همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید! کاربلد | jacblog

لازم به ذکر است که قیمت این خودروها به دلیل تنوع انواع آن‌ها از هر برند و شرکت خودروسازی اختلاف قیمت‌های زیادی دارند. اگر بخواهیم در بین محصولات جی‌ای‌سی پرفروش‌ترین خودرو این برند در چین را انتخاب کنیم، بدون هیچ شکی گزینه اول ما اس ۳ کامپکت است. ازلحاظ ظاهری هم‌وابستگی کمتری به سایر خودروها دارد و حتی می‌توان آن را به‌نوعی الگوی طراحی ناموفقی برای برادر بزرگ‌ترش یعنی اس ۵ دانست. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد.

  • خودروی تیگو 5 از شکل ظاهری خوبی برخوردار است و مخصوصا از نمای جلو، چهره مناسبی دارد.
  • سانگ یانگ تیوولی هم یکی از گزینه‌های بهترین ماشین شاسی بلند موجود در ایران است که طرفداران خاص خودش را دارد.
  • از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و صندلی‌های دستی 6 حالته برای راننده و 4 حالته برای سرنشین جلو اشاره کرد.
  • با مطالعه این مقاله متوجه می‌شوید که کدام خودرو بهتر است و می‌توانید برای خود چه مدلی را در لیست خریدتان قرار دهید .
  • اما مدل‌های نسل چهارم به پیشرانه V6 توربوشارژ دوقلو و صندلی‌های هفت سرنشین به صورت استاندارد و چهار سرنشین به صورت آپشن مجهز شده اند.
  • نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند.

این خودرو با طراحی ظاهری عالی در سال 2016 جایزه بهترین طراحی ماشین در رد دات شده است. در کنار مصرف سوخت مناسب و ترمزهای پرقدرت، اسپورتج در جاده‌های پر پیچ‌وخم عملکرد مناسبی نداشته است. این خودرو روی‌هم‌رفته انتظارات دوستداران مجله خبری خودرو جک خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده است. ماشین Kia Sportage توسط شرکت کیا موتورز تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این اتومبیل از آغاز تولید تا به امروز در چهار نسل تولید و مشکلات آن بهبود یافته است.

بررسی مشخصات لاماری ایما

هیوندای توسان به یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز شده ‌است که 155 اسب‌بخار قدرت و 192 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال قدرت موتور هیوندای توسان به هر چهار چرخ خودرو، به وسیله جعبه‌دنده 6 سرعته تیپ‌ترونیک اتوماتیک انجام می‌شود. میانگین مصرف سوخت توسان 2018، حدود 8 لیتر است که نشان از کم‌مصرف‌بودن این کراس‌اوور کره‌ای دارد.

مدل 93 mvm x33

در هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیس‌ لیفت جک است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در ایران تولید شود، اما موتور این کار را نکرد. دوره اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. این خودرو های بلندقامت و جادار، بسیار پرقدرت هستند و به‌ راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کنند .

نسخه‌های وارد شده از این خودرو به ایران، در قالب دو تیپ ساده و GT‌ لاین به دست مشتریان رسیدند. برخی از این آپشن‌ها عبارتند از گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف و سقف پانوراما، سیستم صوتی اینفینیتی، صندوق برقی، هفت کیسه هوا، اتوپارک، ترمز پارک برقی، نمایشگر بزرگ‌تر و دوربین 360 درجه. امکانات رفاهی سوئیست DX3 شامل ریموت استارتر، سنسور فاصله جلو، عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. سوئیست DX3 دارای موتور 4 سیلندر میتسوبیشی توربوشارژ 4A91T با حجم 1.5 لیتر است.

http://applemobilemag.ir