ویدئو وال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بعنوان مثال کنترلر فول کالر با عدد Grayscale برابر با 256 توانایی تولید و اجرا حدود 16 میلیون رنگ را دارد. در ماژول تابلو روان معمولاً با یک حرف P و به دنبال آن عدد فاصله بین دو پیکسل بر حسب میلی متر نشان داده می شود . نشان دهنده ماژولی است که فاصله بین مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور آن 10میلی متر است در تصویر زیر مفهوم دات پیچ را به وضوح نشان می دهد . هر قدر دات پیچ ماژول LED کوچکتر باشد کیفیت تصویر ماژول بهتر است چرا که پیکسل ها در ماژول به هم نزدیک تر بوده و تعداد پیکسل بیشتری درصفحه ماژول گنجانده می شود . به این معنی که هر LED یا روشن است یا خاموش. را در این فریم نصب کنید . ترمینال وسط ماژول برای تغذیه می باشد که VCCبرای اتصال به پلاریته مثبت و GND برای اتصال به پلاریته منفی پاور ( منبع تغذیه ) استفاده می شود ماژول در یک چهار چوب پلاستیکی قرار گرفته که اطرف آن جای پیچ برای وصل شدن به فریم یا قاب استفاده می شود. که با توجه به اندازه ماژول ها ابعاد و اندازه آنها تعریف میشوند..

ویدیو وال (VIDEO WALL) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کارکرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمتهای مختلف می باشد. با توجه به اینکه تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیطهایی را برای مدت طولانی ندارند، برندهای شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده اند. با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را مانند ویدئو وال داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد. در این راستا اطلاع رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در کشورهای پیشرفته، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه میشوند و سیستمهای اطلاع رسانی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها، بروشورها و اعلامیههای چاپ شده و…) شدهاند. کاراموز پس از این دوره آموزشی می تواند کار خود را بعنوان یک نصاب حرفه ای تابلو روان LED در بازار کار شروع نماید.

برای اینکار چندین روش وجود دارد که بعضی از روش ها وقت گیر و بعضی دیگر سریع و بسیار ویدئو وال کارامد هستند. مثلا بردی با Grayscale برابر با 256 توانایی تغییر نور LED در 256 مرحله را دارد و این به این معناست که نور هر LED از حداقل تا حداکثر را در طی 256 مرحله تغییر می دهد. برد کنترل های طیف دار قادر به تغییر نور هر LED در صفحه نمایش را دارد. در واقع پس از مونتاژ کردن تابلو روان LED بایستی به میکروکنترلر (برد کنترل) تابلو روان برنامه بدهید تا مثلا متن خاصی را پخش نماید و یا افکت های خاص یا انیمیشن یا تکه فیلم تبلیغاتی را پخش کند. از سه یا چهار LED تشکیل می شود . می توانند متن ها را بصورت متحرک نمایش دهند یعنی جملات روی نمایشگر حرکت کنند و با قابلیت افزودن جلوه های گرافیکی سه بعدی و انواع خاص دیگر برای متن ها ، تصاویر و انمیمیشن و حتی فیلم برای جذابیت بیشتر و جلب توجه استفاده می شود. لطفا برای اطلاعات بیشتر با شرکت تماس حاصل فرمایید. امروزه استفاده از ویدئو وال بسیار رایج شده است چرا که کلیه مراکز اداری، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر میباشند.

ابعاد ماژول ها در روتین ترین حالت در ارتفاع شانزده سانت و در طول سی و دو سانت میباشد… را بسیار سریعتر و راحت تر انجام می دهید و بدون اینکه هیچ نوع زبان برنامه نویسی را بلد باشید می توانید حرفه ای ترین تابلو روان ها را بسازید. در روش وقت گیر شما باید برنامه نویسی حرفه ای یاد بگیرید و با تعریف متغیر و توابع و دیگر بخشهای برنامه نویسی یک برنامه خاص و متناسب با نوع نمایش تابلو بنویسید و سپس برنامه را توسط نرم افزارهایی مثل BASCOM AVR برای تابلو روان کامپایل کنید. اگر در هر مرحلهای نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاره داشتید با ما تماس بگیرید. به بازار عرضه میگردد که استفاده از این نمایشگرها تاثیر بسزایی در فروش بیشتر ، معرفی محصولات و خدمات را از حیص پویایی این نوع نمایشگر دارد .پایه و اساس هر نمایشگرهای الکترونیکی شامل چندین قسمت می باشد که بطور جداگانه هر قسمت را توضیح خواهیم داد. و انتخاب درست مشخصه های یک پاور خوب باعث عمر بیشتر قطعات نمایشگر می شود. مستقیم استفاده می شود.