نقد و بررسی خودرو آلفا رومئو 4C لایو کار | jacblog

جدیدترین مورد اضافه شده به محصولات آلفا رومئو از آلومینیوم، فولاد های بسیار قوی و منیزیم استفاده شده است که وزن اجزای ساخته شده را تا 35درصد کاهش میدهد. این مسئله در آلفا رومئو حقیقت دارد، چون آلفا یک برند اسپورت سنتی است که در آن بخش جلو هم جذاب و هم پرخاشگر به نظر میرسد، که نشانگر کیفیت و طراحی هالی و مهندسی حرفه ای است. جولیتا درسته حجم موتورش پایینه ولی به خاطر دو توربویی که روی موتور کار گذاشته شده قدرت خیلی خوب 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر رو تولید میکنه. مجله خبری خودرو جک این سیستم که تحت نام آلفا D.N.A.، شناخته می شود ، با تغییر تنظیمات و کنترل موتور، ترمز ها، سیستم فرمان، گیربکس، سیستم تعلیق و پدال گاز، عملکرد خودرو را با توجه به سبک رانندگی و شرایط جاده به بهترین شکل تنظیم کرده و سازگار می نماید. هومن جان من هم اطلاع دقیقی ندارم اما در پست های قبلی یکی از دوستان در خصوص قطعات فعالیت می کنند می توانید با ایشان در ارتباط باشید و باز هم از دارندگان این خودرو سوال بفرمایید، هزینه ها احتمالا در حدود خودروهای موجود در این کلاس می باشد .

خدمات و کسب و کار

داشبورد نشانگر پیشرفتگی ماشین است که همراه با ماشین طی سالیان تغییر میکند. در 163 و جی تی وی/اسپایدر، نشان به مکان خود برروی کاپوت برگشت. با ورود 156به بازار، نشان باز هم نقش اساسی خود را برروی بخش جلویی برعهده گرفت و پلاک ماشین را به یک سو راند.

جولیتا ، فول ، 2015

محمد عزیز دو خودروی مورد نظر شما با یکدیگر قابل قیاس نیستند،در واقع نمی توان گفت قطعا کدام یک بهتر است چرا که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و در دو کلاس متفاوت هستند. در واقع این خودرو بیشتر برای جوانان و یا افرادی که تازه ازدواج کردند به همراه یک فرزند کوچک پیشنهاد می شود،برای استفاده های خانوادگی چندان گزینه قابل پیشنهادی نمی باشد. به خصوص با توجه به قیمتی که دارد انتخاب های بهتری وجود خواهد داشت. درود ارش جان، ممنون بابت احترامی که قائل شدید،همچنین امیدوارم از خریدتان رضایت کامل داشته باشید و خاطرات خوشی را با خودرویتان ثبت کنید. و در اخر ام جی و جولیتا از فضای بهتر با استایل اروپایی و ولوستر در ابعاد کوچکتر با طراحی یکپارچه هیوندای بهره می برند.

مزایای خودرو آلفارومئو جولیتا

این فرآیند با نحوه عملکرد ترمز این خودروها در رابطه‌ای کاملاً مستقیم قرار می‌گیرد. هرچند میتو در این مسئله از برخی رقیبان خود مثل فیات 500 کمی عقب‌مانده است اما برتری‌های فاحش میتو در سایر قسمت‌ها فکر این مسئله را به‌کل از ذهن شما بیرون خواهد کرد. همیشه سقف‌های سانروف دار یکی از آپشن‌های موردتوجه خریداران خودروهای لوکس بوده است.

http://applemobilemag.irدارا بودن یک گیربکس ۶ سرعته و کاملاً خودکار دو کلاچه و پدال پشت فرمان از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی است که این کمپانی ایتالیایی برای این خودروی محبوب و پرفروش خود در نظر گرفته است. این خودروها دارای چراغ مه شکن جلو و عقب بوده و صندلی‌های ردیف عقب آن‌ها هم تاشو هستند. نوع بدنه آلفارومئو جولیتا هاچ بک بوده و از ابعاد جمع و جور و کوچکی برخوردار است.

  • سپر مشکی رنگ که روی آن دو چراغ خطی تعبیه شده و دو خروجی اگزوز از سایر اجزای این بخش می باشند.
  • جوليتا يك ماشين منحصر بفرد بوده در اروپا با استاندارد Euro 4 كاملا نسبت به بسياري از رقيبان آسيايي برتري داره ولي نكته اي كه واردكنندگان به ان توجه نكردند بازار ايران است مشكلات اين ماشين از نقطه نظر بازاريابي به شرح ذيل است.
  • آلفارومئو جولیتا از ۵ دنده دستی و ۶ دنده اتوماتیک برخوردار بوده و حداکثر سرعت و شتاب آن ۲۱۸ کیلومتر در ساعت است.
  • این خودرو با طراحی خاص خود، یکی از سریع ترین خودروهای بازار داخلی کشورمان به شمار می رود که به علت محدودیت واردات خودرو تنها تعداد اندکی از آن در بازار موجود می باشد و به همین علت، قیمت آن بسیار بالا می باشد.
  • در ضمن ماشین های ایتالیایی به هیچ وجه قابل قیاس با ماشین های قرانسه نیست.