کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | jacblog

خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده مجله خبری خودرو جک و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.

  • کیفیت متریال به کار رفته در ساخت کابین و داشبورد نیز گرچه از نوع مرغوب نیست اما با این حال می‌توان در این رنج قیمت نمره نسبتا قابل قبولی به آن اعطا کرد.
  • جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد.
  • بخش عمده ناحیه میانی سپر یک هواکش ذوزنقه شکل است که سه نوار افقی کرم رنگ در زمینه آن مشاهده می‌شود.
  • برای اطراف اهرم تعویض دنده یک فضای خالی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن‌همراه تعبیه شده است.
  • برخی درگاه‌های مختلف نظیر پورت برق ۱۲ ولت، پورت USB ،AUX و فندک خودرو نیز در این قسمت جای داده شده‌اند.
  • پس از نخستین اقدام برای روشن کردن پیشرانه، حرکت روان عقربه‌های پنل کیلومتر شمار تا انتها و بازگشت آن‌ها به مکان اول خود، حسی شبیه به سوار شدن بر یک خودرو اسپرت را به راننده انتقال می‌دهد.

تا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند. این مشکل باعث شد که کمپانی ها مجبور شوند در طراحی ماشین های خود از طرح های به روز جهانی استفاده کنند. حتی گاهی اوقات شاهد این بودیم که طراحی برخی از ماشین های چینی از طرح های ماشین های معروف و پرطرفدار جهان الهام گرفته شده است. نمای کلی جک s5 نشان می دهد که این خودرو یک شاسی بلند کوچک شهری می باشد. در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

سوالات متداول قیمت خودرو جک

چراغ‌های مه شکن – شب نمای قرمز رنگِ کشیده و باریک نیز در جوانب سپر تعبیه شده و سر اگزوزهای چهار ضلعی کروم رنگ، ناحیه پایینی و سیاه رنگ سپر را مزین به رنگ و لعاب خود کرده‌اند. یک خط حجمی منحنی فرم نیز گوشه‌های بیرونی دو چراغ عقب را از مسیر درب صندوق به یکدیگر متصل و حجم منفی کم عمقی را در این ناحیه شکل داده که ظاهری زیبا و متناسب به خودرو می‌دهد. این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. با خرید باتری از امداد باتری کلیه خدمات از قبیل ارسال و نصب باتری تست دینام و استارت خودرو تست برق خودرو به صورت رایگان صورت میپذیرد.

فروش جک S5 حواله

فریم پنجره‌ها به فرم برگی شکل طراحی شده و از انحناهای زیبایی برخوردار شده است. خطوط حجمی در نمای کناری به کار نرفته و یک خط کاملاً کم عمق، از گوشه چراغ عقب تا انتهای درب جلو امتداد یافته است. در ناحیه زیرین درب‌ها تزئینات پلاستیکی همراه با نوار کرومی وجود دارد. ریل سقفی، دستگیره‌های کرومی، آینه‌های راهنما دار، اسپویلر تعبیه شده در بالای شیشه عقب و رینگ‌های پنج پره دوبل، از دیگر نکات قابل مشاهده در نمای جانبی جک اس ۵ هستند.

وضعیت داخلی جک اس 5 بشدت زیبا و در حد یک شاسی بلندخوب چینی طراحی شده است. مواد بکار رفته در جلو داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با سایر خودروهای چینی بسیار متفاوت است. جک اس۵ دنده‌ای آنقدر موفق بود که نسخه‌های جک اس۵ با گیربکس اتوماتیک نیز با استقبال مردم مواجه شد و شرکت کرمان موتور فروش بالایی را تجربه کرد. لازم است ذکر شود گیربکس جک اس۵ اتوماتیک از نوع دوکلاچه تَر و ۶ سرعته است. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد. این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند.

http://applemobilemag.ir