معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | jacblog

پایگاه خبری اقتصادآنلاینمیباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان مجله خبری خودرو جک تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است.

  • برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.
  • جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود.
  • تصاویر منتشر شده از فیس لیفت جک S5، خودرویی را نشان می‌دهد که تغییرات زیادی پیدا کرده است.
  • با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

موسسه ای در چین که C-NCAP نام دارد و کار این موسسه تست تصادف خودرو ها می باشد. در تست های تصادفی که این موسسه از جک s5 گرفته است، جک s5 توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. جک s5 اولین خودرو از شرکت JAC می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. جایگاه‌های مه شکن به صورت شبه چهار ضلعی با زمینه سیاه رنگ در دو کناره پایینی سپر حضور دارند که در نیمی از حاشیه آنها نوار LED دی لایت جاسازی شده است.

سوالات متداول قیمت خودرو جک

از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 19 بهمن 401 . چنانچه نتوانستید قیمت خودرو جک S5 صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است . شاید هیچ کس باور نداشت که جک S3 بتواند خود را به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کند. این خودرو که به عنوان یک کراس‎اور شهری کوچک معرفی شده است، کیفیت ساخت بالایی دارد و ایمنی آن قابل توجه است. اگرچه ظاهر خودرو هنوز هم شبیه به خودروهای کراس‎اور است، اما الگوی اصلی طراحی خودروهای جک را حفظ کرده است و از بسیاری از جهات می‌توان آن را یک شاسی‌بلند کوچک معرفی کرد.

خودروی جک J5 اتوماتیک سال 2016

بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید. آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید. چری تیگو ۷، چری تیگو ۵، هایما اس ۷ و تیوولی را می‌توان در دسته رقبای جک اس ۵ در ایران به شمار آورد.

جک،جی 5،1500 مدل 96

صندلی‌ها جلو فرم مناسبی داشته و به همراه استراحتگاه آرنج تعبیه شده در فضای مابین آنها، به وسیله روکش چرم مصنوعی پوشش داده شده‌اند. از طراحی فضای داخلی جک S۵ چند سالی می‌گذرد، اما همچنان مدرن و امروزی به نظر می‌رسد. حضور صفحه نمایشگر LCD در میانه داشبورد به همراه مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطراف آن ظاهر مدرن تری را به کابین جک S۵ بخشیده است. به گزارش ایمنا، جک اس ۵ یک کراس اوور سایز متوسط تک دیفرانسیل چینی است که نخستین بار در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۲ به نمایش درآمد و از اواخر سال ۱۳۹۳ به صورت مونتاژ داخل، راهی بازار خودرو ایران شد.

http://applemobilemag.ir