معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | jacblog

محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید. همان‌طور که اشاره شد طراحی بدنه جک s5 بسیار شبیه هیوندا توسان LM صورت گرفته و به همین علت هم در بازار ایران خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد.

  • در تست های تصادفی که این موسسه از جک s5 گرفته است، جک s5 توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند.
  • هایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود .
  • در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت.
  • این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

از جمله امکانات رفاهی خودرو هم می‌توان به وجود یک نمایشگر ۷ اینچی همچنین سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی اشاره کرد. صفحه نمایش لمسی در وسط کنسول میانی قرار گرفته است که این صفحه نمایش دارای قابلیت متصل شدن از طریق بلوتوث می باشد. یکی از آپشن هایی که در نسخه اتوماتیک اضافه شده است سیستم تهویه مطبوع دوگانه می باشد، و وجود نداشتن پخش‌کننده هوای صورت در ردیف عقب یکی از ایرادات آن می باشد. جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند. میزان سوختی که در باک 55 لیتری موجود می باشد را، نمایشگر دیجیتالی روی کیلومتر نشان می دهد و این به قسمت کیلومتر شمار زیبایی بسیاری را می دهد. یکی از آپشن های روز جهان که در ماشین هایی که قیمت آن ها نسبتا بالا می باشد قرار دارد آپشن ترمز پارک برقی است که در این ماشین قرار دارد که این خودرو قیمت نسبتا مناسبی را دارا می باشد.

بررسی طراحی داخلی و کابین؛ یکی از دلایل اصلی خرید جکS5

از آنجایی که سابقه این خودروها در بازار ایران خوب است و ایمنی خوبی دارد، می‌توان آن را محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کرد. البته نباید فراموش کنیم که قیمت jac s5 در بازار ایران در حدود ۳۳۰ میلیون تومان است. نمای جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید. دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. موتور این خودرو ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه گشتاور تولید و آن را به وسیله یک گیربکس شش سرعته دستی و یا شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه DCT به سوی محور جلو ارسال می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو در مدل مجهز به گیربکس دستی معادل ۱۰.۵ ثانیه بوده و در جک اس ۵ اتوماتیک به حدود ۱۱.۵ ثانیه خواهد رسید.

خرید نهال گردو چندلر و فرنور لیبل دار

ولی چیزی که باعث جذابیت کابین جک s5 امکاناتی است که است که بر روی آن قرار دارد مانند تهویه مطبوع دوگانه، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و برخی امکانات دیگر که این امکانات را در بخش آپشن ها به صورت کامل توضیح خواهیم داد. طراحی بخش داخلی نسخه اتوماتیک با نسخه دنده ای تفاوتی ندارد اما در کل می توان طراحی کابین این خودرو با توجه به قیمت ان که نسبتا ارزان است خوب و موفق می باشد. از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است. استفاده از یک پیشرانه قدرتمند و یک گیربکس هماهنگ و مناسب باعث شده که تجربه رانندگی با جک S5 بسیار دلنشین و جذاب باشد.

نیو فیس اسفند 1400

این ماشین در رانندگی جاده ای 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. پس از نخستین اقدام برای روشن کردن پیشرانه، حرکت روان عقربه‌های پنل کیلومتر شمار تا انتها و بازگشت آن‌ها به مکان اول خود، مجله خبری خودرو جک حسی شبیه به سوار شدن بر یک خودرو اسپرت را به راننده انتقال می‌دهد. از نظر فنی و با توجه به برخورداری جک S۵ از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ، جک اس فایو شتاب گیری و چالاکی تقریباً مناسبی دارد.

http://applemobilemag.ir