گرانترین شاسی بلند ایران لیست قیمت 20 ماشین شاسی بلند گران قیمت فایندز | jacblog

با این حال به دلیل چهره شبه آمریکایی و ارزش بیشتری که مشتریان برای برند کیا قائل هستند، کیا سورنتو توانست فروش موفقی را در ایران تجربه کند. اکثر نسخه‌های وارد شده از سانتافه در ایران به موتور MPi‌ یا تزریق غیرمستقیم سوخت مجهز هستند. در سوی دیگر کیا سورنتو از موتور GDi یا تزریق مستقیم بهره می‌برد که راندمان بالاتری نسبت به حالت عادی دارد اما در سوی دیگر برای سوخت آن بایستی از بنزین سوپر استفاده کنید. سیستم‌های هشدار دهنده این خودرو نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک در هر دو تریم IE و TE این خودرو شاسی بلند چینی می‌شود. با وضعیت فعلی قیمت خودرو در ایران، بسیاری از افراد امکان پرداخت هزینه بالای 1.5 میلیارد برای خودرو را ندارند. کولیوس با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری خود توان تولید قدرت ۱۷۱ اسب‌بخار را دارد که نسبت به رقبایش خودرویی قوی نشان می‌دهد.

  • یکی از نکات منفی خرید شاسی‌بلند نو، مستهلک شدن ناگهانی آن است، چرا که اتومبیل مذکور، طی دو یا سه سال اول تقریبا نیمی از ارزش خود را از دست می‌دهند.
  • مصرف سوخت سانتافه در سیکل ترکیبی، حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که مصرف مناسبی برای یک خودرو شاسی‌ بلند 1650 کیلوگرمی به نظر می‌رسد.
  • بازار خرید و فروش دست دوم این خودرو هم متوسط است و برای فروش آن باید کمی صبور باشید، هر چند مشتری برای این خودرو مانند مدل‌هایی مثل ام‌جی جی‌اس نایاب هم نیست.
  • در این قسمت به معرفی برخی از بهترین امکانات رفاهی موجود در شاسی بلند چینی X55 پرو خواهیم پرداخت.
  • سیستم‌های کمکی راننده خودرو فیدلیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت می‌شود.

امکانات رفاهی این خودرو نیز سیستم تهویه دیجیتال، صندلی‌های 4 حالته دستی برای راننده و سرنشین جلو است. سیستم‌های هشداردهنده این خودرو نیز تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد تایر می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر اندازه‌گیری شده که با توجه به ظرفیت باک 60 لیتری آن قادر است تا مسافت 700 کیلومتر را با هر باک پر طی کند.

بررسی مشخصات دیگنیتی ، شاسی بلند چینی متفاوت!

این خودروها بطور معمول دو دیفرانسیل هستند و فاصلهٔ محور آنها تا سطح زمین بیشتر از خودرو های عادی است. نمونه‌هایی از شاسی بلندهای اندازه بزرگ را می‌توان در فیلم‌های سینمایی آمریکایی مشاهده کرد که بیشتر در اختیار نیروی پلیس ویژه این کشور قرار دارند. این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست.

کرایه انواع ماشین شاسی بلند

صندلی‌های عقب هایما S7 توربوشارژ دو تکه تاشو است و گرمکن صندلی این خودرو محدود به صندلی‌های جلو آن است. مصرف متوسط هایما S7 توربو 9.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با داشتن باک 61 لیتری دارای برد متوسط 630 کیلومتر است. مصرف ترکیبی این خودرو 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به باک 55 لیتری آن، برد متوسط 850 کیلومتر با هر باک پر را خواهد داشت.

قدیم‌ترها که هدفِ بیشتر خریداران گشت‌وگذار در طبیعت و عبور از مسیرهای صعب‌العبور بود، این خودروها بر روی یک شاسی نردبانی جداگانه شکل می‌گرفتند، اما حالا به جهت کم‌کردن وزن و کاهش هزینه‌ها، بر روی پلاتفرم خودروهای سواری قد علم می‌کنند. اگر بخواهیم از کروک‌های ارزان‌قیمت نام ببریم , باید به ماشین‌های کمپانی‌های مجله خبری خودرو جک تویوتا , هیوندای و هوندا اشاره کنیم که هم ارزان و هم با کیفیت هستند . ماشین کروک یا همان خودروی بدون سقف که بسیار طراحی جذابی دارد بیشتر برای جوانان و عاشقان مدل‌های اسپرت طراحی شده است . این خودرو دارای مجموع 6 ایربگ شامل ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو است.

http://applemobilemag.ir