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران و دنیا دستگاه آب تصفیه کن خانگی اسمز معکوس هستند که به تصفیه آب RO نیز مشهورند . همچنین شما عزیزان میتوانید برای سهولت خرید، اقدام به مشاوره با کارشناسان فروش شرکت نمایید و پاسخ چه دستگاه تصفیه آبی بخریم یا دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه را برای محل زندگی خود و طبق نیاز شما به آب تصفیه کن خانگی دریافت نمایید و از خدمات سفارش اینترنتی تصفیه آسا استفاده نمایید.

بهترین دستگاه تصفیه آب

هنگامی که می خواهید فیلتر تصفیه آب یخچال خود را انتخاب کنید ، مهمترین مرحله یافتن فیلتر آبی است که با مدل یخچال شما سازگار باشد. جذب بالای میزان آلایندگی این فیلتر باعث شده است که در مرحله دوم فیلتراسیون، جزو مهمترین گزینه ها باشد و حذف آن عملا کار تصفیه را متوقف میکند. این کار در فرآیندی تحت عنوان تنظیم ph آب اتفاق میافتد که سبب میشود آب خاصیت آنتی اکسیدانی و یا ضد سرطانی پیدا کند. طراحی فیلتر ممبران به صورتی بوده که جز ذرات آب، هیچ یک از انواع نمک های معدنی و شیمیایی و دیگر املاح مضر مانند آرسنیک، نیترات، نیتریت و غیره نمی توانند از منافذ کوچک این فیلتر عبور کند. ظرفیت تصفیه آب صنعتی: دستگاه های تصفیه آب صنعتی بر اساس نیاز و نوع کاربرد در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید می شوند. فیلتر پست کربن برای تصفیه آب خانگی تا حداکثر دمای 50 درجه میتواند مورد استفاده قرار گیرد اما آب با دمای بالاتر سبب کاهش خاصیت فیلترینگ این نوع از فیلترها میشود و از عمر مفید آنها کم میکند.

اصولا دستگاههایی که به عنوان تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار میگیرند در دو نوع هستند. در یک سیستم اسمز معکوس 5 مرحله ای، از دو فیلتر کربن فعال بصورت سری استفاده میشود. یک فیلتر کربن فعال (Activated Carbon) پس از مخزن ذخیره اب و پیش از اینکه آب استفاده شود، قرار میگیرد. معمولا فیلتر پلی پروپیلن زودتر از سایر فیلترها نیاز به تعویض پیدا می کند. به همین دلیل فیلتر ممبران با از بین بردن این مواد و همچنین سایر فلزات سنگین و مضر، نقش مهمی را در حفظ سلامتی آب آشامیدنی ایفا میکند.

لیست فیلتر های تصفیه آب

فلزات سنگین مانند مس، جیوه، مس و کروم. اما این روش مانند اسمز معکوس قدرت زیادی در از بین بردن ویروس ها و میکروب ها ندارد. شما می توانید دستگاه را از وب سایت های بسیاری مانند ما خریداری کنید و همچنین می توانید آن را از بسیاری از شرکت های دیگر در اینترنت خریداری کنید. دستگاه تصفیه آب سی سی کا دارای پمپ قدرتمند با توان 125psi فوق العاده کم صدا بوده و این دستگاه قابلیت حذف نیترات،نیتریت و فلزات سنگینی مانند سرب، جیوه، آرسنیک، کلادیوم را داراست. انواع مختلفی از فیلترها مانند فیلترهای فیلتراسیون و شنی وجود دارد و برخی از انواع آن در حذف آهن، منگنز و فلزات سنگین رسوب شده در آب تخصص دارند.

خرید فیلتر تصفیه آب

فیلتر تصفیه آب واتر لو نیز یکی بهترین فیلتر های تصفیه آب خانگی می باشد فیلتر های واتر لو اروجینال از مواد گیاهی و FOOD GRADE ساخته می شود قیمت فیلتر واتر لو تایوان اصلی خیلی بیشتر از فیلتر های تصفیه آب تقلبی می باشد این فیلتر های توانایی حذف املاح مضر و سختی آب و فلزات سنگین را دارند. در حال حاضر با وجود املاح و مواد معدنی بسیاری که در آب شرب های شهری موجود است نیاز به دستگاه های تصفیه آب خانگی بیش از پیش احساس می شود به همین منظور اطلاع از بهترین قیمت این دستگاه ها امری بسیار ضروری و مهم تلقی می شود. نابودی میکروبها، ویروسها، انگل، کیست، قارچ، نیترات، سم آرسنیک، کلر، مواد سمی بدست آمده از آفت کشها، زنگ زدگی لوله ها، رسوبات و املاح مضر، گل ولای، شن و ماسه، رنگ، بو و طعم نامطبوع آب به دلیل بکار گیری از همه ی فیلترهای دقیق با جدیدترین تکنولوی در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی.

دستگاه تصفیه آب خانگی

لازم به ذکر است که عملکرد این فیلترها صرفاً محدود به حذف عوامل فیزیکی نامطلوب از آب بوده و هیچ تأثیری بر روی مواد شیمیایی و یا از بین بردن باکتریها ندارند. مزایای این فیلترها تنها به تصفیه آب از آلودگی ها و ناخالصی های معلق در آب و مواد شیمیایی مضر محدود نمی شود، بلکه این فیلترها آب را مطابق میل کاربر خنک و گرم می کنند. فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا پرو (aqua pro) تایوانی از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه ساخته و در بازار عرضه میگردد این فیلتر ها دارای تاییدیه بهداشتی و استاندارد می باشند مواد اولیه استفاده شده از الیاف درجه یک و کربن های پوسته نارگیل می باشد. قیمت دستگاه از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است و همچنین با توجه به سایز آن متفاوت است، چرا که اندازه ها و فضاهای تصفیه شده برای همه مشتریان وجود دارد و با قیمت های مناسب در بازار موجود است.

اساسا تعمیر و سرویس تصفیه آب خانگی یعنی اقداماتی مثل بررسی عملکرد کامل دستگاه تصفیه آب خانگی، تست کامل آببندی دستگاه و رفع مشکلات احتمالی آن، تست کامل عملکرد پمپ و لوازم برقی دستگاه، تست باد مخزن و تنظیم روی فشار استاندارد و تعویض فیلترها را شامل می شود و از آنجایی که فیلترهای متنوعی در بازار موجود هستند و انواع برندهای فیلترهای ایرانی و خارجی با قیمت ها و کیفیت های مختلف عرضه می شوند هزینه تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی تقریبا اصلی ترین بخش هزینه شما برای سرویس و تعمیر یک دستگاه تصفیه آب خانگی است. تحقیقات نشان داده است که است مصرف آب تصفیه شده به جای لوله کشی، می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند. سلول های سرطانی در یک محیط قلیایی توانایی رشد و نمو نداشته و شما با نوشیدن آب از دستگاه تصفیه آب قلیایی ساز مینروا به صورت مداوم میتوانید سطح قلیایی خون در بدن خود را افزایش داده تا از سرطان به راحتی و تنها با نوشیدن آب آشامیدنی مصرفی روزانه جلوگیری نمایید.

بهره گیری از شیر برقی در تصفیه کن سی سی کا منجر به کاهش هدر رفت آب و تجهیز قطع کن اتومات شده که توان تولید را افزایش داده و هدر رفت آب را به حداقل رسانیده است. همچنین از خدمات پس از فروش محصولات نیز استفاده کنید. همچنین فیلترهای کیسی کمیاب بوده و قیمت های بیش از اندازه ای نیز دارند و اغلب شرکت های تصفیه آب، خدمات پس از فروش مناسبی نیز برای سیستم های کیسی در نظر نمیگیرند. دقت کنید که هیچ یک از مراحل تصفیه آب نباید چیزی به آب اضافه کنند بلکه کلیه مراحل تصفیه آب می بایست مانند یک صافی، مواد و ناخالصی های موجود را از آب جدا کنند. فیلترکربن پودری یا فیلتر udf از جنس نارگیل بوده که از مواد موجود در پوستهی آن ساخته میشود. یکی از مهمترین توصیه ها ، این است که فریب تخفیف های دروغین و بسیار زیاد که در بعضی سایت های معروف وجود دارد را نخورید .

اگر با دقت مطالعه شود ، به اطلاعات بسیار زیاد و ارزشمندی دست پیدا خواهید کرد . بسیار توصیه میکنیم دستگاه پایه دار خرریداری نمایید .استفاده از آن راحت تر ، طول عمر هوزینگ ها بیشتر ، تعویض فیلتر و سرویس دستگاه راحت خواهد بود . اما بهتر است این نکته را در نظر داشته باشند که پس از خروج آب از تاسیسات تصفیه، به راحتی میتواند آلایندهها را به خود جذب کند. این فیلتر در ورودی اصلی آب نصب می شود و در آنجا آب را از مواد مضر مانند گوگرد، نیترات، املاح و بسیاری از ناخالصی هایی که در آب معلق هستند و باعث تغییر طعم و رنگ آن می شود، تصفیه می کند.

فیلتر مینرال قابلیت آن را دارد تا مواد معدنی مهمی را که در آب وجود دارند و برای بدن مفید هستند، به آب برگرداند. 6 فیلتر اصلی این دستگاه عبارتند از فیلتر پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر پست کرن و فیلتر مینرال. ضمناً یک فیلتر مینرال در بسیاری از دستگاه های تصفیه آب خانگی اسمز معکوس، در مرحله آخر تصفیه قرار داه شده است که حاوی دانه های معدنی بوده و آب ضمن عبور از آنها به مقدار بسیار محدودی املاح مفید را وارد آب می کند. در دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز آب خالص که غلظت کمتری دارد تمایل دارد که از ممبران عبور کرده و به سمت آب ناخالص که غلظت بیشتری دارد جاری شود اما پمپ با فشاری که وارد می کند این فرایند را معکوس می کند یعنی از ناخالص به خالص جاری می شود که این فرایند را اسمز معکوس یا RO می نامند که منجر به تصفیه سازی و حذف 97% املاح وجود در آب می شود.